Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Траби 601 - БФ 109 Е http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=2038 |
Страница 1 от 4 |
Автор: | лудака [ Четвъртък, 18.06.2009 г. 22:51 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Значи имал съм ги и двата проблема.Преди 5 дни и аз зех един нов Трабант и сега имам 2. На новия имах същите симптоми.Първо сложих нов притискател и феродов диск,смених двете глави и сега върви като Ягуар .Аз те съветвам да смениш главите и да видиш как варви.Ако не се е управило смени и съединителя.Аз ги смених двете заедно за да не правя двоини работи, но се пак имах частите. |
Автор: | fokke [ Четвъртък, 18.06.2009 г. 23:11 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
забравих да спомена ,че мотора е минал 5 хиляди след ремонт на двигателя ,тоест сменени са му цилиндри ,бутала и сегменти .Или е сьединителя или главата с проблемната резба и карбуратора . кьде си намери комплект сьединител ? |
Автор: | ivanski [ Петък, 19.06.2009 г. 11:09 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Честито за покупката. Смени цилиндровата глава или навий втулка на нея.Втулки продават в магазините за трабант. От там ти идва слабата мощност. Може и да е от стария бензин или пък от запушен карбуратор или от кофти центровка, спекли спирачки. На първо време оправи проблема с цилиндровата глава и провери как е центровката.Проблема с главата ще ти дава и висок разход на бензин и голяма пушилка отзад. После прочистване на резервоара и кранчето за гориво,така ще си сигурен че бензина тече нормално без боклуци. Пък след това ще се разбере дали е и запушен карбуратора После ще се разбере дали е от съединителя.Не се хвърляй още с покупката да разглобяваш всичко . Карайки ще разбереш дали е от съединителя или от спеклите спирачки, по това коя се нагорещява след кръгче в квартала . Има още доста неща да провериш. Захващане на двигателя и скоростната кутия. Състояние на предницата. Амортисьори. И т.н Успех. |
Автор: | лудака [ Петък, 19.06.2009 г. 15:18 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Аз имам глави ако изкаш ще ти дам. |
Автор: | ivanski [ Петък, 19.06.2009 г. 15:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Абе пич, ти как си стигнал до вашия блок ? На карбуратора, кое се клати ? Тая клапа ли ? Не не трябва да се клати тази клапа това също може да допринесе за слаба мощност и много пушилка . Предницата е направо убийствена. Номер 2 има втулка пластмасова. Номер 3 има втулка пластмасова и гуменометална.Да там трябва да има гайка ! За Номер 1 май има гумено-метална, ама там не съм много сигурен аз. С две думи като гледам грижите полагани от стария собственик, трябва направо да свалиш целия преден мост и да го разглобиш, смениш каквото трябва и пак сглобиш . |
Автор: | fokke [ Петък, 19.06.2009 г. 16:08 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Такааааааа Карбуратора е от два детайла ,единия на който се нанизва гумената трьба ,и на който се врьзва смукача жилото ,този именно детайл клопаше сьс страничен луфт от около 1-1,5 см Преди малко пьк развьртях долната капачка на резервуара .не беше с много отайка , но филтьрчето ,тьм кьдето за двете му дупки вьрху цетката се бяха натрупали някакви влакна подобно на мьх от дрехи ....... това сьщо е било фактор за предницата .......ами май ще трябва нови втулки и тампони и ще стане .Прави ми впечатление ,че по Трабант всичко е малко и леко ,аз сьм свикнал да си поправям колите (не сьм монтьор !) с чук и все големи инстроменти а тук всичко е финно |
Автор: | theultimate [ Петък, 19.06.2009 г. 21:19 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Всичко хлабаво означава смучене на въздух. Стегни абсолютно всичко. Смени свещите и въздушния филтър (2 свещи и нов филтър са към 10лв). В Левски ли е трабанта? Ако е там може да се видим да ти направя една центровка с уред - може и за това да не върви. Съединител да е не ми се вярва - все пак като е правен основен ремонт надали е оставен гаден съединител. По-скоро виж жилото да не е пренатегнато - като натискаш педала с ръка трябва да има 2-3см свободен ход. ПС: Местя ти темата в раздел Гараж. |
Автор: | fokke [ Неделя, 21.06.2009 г. 10:52 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
ООО благодаря ти за предложебнието за центровка ,наистина би било супер Да Трабито е в Лвски -В пред 12-ти блок ,трябва да му намеря лява глава сьс здрава резба за да мога пак да го пална ,защото след като развих старата свеш се видя ,че е мазана сьс някакьв течен метал и нещо влакнисто ,просто нямам думи .... Сьединитела не беше пренатегнат ,свободния му ход беше далеч над 2 см ,сега сьм разкачил всички жила и сьм ги смазал ,вече се движат като в масло |
Автор: | лудака [ Неделя, 21.06.2009 г. 13:55 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е | |||||||||
Нали ти казах, аз имам 10 лв боря |
Автор: | theultimate [ Неделя, 21.06.2009 г. 19:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Ами като си смениш главата пиши да оправим центровката. И се съберем да видим лимузината на доктора |
Автор: | theultimate [ Неделя, 21.06.2009 г. 23:50 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
А отновно втулките - номер 1 обикновено е здрава, защото ресора пружинира и не е много натоварена. Номер 3 - два броя втулки между носача и шенкела и още 2 срещу тях между носача и купето - те са си консуматив, понеже отнасят директно вибрациите от дупките. Те общо взето се сменят като купиш колата И гледай да са немски - унгарските при мене изкараха точно 15 000км и сега пак... |
Автор: | super_v [ Понеделник, 22.06.2009 г. 07:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
доста е поизгнил |
Автор: | fokke [ Понеделник, 22.06.2009 г. 08:48 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Да доста е изгнил ,но интересното е че е изгнил от вьтре на вьн ,тоест "магарето ,(двата рога ,кото дьржат мотора са напьлно здрави ,а е изгнил само листа ламарина ,кото е вьтре .Явно зимно време с мокрите обувки калта и водата се е стичала и заради скапаното киче е задьржало вода ,сега тези кичета сьм ги смькнал и изпрал ,а гнилото мисля да го изрежа и сменя с нова ламарина кьм 1.5 мм дебелина .Стария ми трабант пьк изгни точно по обратния пьт ,пьрво се скьсаха роговете за мотора а пода в купетио е сдрав ,но преди години още обьрнах Трабито на една стърана и ги изкьрпих . theultimate, благодаря за сьвета , сдобих се с втулки за носачите , и пластмасови за горе ,след малко ще ги снимам и ще пусна снимки да кажете кое кьде стои колкото до твулката на ресора - номер 1 ,толкова се е скапала ,че като сваля колелото и хвана с 2 прьста барабана ,се клати толкова много че направо се чудя как не се е разпаднало още дори на място ,та камоли в движение ,има луфт в рамките на 1,5 см .Дайте сьвет от кьде в София мога да купя втулки за ресори че и управлението е страшно ,доста сее предницата |
Страница 1 от 4 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |