Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=204 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Ivaka [ Понеделник, 03.03.2008 г. 19:47 ч. ] |
Заглавие: | Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг |
В тази тема ще опиша какво съм правил по моята кола и какво представлява тя всъщност. Wartburg 353 Sport (De Luxe) с шибидах, произведен 1987г. След тежка катастрофа през 2002-ра година реших да го възтановя изцяло, това отне много време и труд, но лично аз смятам че си струваше. Колата е с нови номера(сменени началото на 2006та) - Х1719АТ, стария номер беше жълт - Х1719К Ето снимка на колата преди катастрофата Снимки след катастрофата http://images13.snimka.bg/002104888.jpg http://images13.snimka.bg/002104890.jpg http://images13.snimka.bg/002104893.jpg http://images13.snimka.bg/002104894.jpg http://images13.snimka.bg/002104896.jpg Ето снимки от работата по купето http://images13.snimka.bg/002104994.jpg http://images05.snimka.bg/000465202.jpg http://images05.snimka.bg/000465208.jpg http://images05.snimka.bg/000465206.jpg http://images13.snimka.bg/002105019.jpg http://images05.snimka.bg/000465217-big.jpg А сега да опиша какво е правено по колата: КАРОСЕРИЯ - Външно преоборудван от новия модел(Вартбург 1.3) -Пода е измазан от външна и вътрешна страна с дебел слой Боди 930 -Вратите са измазани с дебел слой автоемайллак и върху него боди 930 -Шумоизолация на предния капак -Шумоизолация на багажника -Цвета е сменен от оригиналното сигнално червено на Гранд При -Брони в цвета на купето -Огледала ENGELLMANN от Wartburg Irmscher, боядисани в цвета на купето Интериор -Оригинален спортен волан за Вартбург - Нова тапицерия на седалките -Шумоизолация на пода от Вартбург 1.3 -Оригинален мокет от Вартбург 1.3 -Стелки -Спортни педали -Задни кори от Вартбург 1.3 -Предни кори лична изработка, тапицирани черен плюш -Подлакътници от големите, на предните врати -Нова задна кора, черен плюш -Нови кори на задните колонки, черен плюш -Нови панели на волана -Нови панели на арматурното табло -Нови пепелници Двигател -Шлайфан на първи ремонт(74мм) с бутала Kolbenschmidt -буталата са изпилени с 3.5мм отдолу http://images13.snimka.bg/002104856.jpg -Полирани преливни канали -Полирани изпускателни канали(и разширени с 2мм) -Шлайфана глава с 3мм http://images05.snimka.bg/000465308.jpg -Нов колянов вал Всмукателна с-ма -Спортен въздушен филтър -Полиран смукателен колектор -Полирани всмукателни канали http://images05.snimka.bg/000465296.jpg Изпускателна с-ма: -Полиран изпускателен колектор -Спортна изпускателна с-ма с правопоточен шумозаглушител http://images13.snimka.bg/002106338.jpg Горивна с-ма - Изцяло рециклирана бензинова помпа с оригинални немски части - Допълнителна електрическа бензинова подкачваща помпа - 2 броя горивни филтри за дизел - Почистен резервоар - Сменени бензинопроводи - Ново жило за газта Запалителна с-ма Запалителната система е контактно-транзисторна -3 броя електронни запалвания, български с алуминиев охладител -Нови текстолитови чукчета -Свещи Bosch WR7DCX -Нови бобини -Нови кабели на свещите Охладителна система -Нови водни съединения Semperit+нови скоби навсякъде -Нов паровъздушен клапан на разширителния съд -Нова алуминиева шайба на водната помпа -Нов ремък Бош -Изцяло рециклирана водна помпа с нови немски части(фибър, лагери ФАГ, турбинка и ос) -Нов термостат, немски - Behr - Сменен датчик за перката Ето как изглеждаше двигателя като го свалих http://images05.snimka.bg/000465235.jpg Ето го и след работата по него, преди да го кача на колата http://images05.snimka.bg/000465316.jpg Ходова част и спирачна система -Предни газови двойнодействащи амортисьори Kayaba Excel-G -Нови немски шарнири -Нови немски кормилни накрайници -Нови маншони на кормилната рейка -Нови немски лагери на главините -Нови немски втулки на задните носачи -Нови немски втулки на стабилизиращата щанга -Нови задни амортисьори -Нови предни накладки -Нови предни спирачни маркучи -Сменени прахозащитни гумички и раздвижени предни цилиндърчета -Сменена спирачна помпа -Нови задни цилиндърчета -Нови задни спирачни маркучи -Нови задни накладки -Обслужен регулатор на спирачното усилие+нов маншон -Нови жила за ръчната спирачка -Нова спирачна течност Ferrodo ДОТ 4 -Алуминиеви джанти 13 цола и 4 гуми Фулда 175/70 Трансмисия -Нови немски полуоски+маншони -Сменен диференциал -Сменени семеринги на диференциала и първичния вал -Изцяло обслужен и регулиран превключвателен механизъм -Ново масло Liqui Moly EP80 -Ново немско жило на фрайлайфа -Ново немско жило на съединителя -Ново немско жило на километража -Нов немски тампон на ск. кутия Ел. система -Нови немски бушонни табла -Ново немско реле за къси-дълги -Ново немско реле за клаксона -Ново немско реле за халогените -Нов кабел за масата -Нови клеми за акумлатора -Акумулатор Berga Power Block 45Ah -Нови четки на генератора -Сменено реле на генератора Екстри и функционални подобрения -Шибидах -Обтекател на шибидаха -Халогенни фарове+оригинално копче за тях -Биксенон H4 на фаровете -Алуминиеви джанти 13 цола от Фолксваген монтирани с фланци -Аларма -Централно заключване на всички врати -Оборотомер Autometer(американски) -Трети стоп -Задни щори -Бели циферблати с червено светодиодно осветление -CD Player Panasonic с 4 говорителя Pioneer(два на задната кора и два на предните врати) -Запалка - Перката може да се задейства с копче от таблото -Жабка с осветление -Усилвател за антената на радиото -Светодиодни предни габарити Общо взето това са съществените неща, има и други дреболии които не вписвам Ето как изглежда колата в момента Интериора Двигателя Ето и едно клипче за проекта http://www.youtube.com/watch?v=R-VIcpkPVNk Надявам се това което съм направил ви харесва |
Автор: | Krap4enski [ Понеделник, 03.03.2008 г. 20:02 ч. ] |
Заглавие: | |
Абе по колата няма какво да се коментира , за мен това е най потдържания Вартбург в България.А това клипче в YouTube кадето вдига 175 км. направо ме стресна баси фурията , би ли казал колко ти харчи при нормално каране , като напишеш и кое е нормалното за теб. |
Автор: | Ivaka [ Вторник, 04.03.2008 г. 00:55 ч. ] |
Заглавие: | |
Градско лятото пада до 9 при нормално каране т.е. прилично изцеждане на предавките до около 3500-4000 оборота и чат пат сритване на втора камера. Зимата при същото каране прави около 10. При яко ръчкане стига до 12-13(яко газ докрай и резак до 6-7000 оборота) Извънградско с 100-120 дава около 7/100 При 130-140 дава 7.5 При чести ускорения и изпреварвания извънградско стига до 8/100 Когато в маршрута има стръмно планинско, например Стара Загора-Велико търново като минавам през шипка ми дава 8/100(тва с товар) Общо взето това е |
Автор: | porostorm [ Вторник, 04.03.2008 г. 00:59 ч. ] |
Заглавие: | |
Ивак, клипчето с фона на Don`t Cry е едно от малкото клипчета в нета, които карат човек да се разчувства докато гледа клипчето /поне на мен така ми действа/! Няма по-мераклийски вартбург, сигурно ти го казвам за н-ти път ама За пореден път - Браво, страхотен е! п.п.: Забравил си да споменеш историята около номерата |
Автор: | Turbo [ Вторник, 04.03.2008 г. 08:11 ч. ] |
Заглавие: | |
Браво, Ивак, колата е перфектна! Няма смисъл да ти казвам да продължаваш в същия дух, защото е ясно че ще е така |
Автор: | theultimate [ Вторник, 04.03.2008 г. 08:52 ч. ] |
Заглавие: | |
Твойта кола успя доста да промени представите ми за вартбург. Просто така трябва да изглежда и да върви една маняшка кола, правена с желание и без компрониси в качеството. |
Автор: | barkas1000 [ Вторник, 04.03.2008 г. 10:01 ч. ] |
Заглавие: | |
Чудесна работа,което е поредното доказателство,че любовта не познава граници.Единственото ,което на мен лично не ми харесва са спортните педали.Но иначе всичко останало е перфектно.Браво за желанието! |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Вторник, 04.03.2008 г. 23:47 ч. ] |
Заглавие: | |
това драги любители на 2т спорта е най-хубавия (след моя разбира се ) мераклииски вартбург в форума и тои е на наи големия маниак на 2 т машинки! Иво да си го караш още 20 години най-малко знам че го желаеш!!! дано да има части |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 12.04.2009 г. 13:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг |
Преди около половин година монтирах и централно заключване. Ето и едно клипченце сборна компилация. http://vbox7.com/play:686f4642 Ето и клипчето с проекта(че в ютуб се затри) http://clip4e.com/play_proekt_wartburg_353_supersport.htm |
Автор: | theultimate [ Неделя, 12.04.2009 г. 22:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг |
Тези клипчета съм ги показвал на много хора, незапознати с марката. Първо повечето мислят че е със сменен някакъв 4т двигател. Всички коментари са от типа на "ебаси мамата". Дори баща ми, които е карал чисто нов вартбург се очуди на събота от отличното състояние. |
Автор: | филип3 [ Понеделник, 13.04.2009 г. 02:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг |
Ивак, Всичко си го изпипал по твой вкус и е станало перфектно. Удоволствие за гледане и за слушане. А връзката със старата генерация Вартбургджии облагородява. |
Автор: | mywib [ Понеделник, 08.03.2010 г. 16:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг |
Ивак като гледам клиповете изглежда бая вари тая машина. Не знам дали си засичал ама за колко горе долу вдига 100 км/ч |
Автор: | popov353w [ Неделя, 24.10.2010 г. 19:42 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг |
Евала за колата и за труда но само ще те помоля ако може да направиш няколко снимки на жабката как си я направил и т.н. Благодаря предварително |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 27.10.2010 г. 11:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг |
Жабката я е правил баща ми преди 20 години и не е кой знае какво да се изработи, доколкото виждам е изрязано парче здрава твърда ламарина в подходящ размер, тапицирано отгоре с подходяща кожа(грапава, като тази на таблото). Жабката се отваря с бутон-врътка и е монтирана с някаки универсални панти. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |