Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Моят трабант http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=19 |
Страница 1 от 4 |
Автор: | theultimate [ Неделя, 10.02.2008 г. 22:25 ч. ] |
Заглавие: | Моят трабант |
Някъде около октомври 2006 купих трабанта от един старец за 100лв с жълт номер. На около 60 000 реални километра с немски вал и доста запазено купе. Модела е 83 година, лимузина, на 6 волта, старата предница, карбуратор 4-1 и чукчета, ресор отзад. Ето така изглеждаше: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=218210 От тогава до сега направих много ремонти и подобрения: Двигател и трансмисия: - Скоростна кутия от новия модел, нов притискател и съединител, ново минерално масло мобил1, нови втулки на скоростния лост от към скоростната кутия, 3 нови тампона - Сменен херметик на двигателя, притегнати глави и картер, нови свещи, 12 волтов стартер и акумулатор - Нова тръба и задно гърне - Карбуратор 1-1, електронно запалване, центровано на 3.5мм преди ГМТ и на двата цилиндъра, нов горивен филтър и горивопровод, спорен филтър YED с нова тръба към карбуратора - 12волтов алтернатор, нов ремък Gates, турбина от новия модел, 12 волтови немски бобини, - Нови срещи Brisk, силиконови кабели и лули от лада - Хромирана капачка на резервоара Окачване, гуми и спирачна уредба: - Преден мост от новия модел, нови селентови втулки, нови предни амортисьори, гресиран ресор и кормилна уредба, нов маншон на рейката, сменени втулки на горния шенкел на едното колело, а скоро и на долния - Ремонтирана спирачна помпа, нови спирачни цилиндърчета отпред, нови предни накладки с ковано полско феродо, нова руска спирачна течност DOT4; нова стоп машинка; сменено едното задно спирачно маркуче - 4 нови летни гуми Kormoran 155/80 R13 DOT 07 Интериор: - Предни седалки от Пунто, инерционни колани от рено - Волан от новия модел, скоростен лост с бронзови накрайници и дръжка от еленов рог, - Претапицирана задна седалка, задни кори, задна кора (зад седалката) от дебело фурнировано пдч, дебел черен оригинален мокет на пода, върху него предни черни пътеки - Нови ладови уплътнения на вратите - Нови уплътнения на отварящите се прозорци и втора ръка тези дето са като перца от двете страни на стъклата Шумоизолация: - Пода, вратите, задните калници и капака на багажника са намазани с боди 910 - Пеноизолация с алуминиево фолио на тавана, под предния капак, на задните калници (от багажника до седалката) и на капака на багажника - Два слоя ватено кече по целия под - Стеропор в предните кори Екстри: - Електрическо казанче за чистачките от вартбург; нови рамена от последния модел; 32см чистачки Champion, пръскалка от жигула - Аларма - CD Panasonic 4x45W, 2x40W Visaton пищялки на таблото, две колонки на задната кора около 25W всяка, 80W 8” Visaton бас в каса в багажника с усилвател Blaupunkt - Парно (в момента е демонтирано за лятото): Задния капак на двигателя е задънен отдолу с ламарина; предното гърне е увито с 4см минерална вата за камини; електрическа турбина от Трабант Делукс, свързана към оригиналното парно с алуминиев въздуховод - Халогени за мъгла с реле - Комбиниран часовник и термометър за външна и вътрешна температура - Зумер за забравени фарове - Калобрани с надпис "Trabant" - Светлина за заден ход с 2 фарчета - Ново унгарско дясно огледало,втора ръка немско ляво (не се прибира от вятъра),средно огледало от вартбург 353 - Фарове H4, нови мигачи и стопове Така изглежда сега: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=218211 Работата и подобренията продължават |
Автор: | theultimate [ Петък, 22.02.2008 г. 00:25 ч. ] |
Заглавие: | |
Ето това ми е другия трабант. Преди 4 години го намерихме изоставен в центъра на София - бяха почнали да го чупат и го занесохме на село (до Монтана). Понеже нямахме транспорт а не беше в движение оставихме само най необходимото от него - купе и преден капак. Срязахме купето на две и го пренесохме на две части на тавана на колата на баща ми. Сглобихме го на село, сложихме му читави двг и скоростна кутия и всичко необходимо за да се движи. Три години се учех на него да карам и ремонтирам и от там се зарибих по трабантите. Сега вече се използва предимно за селскотопанска работа, и чат пат за возене за удоволствие когато е хубаво времето. Поради ниската си маса се е вдигнал и е много проходим, също така и много пъргав. Отзад няма седалки и общо сме се събирали над 7 човека в него. Отзад е със задно гърне от вартбург. Ето малко снимки (доста са стари всичките): http://www.snimka.bg/album.php?album_id=221494 Клипове: http://vid.data.bg/0pbmps1a?ct= http://vid.data.bg/mzupworw?ct= http://vid.data.bg/g3kf6dby?ct= |
Автор: | Gosho [ Петък, 22.02.2008 г. 09:32 ч. ] |
Заглавие: | |
Намерил си си го , и си решил да си го вземеш Евала батка |
Автор: | theultimate [ Петък, 22.02.2008 г. 09:53 ч. ] |
Заглавие: | |
Не точно. Собственика го караше до едно време и после го заеба пред едно даскало. Там седя поне 1 година. След първия погром като му изпотрошиха калниците тоя дори не се появи. Нямаше нито регистрационни номера нито нищо. Просто му вдъхнах нов живот вместо да го вдигнат от общината за вторични. |
Автор: | barkas1000 [ Петък, 22.02.2008 г. 10:43 ч. ] |
Заглавие: | |
А така като е с отрязан покрив не се ли намалява стабилността на конструкцията?Няма ли опасност да се прекърши през средата като се понатовари?Правили ли сте някакви усилвания по ходовата част? |
Автор: | theultimate [ Петък, 22.02.2008 г. 10:50 ч. ] |
Заглавие: | |
Отдолу е усилен с множество винкели, понеже е срязан по средата и няма покрив. Има над 10 винкела с различни форми, около 2-3 пъти по-дебели от трабантовите ламарини. Рекорда ми е цялата задна част пълна с чували царевица и 6 човека в колата. И пак не се скърши. Лятото ако имам време ще му ремонтирам окачването че хубавия преден мост го свалих за жълтия трабант и сега е с един тотално разбит. Иначе е с нови накладки и съединител. С тия галоши прави ебати дрифтовете като дръпна ръчна |
Автор: | Bobi96 [ Неделя, 24.02.2008 г. 21:09 ч. ] |
Заглавие: | |
а как го запали без ключове този дето си го взел |
Автор: | theultimate [ Неделя, 24.02.2008 г. 23:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Трабанта се дава на контакт като пуснеш с ключе +12волта от акумулатора към черния кабел на запалването и бобините. Дава се на стартер като пуснеш пак от акумулатора през бутон към тънкия кабел на стартера. От доста време е така и не виждам защо ми е ключ на село. Между другото вързах фаровете за мъгла на жълтия и много добре допълват дългите. Вързах ги с най-обикновено ключе от железарията и реле за фарове бош за 3лв. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 04.03.2008 г. 19:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Обух жълтия с нови летни гуми. Сега старите отиват за кабриото и задължително ще запиша някое клипче. И преди мислех, ама с ония галоши до трета на спираше да върти Също так тия дни ще сложа новите уплътнения на предните странични стъкла, с което се надявам да спрат да тракат. |
Автор: | theultimate [ Неделя, 09.03.2008 г. 16:01 ч. ] |
Заглавие: | |
Ето малко снимки от днеска: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=226165 Ето и клипче как работи (малко е гаден звука ама се тая): http://vid.data.bg/hfszjh50?ct= |
Автор: | ivanski [ Понеделник, 10.03.2008 г. 11:41 ч. ] |
Заглавие: | |
Да ги махаш тия пластмасови тасове,че много изнервят. Кола от 80-те,че и 60-те с тасове от 21 век нещо не се връзва . |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 10.03.2008 г. 12:12 ч. ] |
Заглавие: | |
Ще ги махна, като си боядисам джантите. Сега и двата комплекта джанти явно са боядисвани с четка. А пък и целта ми не е да докарам на трабанта вид от 50те години, малко или много трябва да се вписваме в картинката, не да ни се смеят на всеки светофар. |
Автор: | Ivaka [ Понеделник, 10.03.2008 г. 14:29 ч. ] |
Заглавие: | |
Точно така, все пак живеем в 21ви век и трябва да се постараем колите ни да се вписват в тази картинка - аз смятам че съм го постигнал с моя Вартбург. А коли като нашите в оригинален вид според мен сам грозят картинката и срамят марките. Покажете че сме в 21 век за бога! Стига с тия отживелици, оригинален вид бла бла. Ако колата ми беше некво ретро от 50та година - ДА. Но моята кола е на годините на един голф 2, джета или кадет. И има още да поживее докато стане ретро. |
Автор: | racer [ Понеделник, 10.03.2008 г. 22:45 ч. ] |
Заглавие: | |
мене тасчетата ми харесват а относно гумите-доколкото разбрах ще слагаш зимните,които си купил есента,на кабриото?ако е така,недей-до колкото знам са меки и ще заминат за едно лято |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 10.03.2008 г. 23:55 ч. ] |
Заглавие: | |
Не, зимните си чакат другата зима. На кабриото ще сложа тези с които карах преди да си купя нови гуми, като предните никак не са лоши. |
Страница 1 от 4 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |