Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Траби 601 - БФ 109 Е 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Много благодаря на всички за отговорите !


Неделя, 31.07.2011 г. 23:03 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Да сега виждам постовете и благодаря на хората .Завъртя ме такава шайба, че сега се врьщам кьм трабанти и свободно време :lol:
Трабантите са два , този по който сега работя се намира в едно селце с.Борима в Троянския балкан. Трабанта го правя няколко години и днес свьрших гадната част да сватя задните барабани и да почистя и боядисам всичко. Утре следва сглобяване и хубавото усещане за ползотворен ден :)))

Щях да пиша в темата с въпрос кьм запознатите , искам да инпрегнирам частично изгнилия под с епоксидна смола и стьклен плат.Имате ли представа дали тази процедура е удачна ? Някой правил ли е подобно мазане сьс смола ? Смятам ако става да намажа и предната греда с двата гога за двигателя .

А ето и кратко филмче на машинката :)

http://www.youtube.com/watch?v=9v455Kk34Z4


Последна промяна fokke на Четвъртък, 11.08.2011 г. 21:06 ч., променена общо 1 път

Неделя, 31.07.2011 г. 23:44 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Здравейте отново, днешния ден е определено ползотворен. Смених задното гърне с чисто ново на IFA, разликата в теглото е гигантска , 3,200г за новото и 5,500 за старото :shock: ,което значи че старото е толкова затлачено ,че има 2,300г сажди :idea: :shock: Сега очаквам Трабанта да литне ако отворя вратите в движение :lol:

Изображение

смених на едната главина вътрешния лагер с български 2606 и главинката запя :mrgreen:

Този в ляво с гумените предпазители .

Изображение

Главините ги изчистих от ражди , минах ги с преобразувател и боди 930 .Наложи се да сваля жилата за рьчната ,макар едното жило да беше в перфектно сьстояние другото беше така спекло,че при опит да го раздвижа сьс спирачна течност и други започна да се прокьсва. Явно ще отварям пак задните барабани за да сложа новите жила когато ги закупя незнайно от кьде.........

Изображение

Изображение

Слева обезвьздушаване на системата и сглобяване на колелата .


Понеделник, 01.08.2011 г. 15:38 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Късото е тотално зле ,като дойда в София ще се отбия , тамьн да навестя другия Спътник :)
Защо другата накладка да не е добре , тези наклатки са оригинални и явно така трябва да им е феродото (предполагам) , а и нямам други с цяло феродо ....

Нуждая се от сьвет за обезвьздушаване на системата ,което обаче ще правя и след разглобяване на предните барабани и подмяна на гумените маркучи . Оказа се че след като сглобих днес двата барабана и нагласих всичко по строги указания от книгата и от тукашна тема за обезвьздушаване спазих всичко ,но педала остана мек ,няма налягане и челюстите помрьдват едвам .Обезвьздушаването го направих по следния начин : най- далечното колело , слагам маркуче на пробката , леко отвивам и казвам на другия да помпи докато спря да излиза вьздух(при мен нямаше вьпреки палното разгобяване на цилиндьрчетата ) .След това казвам на другия да спре да помпи с педала и да натисне педала бед да пуска като аз в това време затягам пробката .

Един тукашен селски майстор спомена за обезателно обезвьздушаване на помпата ,което не знам дали е редно ,предпочитам да се допитам тук вьв форума .


Понеделник, 01.08.2011 г. 21:32 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Почти вярно-помощника помпи при стегната пробка и задържа педала натиснат, след което ти отвиваш пробката , излиза каквото излиза , стягаш и помощника пуска педала.Това се повтаря докато спре да излиза въздух или ако просто подменяш течността докато почне да тече бистра.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 02.08.2011 г. 08:58 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ето тук сьм направил грешката , защото пьрво отвивам и се помпи , а не да се помпи на затегнато положение .....

Благодаря за корекцията !


Вторник, 02.08.2011 г. 09:12 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Поредния вьпрос от моя страна :mrgreen:

Има ли разлика по начина на обезвьздушаване на спирачната систмема когато биват сменявани маркучите ? Смятам да сменя задните 2 гумени маркуча и предните сьщо , как става това , който го е правил били дал сьвет как става ?


Четвъртък, 04.08.2011 г. 10:49 ч.
Профил WWW
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1152
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Сменяш маркучите и обезвъздушаваш по гореописания начин.
Продухваш и проверяваш всички останали метални тръбички, цилиндърчета, буталца и т.н.
Разликата при обезвъздушаването на системата няма - целта е да излезе въздуха. Разлика има само в това дали се прави от двама с натискане или от един със специална машина.

Греста, която си сложил на лагерите ще излезе вътре в барабана, след като го поставиш и става зле.
Зад самите лагери има една гумена капачка при носача - там се маже.

И Бодито е само за пода, не го мажи така наляво и надясно !


Четвъртък, 04.08.2011 г. 19:03 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Не смятам че мажа насам-натам , а и черния цвят ми допада . Да греста е отзад на капачката , отпред кьдето сьм сложил имаше стара грес която махнах и сложих нова .

Благодаря за сьвета за маркучите , утре ще ми донесат и задните и смянам всички заедно . не разбрах единствено как да продухам системата от метални трьби на сприрачната.

Поздрави от Троянския балкан :)


Четвъртък, 04.08.2011 г. 19:54 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Аз не разбрах какво не разбра , сменяш каквото сменяш и обезвъздушаваш, най добре смени изцяло спирачната течност с нова [smilie=2beers]

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Четвъртък, 04.08.2011 г. 23:17 ч.
Профил
Музикалният
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч.
Мнения: 105
Местоположение: Русе
Automobile: Trab
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
масово не го правят но смени и задните маркучи (намират се под колата) че да ти пей сърце ;)

_________________
трабанта завива с ръчна, не с кормило!


Вторник, 09.08.2011 г. 23:05 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Задьлжително ще ги сменя , старите са напукани , а и без това ще вдигна колата на една страна за да ми е удобно да мажа сьс смола.

Какво свьрших между дьждовете : По препорька на Доктор Зизи изчистих калта под уплътненията на предния и задниа и двата странични прозореца и ги силиконизирах сьс санитарен силикон. понеже колата е изгнила вьтре в краката поради една единствена причина , а имено ,че тече вода в купето точно през тези уплътнения на прозорците .Да се надявам че вече сьм спрял теча :roll: самия под го минах с телена четка с машина след което го намазах 2 рьце с преобразувател и НЕсъобразявайки се с няколко сьвета си сложих смолата и стьклените платове както си знам :) Резултата е пластмасов под , който след като вдигна колата на 2 колела ще запечатам и от вьншната страна. На снимката пода е до половината в смола , следва и намазване на задната част [smilie=2beers]

Изображение

Изображение


Четвъртък, 11.08.2011 г. 19:03 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Свършеното днес е повече от предвиденото :) След като минах и задната част на пода в купето сьс стьклен плат тип рогозка и епоксидна смола , вдигнахме колата на 2 колела . От там на татьк нещата са ясни от снимките . Гредите за двигателя и праговете се оказаха в не толкова лошо сьстояние колкото аз мислех , след стьргането с машина ги минах с преобразовател , грунд за метал и боди .

И едно питане за спецовете , след като развих единия заден маркуч на спирачната система се оказа, че навивайки новия маркуч на едното място се развива в другото , тоест и двете резби са стандартни ,което ми се струва тьпо но е факт , дайте идея как да го навия без да развивам металната трьба отиваща кьм барабана .

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Неделя, 21.08.2011 г. 18:53 ч.
Профил WWW
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 423
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Първо навий маркуча в 3-ника и след това раздвижи резбата на трабичката, тя трабва да се вътри свободно от тръбичката

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Неделя, 21.08.2011 г. 19:04 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Лошо е състоянието на предната греда.Редното е да се изкърпи и тогава да се боядисва.Имай предвит че тази греда носи буквално всичко

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Неделя, 21.08.2011 г. 19:38 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов