Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Росинант http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=2861 |
Страница 3 от 4 |
Автор: | орлича [ Петък, 11.06.2010 г. 00:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
Трудно ми е да преценя дали битума сам по себе си има шумоизолиращ ефект, защото изпускателната уредба е нова, има тапицерия на тавана и допълнителна вата във вратите и калниците и определено вътре е много по-тихо от нормалното. Като цяло целта на това покритие е да защитава и изолира от влага пода, но също и да обира вибрациите. Една ролка е предостатъчна за целия под, остава за да се покрият и задните бомбета. Монтиране на страничната тапицерия за "делукс": Наложи се да прибоядисам всички онези странни валтери и кечета в цвета на страничните панели, тук слагам едно за проба: Пробно монтиране на таблото: |
Автор: | MSTT [ Петък, 11.06.2010 г. 12:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
Има и шумоизолационен ефект разбира се. Една препоръка към Орлича: Пускай малко повече информация,не само около етапите на работа,а и за материалите използвани за целта (Фирма производител,описание на продукта,място на покупка) и евентуално цени.(нищо че вече може да не са актуални.) Поздрави. |
Автор: | филип3 [ Събота, 12.06.2010 г. 02:23 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
Орлич, поздравления за труда и за табиетлъка, че не се отказваш. Бих ти препоръчал да протектираш (нещо като капсуловане) на предният и задният ресори. Освен почистването им с нафта и телена четка, следва гресирането им с хубава грес и обвиването им с мушама и фиксирането им с тел. Няма да изглежда много красиво, но ефектът ще го усещаш с времето - добре защитени и гресирани ресори дават усещането, че се возиш в Ролс-Ройс, особено по по-разбити пътища. Няма да се притесняваш за кал, сняг, дъжд, студ, жеги. Това капсуловане ще ги направи вечни. |
Автор: | орлича [ Събота, 12.06.2010 г. 14:59 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
Няма проблем, стига само да си спомня... За 5 години активна работа по реставрацията съм ползвал десетки видове материали и инструменти, които съм набавял предимно от практикер, бриколаж и култовите "соц" железарии. Много по-лесно ми е да отговоря на "как направи еди-какво си", отколкото цената на кутията боя "3 в 1", която съм ползвал за вътрешността на подкалниците през 2007-ма. Ще погледна какво ми е останало от различните мазила и лепила и ще съставя списък с основните материали. Относно ресорите: При мен и двата са чисто нови, което означава че са с оригиналната смазка. Нямам намерението да ги мажа допълнително, защото и сега са много меки и правят колата ужасно нестабилна при завои с 4 човека и багаж на дълъг път. Разглабянето, гресирането и затварянето с брезентов кожух на ресорите (тук допълвам и полирането на отделните листове преди да се монтират един в друг) го препоръчвам единствено ако се кара само градско и то без товарене на хора или багаж - в противен случай има голяма опасност ресорът да се счупи от намаленото триене между листовете и по-голямата амплитуда на деформация при рязко натоварване т.е. дупка или голяма неравност. Това не означава обаче, че не трябва да се мацва с пръст профилактично. Стигнахме до "административната" част: Документите на Росинант бяха иззети от КАТ и съответно официално бе спян от движение през 2004 г. поради техническа неизправност. Междувременно обаче се сменят номерата а с това и регистрацията е служебно прекратена, т.е. единственото с което разполагах бяха старите жълти соц невалидни номера.. Последваха ГО, данъци, пълномощни, молби и след близо месец разкарване из лабиринтите на българската бюрокрация дойде време за КАТ. Датата е 04.05.2010. Приготовления в последната минута: Излишно е да споменавам какво предизвиква гледката на Трабант с номера за НОВ ВНОС в софийския сутрешен трафик и на паркинга пред КАТ Росинант в предизпитна треска: След 45 минутен кастинг за танцуване върху спирачни валци, "кажи сега а-а-а да ти видя с фенерче ЕГН-то", изпълнение на симфония в два такта в затворено помещение с елементи на палаво намигване "къси-дълги" и разглезен от комплиментите на журито - Росинант ухилен, а собственика му щастлив: Росинант при връчване на Дипломата: И веднага след това "съвсем случайна" среща със съученик, Оперен лауреат: |
Автор: | MSTT [ Неделя, 13.06.2010 г. 08:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
Номерата символизират ли нещо или просто си искал да са същите? |
Автор: | орлича [ Неделя, 13.06.2010 г. 16:18 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
Беше много важно да е със същите цифри. Без тях някакси щеше да загуби от автентичността си, помня го като чисто нов с този номер. |
Автор: | Hajo06 [ Вторник, 13.07.2010 г. 10:14 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
Thumbs up That's just about the limit. This is great. Thank you for the nice pictures and informations. I hope my Universal is also soon ready and our both cars will meet sometimes. Hajo PS Pleace Webmaster, translate my text. |
Автор: | stankofm [ Сряда, 04.05.2011 г. 17:52 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
Браво Колега.Това е най-хубавият Трабант които някога съм виждал |
Автор: | eed123 [ Петък, 06.05.2011 г. 15:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
за този автомобил думите са излишни! |
Автор: | kiro [ Четвъртък, 12.05.2011 г. 19:42 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
За мен беше невероятно преживяване да се повозя ! |
Автор: | Hajo06 [ Понеделник, 04.07.2011 г. 08:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
I had seen the Rosinant in Germany at the 16th meeting ITT in Zwickau. Hajo |
Автор: | stankofm [ Понеделник, 04.07.2011 г. 17:23 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
Трабантите на ход ли сте ги карали? Снимката е СКАНДАЛНА |
Автор: | mladen201 [ Понеделник, 04.07.2011 г. 18:40 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
На ход разбирасе. Орлич добре се грижиш за него |
Автор: | Hajo06 [ Вторник, 05.07.2011 г. 18:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
@ stankofen Thank you for the compliment. I have not seen the Trabant 601S Combi (accurately Universal) in Germany. However, I will make a nicer picture from the Universal in 2013 in Zwickau / Germany. Greetings Hajo PS Webmaster please translate. Thank you. дЗ @ stankofen Благодаря ви за комплимента. Аз не съм виждал на Трабант 601S Combi (точно Universal) в Германия. Въпреки това, аз ще направя един хубав картина от Universal през 2013 г. в Цвикау / Германия. Поздрави Hajo PS Webmaster Моля, преведете. Благодаря. |
Автор: | stankofm [ Вторник, 05.07.2011 г. 20:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Росинант |
@Hajo06 Thanks for the correction colleague |
Страница 3 от 4 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |