Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Траби 601 - БФ 109 Е
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=2038
Страница 3 от 4

Автор:  fokke [ Неделя, 31.07.2011 г. 23:03 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Много благодаря на всички за отговорите !

Автор:  fokke [ Неделя, 31.07.2011 г. 23:44 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Да сега виждам постовете и благодаря на хората .Завъртя ме такава шайба, че сега се врьщам кьм трабанти и свободно време :lol:
Трабантите са два , този по който сега работя се намира в едно селце с.Борима в Троянския балкан. Трабанта го правя няколко години и днес свьрших гадната част да сватя задните барабани и да почистя и боядисам всичко. Утре следва сглобяване и хубавото усещане за ползотворен ден :)))

Щях да пиша в темата с въпрос кьм запознатите , искам да инпрегнирам частично изгнилия под с епоксидна смола и стьклен плат.Имате ли представа дали тази процедура е удачна ? Някой правил ли е подобно мазане сьс смола ? Смятам ако става да намажа и предната греда с двата гога за двигателя .

А ето и кратко филмче на машинката :)

http://www.youtube.com/watch?v=9v455Kk34Z4

Автор:  fokke [ Понеделник, 01.08.2011 г. 15:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Здравейте отново, днешния ден е определено ползотворен. Смених задното гърне с чисто ново на IFA, разликата в теглото е гигантска , 3,200г за новото и 5,500 за старото :shock: ,което значи че старото е толкова затлачено ,че има 2,300г сажди :idea: :shock: Сега очаквам Трабанта да литне ако отворя вратите в движение :lol:

Изображение

смених на едната главина вътрешния лагер с български 2606 и главинката запя :mrgreen:

Този в ляво с гумените предпазители .

Изображение

Главините ги изчистих от ражди , минах ги с преобразувател и боди 930 .Наложи се да сваля жилата за рьчната ,макар едното жило да беше в перфектно сьстояние другото беше така спекло,че при опит да го раздвижа сьс спирачна течност и други започна да се прокьсва. Явно ще отварям пак задните барабани за да сложа новите жила когато ги закупя незнайно от кьде.........

Изображение

Изображение

Слева обезвьздушаване на системата и сглобяване на колелата .

Автор:  fokke [ Понеделник, 01.08.2011 г. 21:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Късото е тотално зле ,като дойда в София ще се отбия , тамьн да навестя другия Спътник :)
Защо другата накладка да не е добре , тези наклатки са оригинални и явно така трябва да им е феродото (предполагам) , а и нямам други с цяло феродо ....

Нуждая се от сьвет за обезвьздушаване на системата ,което обаче ще правя и след разглобяване на предните барабани и подмяна на гумените маркучи . Оказа се че след като сглобих днес двата барабана и нагласих всичко по строги указания от книгата и от тукашна тема за обезвьздушаване спазих всичко ,но педала остана мек ,няма налягане и челюстите помрьдват едвам .Обезвьздушаването го направих по следния начин : най- далечното колело , слагам маркуче на пробката , леко отвивам и казвам на другия да помпи докато спря да излиза вьздух(при мен нямаше вьпреки палното разгобяване на цилиндьрчетата ) .След това казвам на другия да спре да помпи с педала и да натисне педала бед да пуска като аз в това време затягам пробката .

Един тукашен селски майстор спомена за обезателно обезвьздушаване на помпата ,което не знам дали е редно ,предпочитам да се допитам тук вьв форума .

Автор:  fraxinus [ Вторник, 02.08.2011 г. 08:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Почти вярно-помощника помпи при стегната пробка и задържа педала натиснат, след което ти отвиваш пробката , излиза каквото излиза , стягаш и помощника пуска педала.Това се повтаря докато спре да излиза въздух или ако просто подменяш течността докато почне да тече бистра.

Автор:  fokke [ Вторник, 02.08.2011 г. 09:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Ето тук сьм направил грешката , защото пьрво отвивам и се помпи , а не да се помпи на затегнато положение .....

Благодаря за корекцията !

Автор:  fokke [ Четвъртък, 04.08.2011 г. 10:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Поредния вьпрос от моя страна :mrgreen:

Има ли разлика по начина на обезвьздушаване на спирачната систмема когато биват сменявани маркучите ? Смятам да сменя задните 2 гумени маркуча и предните сьщо , как става това , който го е правил били дал сьвет как става ?

Автор:  ivanski [ Четвъртък, 04.08.2011 г. 19:03 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Сменяш маркучите и обезвъздушаваш по гореописания начин.
Продухваш и проверяваш всички останали метални тръбички, цилиндърчета, буталца и т.н.
Разликата при обезвъздушаването на системата няма - целта е да излезе въздуха. Разлика има само в това дали се прави от двама с натискане или от един със специална машина.

Греста, която си сложил на лагерите ще излезе вътре в барабана, след като го поставиш и става зле.
Зад самите лагери има една гумена капачка при носача - там се маже.

И Бодито е само за пода, не го мажи така наляво и надясно !

Автор:  fokke [ Четвъртък, 04.08.2011 г. 19:54 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Не смятам че мажа насам-натам , а и черния цвят ми допада . Да греста е отзад на капачката , отпред кьдето сьм сложил имаше стара грес която махнах и сложих нова .

Благодаря за сьвета за маркучите , утре ще ми донесат и задните и смянам всички заедно . не разбрах единствено как да продухам системата от метални трьби на сприрачната.

Поздрави от Троянския балкан :)

Автор:  fraxinus [ Четвъртък, 04.08.2011 г. 23:17 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Аз не разбрах какво не разбра , сменяш каквото сменяш и обезвъздушаваш, най добре смени изцяло спирачната течност с нова [smilie=2beers]

Автор:  eed123 [ Вторник, 09.08.2011 г. 23:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

масово не го правят но смени и задните маркучи (намират се под колата) че да ти пей сърце ;)

Автор:  fokke [ Четвъртък, 11.08.2011 г. 19:03 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Задьлжително ще ги сменя , старите са напукани , а и без това ще вдигна колата на една страна за да ми е удобно да мажа сьс смола.

Какво свьрших между дьждовете : По препорька на Доктор Зизи изчистих калта под уплътненията на предния и задниа и двата странични прозореца и ги силиконизирах сьс санитарен силикон. понеже колата е изгнила вьтре в краката поради една единствена причина , а имено ,че тече вода в купето точно през тези уплътнения на прозорците .Да се надявам че вече сьм спрял теча :roll: самия под го минах с телена четка с машина след което го намазах 2 рьце с преобразувател и НЕсъобразявайки се с няколко сьвета си сложих смолата и стьклените платове както си знам :) Резултата е пластмасов под , който след като вдигна колата на 2 колела ще запечатам и от вьншната страна. На снимката пода е до половината в смола , следва и намазване на задната част [smilie=2beers]

Изображение

Изображение

Автор:  fokke [ Неделя, 21.08.2011 г. 18:53 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Свършеното днес е повече от предвиденото :) След като минах и задната част на пода в купето сьс стьклен плат тип рогозка и епоксидна смола , вдигнахме колата на 2 колела . От там на татьк нещата са ясни от снимките . Гредите за двигателя и праговете се оказаха в не толкова лошо сьстояние колкото аз мислех , след стьргането с машина ги минах с преобразовател , грунд за метал и боди .

И едно питане за спецовете , след като развих единия заден маркуч на спирачната система се оказа, че навивайки новия маркуч на едното място се развива в другото , тоест и двете резби са стандартни ,което ми се струва тьпо но е факт , дайте идея как да го навия без да развивам металната трьба отиваща кьм барабана .

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  mladen201 [ Неделя, 21.08.2011 г. 19:04 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Първо навий маркуча в 3-ника и след това раздвижи резбата на трабичката, тя трабва да се вътри свободно от тръбичката

Автор:  fraxinus [ Неделя, 21.08.2011 г. 19:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Лошо е състоянието на предната греда.Редното е да се изкърпи и тогава да се боядисва.Имай предвит че тази греда носи буквално всичко

Страница 3 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/