Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Ето го и моя Траби
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=354
Страница 1 от 2

Автор:  garmini [ Понеделник, 31.03.2008 г. 21:05 ч. ]
Заглавие:  Ето го и моя Траби

Аз попринцип имам три ама засега имам снимки само на единия.Трабанта е 1987г. в много добро състояние на 60 хил. реални километри.По двигателя не е пипано нищо.Иначе съм му сложил 12 на HERTZ и MP3 на JVC.Смятам лятото да го пипна малко ,че 2 год. не е поддържан.Аз го купих януари и засега съм много доволен.Някой ако го интересува нещо да пита :lol: Искам да изкажа благодарностите си на Марио за качването на снимките :wink:

Автор:  boycho [ Понеделник, 31.03.2008 г. 21:08 ч. ]
Заглавие: 

еми къде са тея снимки? :roll:

Автор:  MSTT [ Понеделник, 31.03.2008 г. 21:12 ч. ]
Заглавие: 

Ето ги :wink:

Изображение Изображение Изображение Изображение

Автор:  theultimate [ Понеделник, 31.03.2008 г. 22:25 ч. ]
Заглавие: 

От това което виждам на снимките, мога да ти препоръчам да запълниш отворите в уплътнението на предното стъкло (на задното не се вижда, но предполагам че пак има) със силикон. Със същия този силикон може да залепиш уплътненията на страничните стъкла към рамката, понеже виждам , че сега ти висят.

Автор:  garmini [ Понеделник, 31.03.2008 г. 22:55 ч. ]
Заглавие: 

Много неща има за доискосоряване ама сега нямам време понеже съм наблегнал на ученето :lol: А относно уплътненията смятам да си купя нови.Тея за заминали нацяло.Нали разправяхте че сте доволни от тея унгарските?

Автор:  theultimate [ Понеделник, 31.03.2008 г. 22:57 ч. ]
Заглавие: 

Да, аз съм доволен. Ама предното и задното нови няма, а пролетта вали яко, така че ако не си ги уплътниш на време може доста вода да влезе.

Автор:  garmini [ Понеделник, 31.03.2008 г. 23:07 ч. ]
Заглавие: 

Няма да му е севте :D Междодругото отзад е цяло.Няма никъде дупка

Автор:  MSTT [ Понеделник, 31.03.2008 г. 23:20 ч. ]
Заглавие: 

Няколко съвета... : Сложи си кори на вратите,смени гривните(на фаровете) с Трабант-ови тия от Баркас-а не му отиват...махни тая лепенка на "Peugeot" от задния капак,направи си двете основи на стоповете (а и самите стопове) еднаки по цвят...с две думи стегни го малко :wink:

Автор:  garmini [ Вторник, 01.04.2008 г. 06:51 ч. ]
Заглавие: 

Корите на вратите няма да ги слагам докато не оправя прозорците понеже не искат да слизат :D А относно гривните при първа възможможност ще ги сметя,защото сега нямам други

Автор:  ivanski [ Вторник, 01.04.2008 г. 10:47 ч. ]
Заглавие: 

Гледам , гледам този траб да не е бракуван.
Къде са номерата ?

Верно махни лепенката на пежо .
Иначе една нова боя , някой друг сменен чаркалак и е готова количката .

Автор:  garmini [ Вторник, 01.04.2008 г. 13:22 ч. ]
Заглавие: 

За мое много ама много голямо съжаление е бракуван :cry: Забравих да кажа че има и още няколко екстри аларма и отделно централно с допълнителен модул с вграден ключ и една духалка от Практикер която ми върши много добра работа за предния прозорец а и топли горе долу :wink:

Автор:  tsveto [ Вторник, 01.04.2008 г. 21:44 ч. ]
Заглавие: 

garmini написа:
За мое много ама много голямо съжаление е бракуван :cry: Забравих да кажа че има и още няколко екстри аларма и отделно централно с допълнителен модул с вграден ключ и една духалка от Практикер която ми върши много добра работа за предния прозорец а и топли горе долу :wink:

Заначи неможе да се регистрира ?

Автор:  Santa [ Вторник, 01.04.2008 г. 22:10 ч. ]
Заглавие: 

Човек....осъзнай се...какво му е добро на състоянието...то той е БРАКУВАН !!!

Автор:  theultimate [ Вторник, 01.04.2008 г. 22:11 ч. ]
Заглавие: 

Това е лично мое мнение, но от всички без регистрация само siso върви по правилния път - ремонт на колата с цел да мине пред кат. Колкото и музики, аларми, металици, лети джанти и т.н да слагате просто може в деня X, когато решите да правите колата легална, по една или друга причина да ви покажат среден пръст в КАТ и колата става безполезна. Така че най-добре освен ремонти на основни възли, необходими за прегледа, не правете нищо преди регистрацията.

Автор:  garmini [ Вторник, 01.04.2008 г. 23:10 ч. ]
Заглавие: 

Аз не се стремя да я регистрирам щото съм проучил нещата и тва е мисията невъзможна.500лв. струва регистрирането ходене по технотест,транзитни(временни) номера и още куп неща.Иначе техническото му състояние е идеално смисъл такъв по ходовата му част,двигателя нови накладки на четирите колела.Единствената ми цел заради която го правя е като си отида на село да си правя кефа с него.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/