Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Зеления + Сивия
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=3425
Страница 1 от 14

Автор:  mladen201 [ Вторник, 28.12.2010 г. 23:24 ч. ]
Заглавие:  Зеления + Сивия

Значи този трабант има дълга история.Преди години е бил 600 но след като е изгнил баща ми е купил купе от 601 и така е стояло 1 година на двора докато му е търсил задно окачване защото не е с ресйор.Така трабанта се е карал в града и на село до когато е дошло времето на черните номера за смяна и така само на село се кара от няколко години Забравих да спомена че трабанта беше на моят скъп дядо.Двигателя е супер докато завърти стартера запалва и като се има впедвид с какви масла е каран и как е товарен. ходи се на нива и си возя картофите с него както каза колегата "Терзиев"
Марка Трабант
Модел 601
Цена Безценен
Дата на производство далечната 1964 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност 26 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Седан
Цвят Зелен
Максимална скорост 120 км с 4-ри човека
Използвано масло Приста,Плама,Петрол и Инса на кратко най-евтините масла

Ремонти :
Смяна на резервоара (от 601) защото кранчето на стария (от 600) се беше прецакало
Поправяне на аспуха защото на село напът за нивата има много дупки и се беше поизкривило малко.
Скоро ще има малко развите :)

Снимки:
http://www.album.bg/mladen201/images/26305670/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.album.bg/mladen201/images/26305666/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.album.bg/mladen201/images/26305662/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.album.bg/mladen201/images/26305655/" onclick="window.open(this.href);return false;

Трабльо не е в цветущо състояние и искам малко да го постегна.
Ще понеса всякакви критики по подръжката :) просто си кажете мнението [smilie=2beers]

Предстоят:
Полуоски от новия модел (предстои закупуване)
2 горни и 2 долни шенкели + тасовете (предстои закупуване)
Нова ръчна от Голф 4 high line с хоромиран бутон + жилата (предстои закупуване) http://media.snimka.bg/6106/018467816.jpg
Задни барабани комплект 4x100 (Налични)
Дискове, накладки,спирачни апарати+делящ супорт (Налично)
Фланци за спирачките отпред ( за захващане на апарата) (предстои закупуване)
Фланци за захващане на барабаните към носача (Налично)
Хромирани ръчки от който се отваря вратата от вътрешната страна от ауди 80 (предстои закупуване) http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... t-CJUQ&t=1
Ново табло от новия модел с километраж и обортомер (кората над таблото ще е в черна кожа) (Готово)
Тапицерия на кората зад задната седалка (кожа като кората на таблото) (предстои направата)
Боядисване на под + багажник (почти готово остана само багажното отделение)
Смяна на скоростната кутия с такава от новия модел (скоро)
Електронно запалване (Налично)
Спортно кормило + фланец (предстои закупуване)
Нови джанти 4x100 (предстои закупуване)
Смяна на бастуна за скоростите (Готово)
Двигател от 353 (някога)
Спирачна помпа двукръгова (Налична)
2 нови задни спирачни маркуча (Налични)
Цялостно пребоядисване в зелен мат (някога)
Нов мокет (предстои закупуване)
Смяна на уплатненията на вратите с ладови, на бастуна за скоростите,на предното стъкло (Готово)
Ново вътрешно огледало (Налично)
Нови предни седалки (Налични)
Нова кормилна рейка (предстои закупуване)
Нови втуклки и ревизия на предницата (скоро)
Изправяне на предния ресьор (предстои закупуване)
Чашки отзад на носачите за изправяне на колелетата (Налични)
Нещата които се подлагат между носача и шенкела за изправяне на предните колелета след като се изправи ресьора (предстои закупуване)
Нова задна седалка (Налична - монтира се)

Автор:  ivanski [ Вторник, 28.12.2010 г. 23:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Този от снимките не е 600. Това мога да кажа със сигурност . :)

Някаква комбинация от различни трабанти е този на снимките .
Пружини отзад, обаче със стара предница и старо табло.
Волана не знам от каква кола е .

А и има някакво разминаване в това, което си написал за документите.
Аз разбирам, че ,, преди 3-4 години " сте разчастили някакъв 601 и сте '' сложили '' документите на сегашния 601 от снимките .
А малко по-долу пише '' По старите документи 600 По новите 601 ''
:shock:

Също така разбирам аз, че някой е имал Тт 600 и е изгнил. А какво е станало с него всъщност - жив ли е ?

Автор:  mladen201 [ Сряда, 29.12.2010 г. 00:09 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Да това е 601 купето е само от 601 иначе което е могло да се сложи от 600 се е сложило.
В старите докуменит пишеше 600 защото си е бил 600.
Имам предвид че тоя трабант е бил преди 600, но е изгнил и му е купено ново купе.
Кормилото е от 600, километража е от шкода, но съвсем скоро ще е с от 601.

Автор:  mladen201 [ Петък, 31.12.2010 г. 02:11 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Мисля си да полирам броните и да им купя пластмасовите екстри (тези които са в края и тези в средата) Също така смятам да полирам гривните на фаровете и лайсните който минават от 2те страни от фара до стопа.Ако по натам не ме мързи ще полирам и предната маска (това което е като хром само него) Ако си намеря едно изгнило купе от 600 ще направя нещо много хубаво но няма да намеря сигурно :( и не искам да се вкарвам в големи филми. До година живо здраво ще ми дойдат белите стъкла на предните мигачи (имам цял-и мигачи,тях ще сложа че тези са много остарели) и белите стъкла на стоповете (както и подмяната на телата на стоповете че са в критично състояние) също така смяна на крушките с диод-ни и оранжеви на мигачите. След това ще си намеря по чист мокет че в момента е с балатум. Това е за сега живот и здраве аз имам гривните.Ще ги мина с 240 след това ще мина през някоя железария да си взема всякакви други номера и ще мина да си закупя крушките. След това ще си взема от Бриколажа полиращ комплект . А за мокета мисля че го имам в нас но ще проверя :) Ще сменя циферблата на километража които имам от Тт601 със бял и ще го сложа на мястото на този Шкодо-вия. След това ще търся пластмасите за броните.Ако намеря някоя по хубава стрелка за километража ще я сложа също така мисля да си направя подсветка.

Автор:  mladen201 [ Събота, 01.01.2011 г. 15:00 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

За много години колеги!


Така по темата: Имам в нас едни дискове от Опел Кадет 1.7D и едни от Опел Астра 1.6i интересувам се кой ще ми свършат работа? А, на старата предница става ли да се сложат дисковите спирачки?
http://www.album.bg/mladen201/images/26341396/

http://www.album.bg/mladen201/images/26341394/

http://www.album.bg/mladen201/images/26341393/

това са от кадет-а

Автор:  ivanski [ Събота, 01.01.2011 г. 15:04 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

viewtopic.php?f=33&t=209 :idea:

Автор:  mladen201 [ Събота, 01.01.2011 г. 15:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

siso написа:
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=33&t=209 :idea:

Ще използвам само дисковете а не цялата система! :) Ако станат разбира се.Ако не ще търся от 1 или 2 GTI :)

Също така си намерих мокет за отзад (не за в багажника) и това което се постила под мокета (едно лилаво) намерих и за в багажника но няма да ми трябва.Ще търся за от пред!

Автор:  theultimate [ Събота, 01.01.2011 г. 15:37 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Това, за което говориш, се нарича ватено кече. Има доста добри шумоизолационни свойства. Ама абсолютно задължително трябва преди това да си обработил пода против ръжда и да си оправил течовете доколкото се може.

Автор:  mladen201 [ Събота, 01.01.2011 г. 15:50 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

theultimate написа:
Това, за което говориш, се нарича ватено кече. Има доста добри шумоизолационни свойства. Ама абсолютно задължително трябва преди това да си обработил пода против ръжда и да си оправил течовете доколкото се може.

Пода ще го обработя, ще го ошкуря там и ще го боядисам. отпред при двигателя ще го оправя с "Боди". Евентуално може да сложа двигател от "Вг" , но главната ми цел е да го постегна отвътре и да му сложа дискови спирачки.Голяма греда обаче с броните, няма да ги полирам ами ще ги боядисам или от пред може да сложа някоя друга броня: http://www.2tpower.com/cars/14.jpg ето тази ми хвана окото много. Званях на едни хора преди малко за спирачките и се оказа следното: Главина, диск,апарат комплект 30 лева комплекта но само за 1-та страна от голф1 1.6 1986г-1991г. Интересуват ме само това ли ще ми трябва други неща от голф освен тези и дали ще трябва да си купувам новите модели шенкели за трабант защото баща ми ми каза че старите издържали до 60 хил/км а новите модели до 220 хил/км защото били по съвременни.А в момента е с старите модели имам и 2 резервни но пак от старите.

Автор:  theultimate [ Събота, 01.01.2011 г. 16:13 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Бодито го мажи само върху здрав и обезмаслен метал. Ако има ръжда - първо по процедурата - чистене, преобразувател за ръжда и грунд.

Автор:  Krap4enski [ Събота, 01.01.2011 г. 16:39 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Понеже си със старите главини се появяват няколко проблема в твоя случай:
-Шенкела незнам дали е същия но на тези лагери с който си в момента НЕ стават главини от Голф
-Следват полуоските който изобщо не стават за твоята цел
-Ако смениш полуоските с новия модел няма да паснат на скоростната ти кутия , имаше тема преди на колега от форума беше се сблъсквал с този проблем но не се сещам кой беше

Най лесния варянт за тебе е ако си намериш от вторични на някой Трабант и да му свалиш шенкел + полуоски + ск. кутия и да ги замениш за твойте с леко доплащане предполагам.

Автор:  theultimate [ Събота, 01.01.2011 г. 16:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Направо взимай трабант за части. махаш му двигателя, откачаш амортисьорите. След това откачаш магарето от купето. Викаш бандата да вдигнат купето и излиза всичко накуп - магаре, преден мост и скоростна кутия. Направо разменяш с тези от твоя трабант. Аз така направих едно време и свършихме работа за няколко часа. Ама си трябва канал за целта.

Автор:  mladen201 [ Събота, 01.01.2011 г. 17:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Значи в процес на търсене съм на скоростна кутия полуоски и шенкели от Трабант и двигател от Вартбург
Като купим двигателя ще отида да ми пре-набият номерата и след това отива на село да се монтира.Но преди това ще се завари новия номер на купето и ще се кърпи яко.След това се почва с бодита-та,грундовете,ръждо-преобразователи и накрая ще се пребоядиса в цвета които е написан на талона и долу горе ще стане редовен.Но всички втулки и глупости ще се подменят, като правим нещо да го правим както трябва. След това ще се поставят дискови спирачки отпред и някакви временни обикновени джанти.Има един приятел продава джанти от астра 15" 4x100 с гумите но ги дава за над 200 лева
С баща ми водихме дълъг разговор по тази тема и той предложи да е с 4-ри тактов двигател но аз искам да запазя 2-ву тактовия дух на колата.

Автор:  mladen201 [ Понеделник, 03.01.2011 г. 18:45 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Така днес като се прибирах от училище видях едно купе от трабант с окачване-то и приказвах с човека и ми каза като се стопи снега да отидем с баща ми и да видем за какво става на въпрос.Човека каза че стария му трабант бил с 2 лагера на шенкела а тоя бил самонадяващ се или нещо такова :D

Новото окачване главината е вдлъбната нали? Поне баща ми каза по това да ги познавам и да питам хората ако е с ново окачване

Автор:  Младен Трабанта [ Понеделник, 03.01.2011 г. 19:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабльо-то на Младен

Да така е и централната гайка е по - малка. Освен това и маншонът към главината е по - малък от стария модел.

Страница 1 от 14 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/