Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Моят Вартбург
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=180
Страница 1 от 1

Автор:  bobi - giluna [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 01:20 ч. ]
Заглавие:  Моят Вартбург

Това е вторият ми Вартбург. Няма кой знай какви подобрения по двигателя освен обичайните :електронно запалване взаимствано от мерцедес;комутатори от Лада свещи с платинен електрод -марка Шампион;силиконови кабели - марка Шампион;бобини с вариатори - марка Лада;генератор-марка Жигули;втора бензинова помпа тип - електрическа марка ЗАЗ;бензинови филтри 3 броя - марка Шампион;карбуратор двукамерен - модел Шкода;спортен филтьр;права трьба която излиза в средата на копето,без средни гьрнета,сьответно с две нови предно и задно - рьчна изработка по модел на Ремус. Ходова част :чисто нов немски диференциал;чисто нови немски вьтрешни карета;чисто нови вьтрешни и вьншни маншони;чисто нови лагери на главините - предни и задни;чисто нови амортисиори;чисто нови пружини предни и задни;чисто нови немски шарнири и накрайници.До началото на лятото ще бьдат осьществени както вьншни така и вьтрешни промени,вклиучително и пребоядисване.

Автор:  Ivaka [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 01:23 ч. ]
Заглавие: 

Ето снимки на машината

Изображение

Изображение


Ето го и старият му Вартбург.

Изображение

Автор:  Santa [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 01:31 ч. ]
Заглавие: 

Май това е пътя от Вартбурга да стане що-годе надеждна и сигурна кола...на ключовите места да се вложат изпитани руски части.
Проблемът е,че това противоречи на ширещото се тук сектантство....
Аз лично имам само една забележка....помпата от ЗАЗ е невероятен боклук,без оглед на партида и година на производство.Просто не струва-лоша конструкция е и няма начин да я подобриш особено.

Автор:  Ivaka [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 10:15 ч. ]
Заглавие: 

Santa, помпата от зад е монтирана с цел да подкачва гориво например когато е свършил бензина или когато колата не е палена дълго време. Задейства се с ключе от таблото, а през времето когато двигателя работи си ползва неговата си бензинова помпа.

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 14:32 ч. ]
Заглавие: 

Браво! Изглежда много добре, а щом си го оборудвал с оригинални части, вероятно е станал и много надежна кола.

Автор:  Santa [ Петък, 29.02.2008 г. 00:24 ч. ]
Заглавие: 

Мммдааа...за това помпата става.

Автор:  Krap4enski [ Петък, 29.02.2008 г. 19:42 ч. ]
Заглавие: 

Аз да питам , карбуратора от Шкода какво променя в смисъл повече харчи но и върви повече или ... питам защото не ми е ясно точно

Автор:  Bobi-Wan [ Петък, 29.02.2008 г. 21:19 ч. ]
Заглавие: 

Krap4enski написа:
Аз да питам , карбуратора от Шкода какво променя в смисъл повече харчи но и върви повече или ... питам защото не ми е ясно точно


Повече върви.......но трябва да внимаваш ако ще слагаш такъв,ако преди си бил с стария еднокамерен.Двама-трима и Санта са се оплакали от такива трансплантиращи проблеми.Слагай си,ако си решил.Но са много скъпи Иковчетата-180 кинта вървят!

Автор:  goro-varna [ Сряда, 19.03.2008 г. 00:21 ч. ]
Заглавие: 

баша ми като караше 353 беше сложил чисто нов мотор с двукамерния карборатор мисля че за същия става въпрос , но беше по доволен от еднокамерния.

Автор:  Gosho [ Сряда, 19.03.2008 г. 00:47 ч. ]
Заглавие: 

Баща ти нещо се е объркал ... с хилядите извинения :mrgreen:

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/