Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Wartburg 353 W - 1987- ПРоДАДОХ ГО http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=195 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Неделя, 02.03.2008 г. 10:37 ч. ] |
Заглавие: | Wartburg 353 W - 1987- ПРоДАДОХ ГО |
http://vbox7.com/play:be2f953f ето това е моя автомобил.... оптичен тунинг НЯМА и няма да има леки подобрения съм правил но общо взето нищо фрапиращо сменени са - болтовете на предните колелета с оригинални германски - голяма част от гумените съединения с маркучи SEMPERIT - Водната помпа е изцяло подновена + гресиорка в която переодично вкарвам високо обортна грес - сменено е всичко по спирачната уредба с НЕМСКИ ОРИГИНАЛНИ части - спирачното масло е ПРИСТА ДОТ3 - сменен е Съединителя и Freilauf-a с унгарски (ненамерих немски) + маслото в скоростната кутия с синтетично масло ПРИСТА ОЙЛ за автоматични скоростни кутий ( не му помня числата) Добавени са: - ХАЛОГЕНИ (УНГАРСКИ) - РАДИО-КАСЕТОФОН + 4 колонки и 2 пищялки - Велтери в багажника от 1.3 моя незнаино защо нямаше... - тапицерия върху оригиналната включително и на вратите - стеки -зимни / летни (2 комплекта) - Филтър за горивото който се сменя на всеки 5000км или иначе казано 5 месеца - теглич оригинален вартбургов - въздухосборници вартбург УНГАРАСКИ автомобила се проверява при квалифициран от DDR майстор на вартбург Личен приятел всяка пролет и есен + гресиране на заден мост, въжета на ръчната, жило съединител, ПЕДАЛИ и водна помпа (переодично-когато се сетя ) за друго не се сещам .... п.с. МОЛЯ ВЪЗДЪРЖАЙТЕ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ |
Автор: | Turbo [ Неделя, 02.03.2008 г. 11:12 ч. ] |
Заглавие: | |
Че то какви отрицателни коментари, колата си изглежда перфектно Браво! |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 02.03.2008 г. 12:55 ч. ] |
Заглавие: | |
Щом си пуснал тема в която искаш коментари - ще понасяш и положителни и отрицателни, това е положението в форума. Сега на въпроса - машината като цяло е добра, много приличен външен вид, но черния преден спойлер и цвета определено не са от нещата дето най-много подхождат на един Вартбург. Ужасно мръсният двигател и омасления аспух също не правят много добро впечатление. Снощи гледах клипчето как работи - двигателя откъм механични шумове е ОК, ама кой му прави центровка на тоя вартбург бе братчед п.с. Не се засягай, но за разлика от повечето в тоя форум аз не съм от тези които се впечатляват от един просто пребоядисан вартбург и толкова. |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Неделя, 02.03.2008 г. 16:23 ч. ] |
Заглавие: | |
колата ми харесва така на външен вид и нямам намерене да променям нищо... центровката е добра просто двигателя е туко що запален то се вижда и по уреда за топлината на водата... добре работи не е затоплил когато стопли мн си променя звука ... доволен съм ето го въпросния клип... http://vbox7.com/play:a5a4d408 колата не е само пребоядисана сменени са предните калници с чисто нови германски имам и ГАЗОВИ амортисиори за вартбург един германец ги е дал на един приятел (подарък) , мога да ги взема за 20лв двата - но все още се колебая |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 02.03.2008 г. 23:26 ч. ] |
Заглавие: | |
Ти на клипа си написал че колата е студена и това много добре го знам и въпреки това ти казвам че тая кола няма центровка. Ако мислиш обратното си в огромно заблуждение. Мисля че няма човек в тоя форум който да оспори че аз разбирам от центровки. |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Понеделник, 03.03.2008 г. 00:22 ч. ] |
Заглавие: | |
SUPER |
Автор: | porostorm [ Понеделник, 03.03.2008 г. 00:34 ч. ] |
Заглавие: | |
Страхотно. |
Автор: | 2TfeN [ Неделя, 25.05.2008 г. 17:39 ч. ] |
Заглавие: | як0 |
машинката ти е супер братле |
Автор: | Nasakoto [ Неделя, 25.05.2008 г. 20:14 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Wartburg 353 W - 1987 | ||||||||||||||||||
Гресьорката, на мястото където е сложена, е най-сигурният начин да си прецакаш лагерите на водната помпа. Казвам го от личен опит. Фибъра изпуска (може да е по капка в минута, ама изпуска), и това си е съвсем в реда на нещата. Именно затова дойчланд оберфюрер вермахт инженерен е сложил онези два отвора между фибъра и лагера. Почти съм сигурен че гресьорката е завита в някой от тях (по-оптималното място е точно по средата между двата лагера, ама на клипа не я видях да е там), и така се нарушава нормалното оттичане на водата. DOT3... марката не я коментирам, но това DOT3... Явно не ти е мил животеца. Това е кола, която няма спирачно действие на двигателя. Разчиташ САМО И ЕДИНСТВЕНО на спирачките, и именно затова спирачната система (включително и чорбата в нея) се загряват доста повече от колкото при произволен четиритактов автомобил от този клас. DOT3 има доста ниски точки на сухо и мокро кипене - по спомени сухата е 160 градуса, а мократа - 120 (може и да греша). А питай Ивака какво става като ти кипне спирачната течност при спускане по баира. Затова съвета ми е при следващата смяна на чорбата да сипеш DOT4 - разлика в цената практически няма, а е с много по-добри характеристики. А за отрицателните мнения:
А, и ако не те мързи, удари един парцал на скоростната кутия да обереш мъзгоча, че това ако влезе вътре покрай щеката... не ми се мисли. |
Автор: | Santa [ Неделя, 25.05.2008 г. 20:40 ч. ] |
Заглавие: | |
Наистина,махни го това ДОТ-3.Тая течност е била добра по времето,когато е произведена колата ти...и пак е била известен компромис. Дот-4 се появява в масова продажба из цивилизования свят още през 60-те...горе-долу по времето,когато една от най-развитите в технологично отношение фирми под слънцето въобще решава да зареже спирачната течност като идея,защото не държи на висока температура.Фирмата няма да казвам коя е...предполагам ще се сетите,че не е немска... Еее, кажи де!... нЕма...ще ровите да се образовате...само така ще научите трайно нЕкои неща. |
Автор: | Dikata [ Понеделник, 26.05.2008 г. 20:57 ч. ] |
Заглавие: | nomir 1 |
pi4 sq za sefte go vijdam tvoq vartburg moga samo da ti kaja 4ee super Мога само да ти кажа да пишеш на кирилица ! |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Неделя, 01.06.2008 г. 22:38 ч. ] | |||||||||||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Wartburg 353 W - 1987 | |||||||||||||||||||||||||||
1. гресиорката е точно м/у двата лагера 2. Спирачната течност е ДОТ-3 защото такава си е заводски и не съм много "зарибен" за да мина на ДОТ - 4 ДОТ-4 за АБС ( антиблокировачна) НЕМОЖАХТЕ ДА НЕ СЕ ЗАЯДЕТЕ ОБАЧЕ евала ви давам |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Събота, 28.06.2008 г. 16:06 ч. ] |
Заглавие: | |
Колкото и да беше хубаво всичко с този чудесен автомобил, колкото и да беше здрав, запазен и надежден. Доиде часът на нашата раздяла. Успех на всички който продължавате да коландрите, пазите и карате Вартбург !!! Всичко хубаво от мен! п.с. ще продължавам да ви помагам с каквото мого- от АКЪЛ ДО ЧАСТИ |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |