Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Автор |
Съобщение |
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Клипове на 3 стр.
И намек не съм направил как си на пистата а ти ми заявяваш,че с 1.8 турбо нямам шанс.На кокошкар ли ти мязам да не знам какво говоря Аз карам на Драг а теб не мога да те открия нито като състезател нито като арбитър към федерацията. "Тук не ти е мястото,там не ти е мястото,направи това и онова!"-не съм на 15 да ме правиш на маймуна Големи смелчаци по тези форуми! Пускайте анкета къде ми е мястото Не е спор а нападка
|
Вторник, 26.10.2010 г. 23:58 ч. |
|
|
georgstz
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Сряда, 16.07.2008 г. 19:48 ч. Мнения: 68
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Клипове на 3 стр.
|
Сряда, 27.10.2010 г. 05:00 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Клипове на 3 стр.
За какво е тая дандания?! Големи мъже, а за какво спорите?! На тоя умрелия форум, аз лично се радвам на ВСЕКИ, ако ще да е сложил мотор от ЗИЛ или за е направил 100% повишаване на мощност. Хобито ни е едно и също в крайна сметка, за някои е хоби, за други повече от хоби - според възможностите. Както каза Васко, прекалено сте малко, няма място за детски разправии. С удоволствие ще разгледам колите и на двамата, а на Варгата се каня много отдавна.
|
Понеделник, 01.11.2010 г. 00:18 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Клипове на 3 стр.
Съгласен съм с теб и съм съгласен с колегата ''Chakazulu'' ,броиме се на пръсти и не трябва да се гониме и да се ''биеме'' !Трябва да цениме всеки дву тактов автомобил!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Сряда, 10.11.2010 г. 15:08 ч. |
|
|
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Сигурно последен тест за сезона,имам куп забележки и по всяка вероятност напролет на дино за пълния потенциал.По хронометър го засичам~13.7 секунди/402м. http://vbox7.com/play:9c63b798
|
Петък, 19.11.2010 г. 22:45 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Ееееее нее ти просто ме разби с тоя клип! Аз не знам да има такова чудовище !
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Сряда, 24.11.2010 г. 14:58 ч. |
|
|
nikola_94_bs
Влиза с ръчна в завой.
Регистриран на: Неделя, 21.03.2010 г. 03:17 ч. Мнения: 65 Местоположение: burgas
Skype: niksana_941
Automobile: трабант 601с
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
браво колега успех каса козмии
|
Четвъртък, 02.12.2010 г. 00:32 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Тук отново ми стана интересно въпросът за легализацията на тоя хибрид? Смисъл ще те виждаме ли законно по събори и срещи?
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Четвъртък, 02.12.2010 г. 00:40 ч. |
|
|
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Аве ти ко питаш постояно бе,да не си от КАТ.
|
Петък, 03.12.2010 г. 18:14 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Питам колега не ,защото съм от КАТ а ,защото ми е интересо и искам да науча как става легализацията! Планувам в бъдеще да натиря някой друг двигател в Трабса ми и понеже виждам ,че колегата се е хванал сериозно и може би ще го легализира! Искам да знам как ще стане това?
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Събота, 04.12.2010 г. 00:02 ч. |
|
|
burn out
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 04.01.2011 г. 14:15 ч. Мнения: 2 Местоположение: Русе
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Явно в този форум има място само за една кола с тунинг и тя не е трабанта на сиромаха. А за кой форум е кола със спирачни апарати от голф, карбуратори от мотоциклет и джанти на 4/100 Сиромах прави си колата и не се връзвай, все ще има някой , който ще разбира повече от теб. Все пак ти трябва за драг, не да ходиш до магазина. p.s. Щях да забравя, ако двигателя е с турбо се умножава по 1.7 не по 1.6 http://www.bfas-bg.org/technical/art_252.docЧл.3: Двигател 3.1.Свръх пълнене
|
Вторник, 04.01.2011 г. 15:26 ч. |
|
|
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
А-а-а,не е с карбове а с 52 милиметрови дросели,300 кубикови дюзи,електроника и т.н. Това с коефициента атмосферен-турбо стана малко недоразумение но понеже колегата търсеше само конфронтация и то по всички фронтове не сметнах,че си заслужава да се уточним Аз имах впредвид регламента там където карам а не въпросния коефициент. Проекта ми далеч не е единствената ми цел и ангажимент за да доказвам каквото и да било. Смея да твърдя,че в никой форум не съм нападал,оплюл или осрал темата на никого. Единственото което ме интересува е да има състезания и аз да съм добре подготвен.
|
Сряда, 12.01.2011 г. 22:17 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Абе ИГРАЧО, ти май се регистрира тука само за да напишеш 1 мнение а? За повечето едва ли е трудно да се досетят кой си. Колкото до колата с джанти 4х100 и апарати от голф - важното е че е запазено най-основното в колата, което я отличава от всички останали, а именно ДВУТАКТОВИЯ ДВИГАТЕЛ. Другия път като сереш из форума, поне излез от анонимност!
|
Четвъртък, 13.01.2011 г. 00:00 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Ивак, 99% съм сигурен, че знам човека и той НЯМА НИЩО ОБЩО! Абе какъв е тоя тон, дето се държи във форума?!? Кво значение има дали е двутактов мотора или не? Ако може и от самолет ще си сложи, изборът е ЛИЧЕН. Всеки си разбира тунинга по различен начин! Супер съм разочарован.
|
Четвъртък, 13.01.2011 г. 20:42 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Аз не съм казал нищо лошо за колата на Сиромаха, но не се стърпях на въпроса "за къде е кола с джанти 4х100 и дискове от голф", затова и написах горното мнение - колата си е за ТУК, най-малкото защото е запазен двутактовия дух.
|
Четвъртък, 13.01.2011 г. 21:38 ч. |
|
|