| Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
| Wartburghini Triffonardo http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=4475 |
Страница 1 от 3 |
| Автор: | tri6kata [ Понеделник, 14.05.2012 г. 22:11 ч. ] |
| Заглавие: | Wartburghini Triffonardo |
![]() ![]() правя си и аз една тема, че не мога аз да си ръчкам по-колата и да си се кефя само аз, трябва да го споделя с някой, който ще ме разбере какво съм направил, какви трудности съм срещал и т.н. не че ще видите Ultra High Level тунинг, ама някви разни работи там семейството ми е притежавало доста вартбурзи през годините и то все червени ако на някой му е интересно нещо конкретно или пък иска да ме псува, да се чувства свободен да го прави в тази тема та да ви покажа каква софийска дупка ми се случи наскоро ![]() сложих си спортно гърне, но когато занеса тръбата и ми я огънат и стане както искам, ще кача снимка това което за сега съм правил по колата е спортния филтър и два жигльора, съответно след много сказване с Ивака, по негов съвет сложих на втора горивна камера горивен жигльор 130 и въздушния го преправих от 210 на 140 ![]() ![]() ![]() за сега толкова п.с. междо другото, вартбурга от гифчето на профила ми е точно този който карам |
|
| Автор: | tsveto [ Понеделник, 14.05.2012 г. 22:29 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
Мен ми е интересно като не си чак толкова фен на марката и се кефиш на дрифта,що не караш лада на пример поне е с задно? |
|
| Автор: | tri6kata [ Понеделник, 14.05.2012 г. 22:41 ч. ] | |||||||||
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo | |||||||||
имам вартбурга, за това.. ако имах лада нея щях да човъркам... и съответно на въпроса "защо не си купиш друга кола?" ... отговарям с това, че съм студент реално дрифта не ми е най-присърце, а състезателното каране за време.... рали, тайм атак ... по скоро 4х4 автомобилите ме влекат най-много
|
||||||||||
| Автор: | tri6kata [ Събота, 19.05.2012 г. 22:20 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
днес на работа останах малко, за да го направя гърнето, въпреки че шефа малко бързаше, ме изчака та ето го гърнето, бях го монтирал с права тръба и за това е малко мръсно .. иначе струва 32 лв ![]() това е скобата с която съм стегнал гърнето към тръбата, води се скоба за съединения под високо налягане или нещо такова ![]() използвах една от скобите които си бяха на генерацията, за да направя връзката към новата тръба... ![]() с ъглошлаифа взех малко от тръбата, като мерих ъгъла с едно малко транспортирче ![]() реално първоначалния ми план беше да направя две кривки и гърнето да е хоризонтално, но за да не се бавя, спрях да снимам и направих само една и гърнето е малко нагоре ето как изглежда в момента ![]() ![]() временно хванах тръбата със една скоба за болта който остана от теглича, в последствие ще използвам гумените тампони от средното гърне, за да хвана генерацията поне в две точки ако някой се чуди защо просто не заварих всичко , а си играх с тези скоби ... отговора ми е че работя с електрожен и е трудно с тънки метали.. в крайна сметка сгъвката я заварих с него |
|
| Автор: | tri6kata [ Петък, 01.06.2012 г. 00:49 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
та започнах да жуля аз този входящ колектор и за да мога да си карам колицата, свалих колектора от един друг двигател ![]() ![]() ![]() купих си един дремелски накрайник ![]() и въпреки че нямам дремел имах разни подобия, жулих ама яко така, ама наистина яко, после похарчих още някой друг лев, за да си взема накрайници за бор машина и в крайна сметка от снимките ще видите ефекта от цялото това нещо ![]() ![]() на места се виждат леки грапавини, но просто нервите ми не издържаха и исках да го пробвам аз разликата.. ами оборотите на свободен ход се вдигнаха, без да съм пипал нищо по карбуратора, а разлика във вървежа не мога да преценя дали има, но ми се струва че по-меко се развърта самия двигател.. нещо такова |
|
| Автор: | Power_353 [ Петък, 01.06.2012 г. 01:45 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
Харесва ми как действаш по колата.Виждам че си полирал всмукателя,утре се захващай и за изпускателя. Малко помощ от мен който преди няколко години го полирах по този начин: За полирането аз използвах телени накрайници,спец.шкурка която се слага на бормашината и маркуч. накрайника се хващта на маркуча с една скоба(маркуча е за да следва извивките на колектора) и с бормашината се действа Но най-лесното е с един маркуч сцепен на две на върха-слагаш най обикновенна шкурка в него и почваш.За да стане както трябва, идеално гладко си трябва доста време и нерви по някое време ти писва
|
|
| Автор: | tri6kata [ Петък, 01.06.2012 г. 22:32 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
а полирането на изпускателния колектор какво точно ще подобри ? освен това че просто няма да има нагар вече ? |
|
| Автор: | Power_353 [ Петък, 01.06.2012 г. 23:54 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
Само + има в полирането,незнам защо толкова му се чудите и в другата тема? 1 - няма да има нагар и няма и да го набира и за напред понеже няма грапавани на който да се ,,крепи" 2 - газовете не срещат ,,препятствия" 3 - осезаемо се разширява Ф-то |
|
| Автор: | tri6kata [ Вторник, 05.06.2012 г. 00:19 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
изкривих още една джанта д**ба тия дупки...
|
|
| Автор: | tri6kata [ Понеделник, 18.06.2012 г. 20:46 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
абе нямах си работа и си обърнах джантите на обратно, това доста ли вреди ? иначе направих 1 кръгче и си беше ок |
|
| Автор: | etaniel [ Понеделник, 18.06.2012 г. 21:32 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
И аз съм ги обръщал и нямах проблеми |
|
| Автор: | Power_353 [ Вторник, 19.06.2012 г. 01:55 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
.....и какво става с конуса на джантата ми е интересно? |
|
| Автор: | etaniel [ Вторник, 19.06.2012 г. 12:54 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
Нищо не става. Както казах не съм имал проблем. |
|
| Автор: | tri6kata [ Събота, 28.07.2012 г. 20:37 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
малко движение има по автомобила... смених си амортисиорите - отзад е със стандартни от магазина на подуяне, а отпред с ладови. Понеже ладовите са няколко идеи по дълги, ще направя някои доработки и ще кача снимки, за да ме храните |
|
| Автор: | tri6kata [ Четвъртък, 30.08.2012 г. 08:20 ч. ] |
| Заглавие: | Re: Wartburghini Triffonardo |
малко на звук да се порадвате |
|
| Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|