Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Wartburg 353 W - 1987- ПРоДАДОХ ГО
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=195
Страница 1 от 1

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Неделя, 02.03.2008 г. 10:37 ч. ]
Заглавие:  Wartburg 353 W - 1987- ПРоДАДОХ ГО

:D http://vbox7.com/play:be2f953f ето това е моя автомобил....

оптичен тунинг НЯМА и няма да има :roll:

леки подобрения съм правил но общо взето нищо фрапиращо
сменени са
- болтовете на предните колелета с оригинални германски
- голяма част от гумените съединения с маркучи SEMPERIT
- Водната помпа е изцяло подновена + гресиорка в която переодично вкарвам високо обортна грес
- сменено е всичко по спирачната уредба с НЕМСКИ ОРИГИНАЛНИ части
- спирачното масло е ПРИСТА ДОТ3
- сменен е Съединителя и Freilauf-a с унгарски (ненамерих немски) + маслото в скоростната кутия с синтетично масло ПРИСТА ОЙЛ за автоматични скоростни кутий ( не му помня числата)

Добавени са:
- ХАЛОГЕНИ (УНГАРСКИ)
- РАДИО-КАСЕТОФОН + 4 колонки и 2 пищялки
- Велтери в багажника от 1.3 моя незнаино защо нямаше...
- тапицерия върху оригиналната включително и на вратите
- стеки -зимни / летни (2 комплекта)
- Филтър за горивото който се сменя на всеки 5000км или иначе казано 5 месеца
- теглич оригинален вартбургов
- въздухосборници вартбург УНГАРАСКИ

автомобила се проверява при квалифициран от DDR майстор на вартбург Личен приятел всяка пролет и есен + гресиране на заден мост, въжета на ръчната, жило съединител, ПЕДАЛИ и водна помпа (переодично-когато се сетя :lol: )
за друго не се сещам ....

:twisted:


п.с. МОЛЯ ВЪЗДЪРЖАЙТЕ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ :arrow:

Автор:  Turbo [ Неделя, 02.03.2008 г. 11:12 ч. ]
Заглавие: 

Че то какви отрицателни коментари, колата си изглежда перфектно :D Браво!

Автор:  Ivaka [ Неделя, 02.03.2008 г. 12:55 ч. ]
Заглавие: 

Щом си пуснал тема в която искаш коментари - ще понасяш и положителни и отрицателни, това е положението в форума.
Сега на въпроса - машината като цяло е добра, много приличен външен вид, но черния преден спойлер и цвета определено не са от нещата дето най-много подхождат на един Вартбург.
Ужасно мръсният двигател и омасления аспух също не правят много добро впечатление.
Снощи гледах клипчето как работи - двигателя откъм механични шумове е ОК, ама кой му прави центровка на тоя вартбург бе братчед :lol:


п.с. Не се засягай, но за разлика от повечето в тоя форум аз не съм от тези които се впечатляват от един просто пребоядисан вартбург и толкова.

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Неделя, 02.03.2008 г. 16:23 ч. ]
Заглавие: 

:lol: колата ми харесва така на външен вид и нямам намерене да променям нищо... центровката е добра просто двигателя е туко що запален то се вижда и по уреда за топлината на водата... добре работи не е затоплил когато стопли мн си променя звука ... :twisted: доволен съм ;)


ето го въпросния клип...
http://vbox7.com/play:a5a4d408


колата не е само пребоядисана сменени са предните калници с чисто нови германски
имам и ГАЗОВИ амортисиори за вартбург един германец ги е дал на един приятел (подарък) , мога да ги взема за 20лв двата - но все още се колебая

Автор:  Ivaka [ Неделя, 02.03.2008 г. 23:26 ч. ]
Заглавие: 

Ти на клипа си написал че колата е студена и това много добре го знам и въпреки това ти казвам че тая кола няма центровка.
Ако мислиш обратното си в огромно заблуждение.
Мисля че няма човек в тоя форум който да оспори че аз разбирам от центровки.

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Понеделник, 03.03.2008 г. 00:22 ч. ]
Заглавие: 

SUPER :!:

Автор:  porostorm [ Понеделник, 03.03.2008 г. 00:34 ч. ]
Заглавие: 

Страхотно.

Автор:  2TfeN [ Неделя, 25.05.2008 г. 17:39 ч. ]
Заглавие:  як0

машинката ти е супер братле

Автор:  Nasakoto [ Неделя, 25.05.2008 г. 20:14 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 353 W - 1987

nKaLiZaTuRa написа:
- Водната помпа е изцяло подновена + гресиорка в която переодично вкарвам високо обортна грес
- спирачното масло е ПРИСТА ДОТ3

п.с. МОЛЯ ВЪЗДЪРЖАЙТЕ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ


Гресьорката, на мястото където е сложена, е най-сигурният начин да си прецакаш лагерите на водната помпа. Казвам го от личен опит. Фибъра изпуска (може да е по капка в минута, ама изпуска), и това си е съвсем в реда на нещата. Именно затова дойчланд оберфюрер вермахт инженерен е сложил онези два отвора между фибъра и лагера. Почти съм сигурен че гресьорката е завита в някой от тях (по-оптималното място е точно по средата между двата лагера, ама на клипа не я видях да е там), и така се нарушава нормалното оттичане на водата.

DOT3... марката не я коментирам, но това DOT3... Явно не ти е мил животеца. Това е кола, която няма спирачно действие на двигателя. Разчиташ САМО И ЕДИНСТВЕНО на спирачките, и именно затова спирачната система (включително и чорбата в нея) се загряват доста повече от колкото при произволен четиритактов автомобил от този клас. DOT3 има доста ниски точки на сухо и мокро кипене - по спомени сухата е 160 градуса, а мократа - 120 (може и да греша). А питай Ивака какво става като ти кипне спирачната течност при спускане по баира. Затова съвета ми е при следващата смяна на чорбата да сипеш DOT4 - разлика в цената практически няма, а е с много по-добри характеристики.

А за отрицателните мнения:
Ivaka написа:
Щом си пуснал тема в която искаш коментари - ще понасяш и положителни, и отрицателни - това е положението във форума.


А, и ако не те мързи, удари един парцал на скоростната кутия да обереш мъзгоча, че това ако влезе вътре покрай щеката... не ми се мисли. :)

Автор:  Santa [ Неделя, 25.05.2008 г. 20:40 ч. ]
Заглавие: 

Наистина,махни го това ДОТ-3.Тая течност е била добра по времето,когато е произведена колата ти...и пак е била известен компромис.
Дот-4 се появява в масова продажба из цивилизования свят още през 60-те...горе-долу по времето,когато една от най-развитите в технологично отношение фирми под слънцето въобще решава да зареже спирачната течност като идея,защото не държи на висока температура.Фирмата няма да казвам коя е...предполагам ще се сетите,че не е немска...:)

Еее, кажи де!... [smilie=angry] [smilie=razz] [smilie=gaaaaaaa]


нЕма...ще ровите да се образовате...само така ще научите трайно нЕкои неща.

Автор:  Dikata [ Понеделник, 26.05.2008 г. 20:57 ч. ]
Заглавие:  nomir 1

pi4 sq za sefte go vijdam tvoq vartburg moga samo da ti kaja 4ee super :D

Мога само да ти кажа да пишеш на кирилица !

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Неделя, 01.06.2008 г. 22:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburg 353 W - 1987

Nasakoto написа:
nKaLiZaTuRa написа:
- Водната помпа е изцяло подновена + гресиорка в която переодично вкарвам високо обортна грес
- спирачното масло е ПРИСТА ДОТ3

п.с. МОЛЯ ВЪЗДЪРЖАЙТЕ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ


Гресьорката, на мястото където е сложена, е най-сигурният начин да си прецакаш лагерите на водната помпа. Казвам го от личен опит. Фибъра изпуска (може да е по капка в минута, ама изпуска), и това си е съвсем в реда на нещата. Именно затова дойчланд оберфюрер вермахт инженерен е сложил онези два отвора между фибъра и лагера. Почти съм сигурен че гресьорката е завита в някой от тях (по-оптималното място е точно по средата между двата лагера, ама на клипа не я видях да е там), и така се нарушава нормалното оттичане на водата.

DOT3... марката не я коментирам, но това DOT3... Явно не ти е мил животеца. Това е кола, която няма спирачно действие на двигателя. Разчиташ САМО И ЕДИНСТВЕНО на спирачките, и именно затова спирачната система (включително и чорбата в нея) се загряват доста повече от колкото при произволен четиритактов автомобил от този клас. DOT3 има доста ниски точки на сухо и мокро кипене - по спомени сухата е 160 градуса, а мократа - 120 (може и да греша). А питай Ивака какво става като ти кипне спирачната течност при спускане по баира. Затова съвета ми е при следващата смяна на чорбата да сипеш DOT4 - разлика в цената практически няма, а е с много по-добри характеристики.

А за отрицателните мнения:
Ivaka написа:
Щом си пуснал тема в която искаш коментари - ще понасяш и положителни, и отрицателни - това е положението във форума.


А, и ако не те мързи, удари един парцал на скоростната кутия да обереш мъзгоча, че това ако влезе вътре покрай щеката... не ми се мисли. :)


1. гресиорката е точно м/у двата лагера
2. Спирачната течност е ДОТ-3 защото такава си е заводски и не съм много "зарибен" за да мина на ДОТ - 4
ДОТ-4 за АБС ( антиблокировачна)

НЕМОЖАХТЕ ДА НЕ СЕ ЗАЯДЕТЕ ОБАЧЕ евала ви давам :lol:

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Събота, 28.06.2008 г. 16:06 ч. ]
Заглавие: 

:cry: Колкото и да беше хубаво всичко с този чудесен автомобил, колкото и да беше здрав, запазен и надежден.

Доиде часът на нашата раздяла.

Успех на всички който продължавате да коландрите, пазите и карате Вартбург !!!

Всичко хубаво от мен!

п.с. ще продължавам да ви помагам с каквото мого- от АКЪЛ ДО ЧАСТИ

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/