Автор |
Съобщение |
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Росинант
Ползвах едно мазило на 3М, празната туба се търкаля някъде из мазето, когато го открия ще ти кажа, ултимейт. Това направих обаче само за външните снадки, тези които са вътре в купето нарочно оставих голи за да "дишат" - това беше съветът, който получих от германските ми приятели. Тези елементи, особено около бомбетата и гредите около задните подкалници и маска, след като ги намазах с 2-3 ръце миниум ги напръсках отвътре с консерватор за кухини (продават го в практикер на флакон под налягане и с тръбичка, Ninguin мисля) и оставих консерватора да се излее отстрани именно за да намаже и подлее профилите, които остават долепени един за друг. След година впръснах и масло в същите кухини и за моя радост потече отстрани - т.е. хем са защитени, хем не са съвсем херметизирани за да събират конденз. Малко снимки по пътя към първия бояджия: . На последната снимка ясно си личи как консерватора е "пропълзял" през снадката на покрива и рамката след като нанесох няколко слоя по вътрешния ръб на покрива
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Събота, 15.05.2010 г. 00:16 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Росинант
Между последната снимка и тези, които ще последват по-долу, периода е година и половина. През това време Росинант обиколи цяла София с репатрака от един бояджия през друг, докато най-накрая заседна в Бистрица в гаража на един ретро-колекционер и с изключение на разходките до бояджийската камера, там завършихме боята. Преди това се демонтира изцяло предното магаре с окачването, свали се инсталацията и вратите, наложи се да се свалят отново всички калници и да се сменят с нови. Майстора на подготовката и китването упорито твърдеше, че трябва да се смени и тавана (дуропласта), тъй като един от предишните "бояджии" беше сложил толкова кит по него, че на места тавана беше вдлъбнат навътре от тежестта. Вероятно в Бистица още се пази отчупено от тавана парче дебело 10 см! кит, достойно по-скоро за музея "Земята и хората". Първо се подготви и боядиса вътрешността на купето и коша на двигателя, за да мога да качвам едно по едно нещата по предния мост докато се китва и шприцва външната страна на купето. Тук ясно се вижда китването на тавана. Снимката е направена малко преди да го махнем изцяло, затова няма никакъв шприцкит (сивото) по него.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Вторник, 01.06.2010 г. 14:46 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1183 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Росинант
Един въпрос
Доста интересна кормилна кутия се вижда. Да не е от по-старите модели или ?
И ти си го получил делукс ли или си го направил впоследствие такъв ?
|
Вторник, 01.06.2010 г. 16:08 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Росинант
Кормилната кутия е от Трабант 1.1. По-здрава е, не се обслужва (гресиране) и пасва без никакви преправяници. Разбрах, че е от 1.1 чак когато отворих пратката, т.е. не съм погледнал внимателно на снимките в аукциона, но след кратко сондиране на мнения реших да си я оставя. След монтирането на новия таван и сглабянето на предния мост: Прясно докаран от камерата:
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Сряда, 02.06.2010 г. 00:19 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Росинант
Дойде време за периода "Зизи" След бояджията смених още 2-3 временни гаража, където междувременно замених задните носачи и ресор с чисто нови и успях да монтирам скоростната кутия. Един телефонен разговор беше достатъчен да приютя Росинант при Зизи, на който съм му особено благодарен за гостоприемството. ! Монтаж на двигателя Спирачни тръбопроводи
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Четвъртък, 03.06.2010 г. 23:10 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Re: Росинант
Прекрасна работа колега следя темата с интерес много добре ти се е получила колата със новите части
|
Петък, 04.06.2010 г. 16:29 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Росинант
Напредъка: Работния безпорядък: Монтиране на задна врата и задни странични стъкла Полиран люк след монтаж на тапицерията на тавана: Външен изглед преди поредното зазимяване:
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Неделя, 06.06.2010 г. 16:06 ч. |
|
|
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Re: Росинант
Голямо Браво за търпението старанието и хвърлените средства следя темата с голям интерес ! п.п. Зизи на някои трабант ли се кани с тази резачка?
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Неделя, 06.06.2010 г. 22:23 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Росинант
Благодаря, колега. Междувременно пролетта дойде и.. Катализатора: Вече почти готов отвътре: В стремежа си да намеря безупречна изолация за предния капак бях посъбрал доста оригинални вати и реших да сложа част от тях като изолация във вратите и задните калници. Покрих само дуропласта, а не металните части, тъй като материала абсорбира много влага и щеше да повече да навреди, отколкото да е в полза. Монтирани предно и странични стъкла, предно гърне, катализатор, средна тръба и задно гърне:
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Вторник, 08.06.2010 г. 20:03 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Росинант
Катализатор за трабант? Къде се слага това чудо, имало ли го е заводски или го слагаш да не би да забранят колите без катализатор?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 08.06.2010 г. 20:14 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Росинант
Като гледам снимките и ми иде направо да заплача - толкова добре е станал, но и с много труд, БРАВО Интересувам се и аз за катализатора - няма ли да се запуши от изгорелите газове на трабанта (ако е пита някаква вътрешността)
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 08.06.2010 г. 22:10 ч. |
|
|
nikola_94_bs
Влиза с ръчна в завой.
Регистриран на: Неделя, 21.03.2010 г. 03:17 ч. Мнения: 65 Местоположение: burgas
Skype: niksana_941
Automobile: трабант 601с
|
Re: Росинант
браво колега много добре е станало трабито ... бая труд си хварлил и много добре се е получило ... ПОЗДРАВИ
|
Сряда, 09.06.2010 г. 00:08 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Росинант
Учудвам се, че досега не сте го знаели: http://www.trabant-kat.de/Разработката е от началото на 90-те и е само за Трабант с двутактов двигател със съотношение 1:50 бензин/масло. Не се ползва масово (а и не е задължителен), тъй като в Германия този тип катализатори не водят до данъчно облекчение, освен това поддръжката му е капризна. Гаранцията му е 30 000 км., а при правилна експлоатация може да надживее ресурса на двигателя. Стига да не се предозира маслото или да се ползва оловен бензин - няма опасност от запушване, затлачване или изгаряне на катализатора. Монтира се след предното гърне като ползва и планката от скоростната кутия за тампона към средната тръба на ауспуха. Следва частта с оборудването на салона и интериора: Пода бе намазан с блажна боя върху всички покрития, напръскан с консерватор и покрит с дебела битумна маса, която се залепва с пистолет за горещ въздух. На снимката битума е още на руло, неразопакован: Дойде време и за седалките. Бях се сдобил с оригиналната кожена тапицерия за "делукс", но кожата беше силно захабена и невъзстановяема, затова използвах от нея само оригиналната "делукс" кройка. Няколко години търсих да намеря оригиналната изкуствена кожа, но попадах все на по-старите модели (разликата е в нюанса на шарката), а моя трябваше да си остане 80-тарски.. Търсих едва ли не в целият свят такава кожа, а в крайна сметка я намерих в един магазин за кожи на ул. Пиротска Тапицерът свърши чудесна работа и направи едно към едно това, което му бях заръчал. Резултатът: И отново зимата ни изненада...
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Сряда, 09.06.2010 г. 00:53 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Росинант
Каква е цената на битума за целия под? Има ли добър шумоизолационен ефект?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 09.06.2010 г. 04:18 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Росинант
Поздравления за вложените труд и време! Седалките са станали супер(както и всичко останало). Колко ти струваше претапицирането?
_________________ GameOn
|
Сряда, 09.06.2010 г. 21:02 ч. |
|
|