Напиши нова тема Отговори на тема  [ 61 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Моя нов трабант 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Моя нов трабант
Въпрос на време....даже имам някакви емблеми по кашоните, както и свесна изолация под предния капак, че оригиналната направо се рони.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 02.11.2010 г. 14:05 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Моя нов трабант
Еее айде за 7-ми тия дреболийки са осъществими, ама поне една емблема от пред да завършиши визията ! :mrgreen:

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Сряда, 03.11.2010 г. 11:41 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Моя нов трабант
E честито за Трабанта , малко със закъснение от мен.
Ръждата убедих се че борба с нея няма.Колкото и до метал да търкаш, колкото и да мажеш с преобразуватели и други мръсотии , тя пак ще възкръсне.Цаката е да няма влага. Тези кечета трябва да се отправят към кофата-има съвременни изолации които не попиват, колата да се уплътни , до колкото е възможно/да не влизат много големи кучета през дупките/ макар че и това не спасява-влага има винаги , за това швабите са оставили и дупчици като тази под резервната гума за оцеждане.Като газиш през гьолищата пък точно през тях се пълни с вода.За това често проверяване и подсушаване.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Понеделник, 15.11.2010 г. 23:37 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Моя нов трабант
,,Тези кечета трябва да се отправят към кофата-има съвременни изолации които не попиват''

Въпрос :

И като не се попие от кечетата тая вода та после да се изпари, какво става между съвременната изолация дето не попива и ламаринения под ?



И спрете да се плашите от тея ръжди.
Най - нормалното е да имате изгнило по минимум 20 годишната кола.
Реже се старото и се сменя с ново.
Някои други автомобили и толкова не доживяват.

Поздрави.
:wink:


Понеделник, 15.11.2010 г. 23:45 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Моя нов трабант
Аз съм защитавал като луд и съм изолирал цялото купе ,всички дупки! Сложих нови уплътнения и пълних със силикон на всякъде!! Сега не ми тече никъде и затова съм запушил на всякъде, всичките дупки по праговете, нали знаете кола не гние от вънка на вътре а обратното! Така,че спасиш ли я да не влиза вода и я намажеш стабилно от вънка и пълниш яко с масло праговете може да се спасиш ! Особено аз като я държа в гараж и не я карам ,когато е мокро на вънка! [smilie=2beers]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Понеделник, 15.11.2010 г. 23:54 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Моя нов трабант
Съвременната изолация решава въпроса само донякъде. Ватата поне като се намокри все някога изпарява влагата. Влезе ли вода под сивата изолация става тежко. Такава изолация може да се ползва само идеално залепена и уплътнена навсякъде. Общо взето в момента имам кечета в салона и сива изолация под предния капак и в багажника под резервната гума. Всички възможни дупки за дишане/оттичане са отпушени. Не ме притеснява че може и да влезе от там, тъй като на дъжд не карам.

В момента търся прословутия черен битумен силикон за уплътнение на предния и задния прозорец.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 16.11.2010 г. 00:02 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Моя нов трабант
theultimate написа:
В момента търся прословутия черен битумен силикон за уплътнение на предния и задния прозорец.

Мисля ето това ти трябва http://www.elitsa-3.bg/auto_paint/dop_mat.htm#3

_________________
Изображение


Вторник, 16.11.2010 г. 00:39 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Моя нов трабант
Със същият съм изолирал заварките, като последен слой защита! Много ефикасен продукт, доволен съм ! [smilie=2beers]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Вторник, 16.11.2010 г. 00:43 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Моя нов трабант
siso написа:
,,Тези кечета трябва да се отправят към кофата-има съвременни изолации които не попиват''

Въпрос :

И като не се попие от кечетата тая вода та после да се изпари, какво става между съвременната изолация дето не попива и ламаринения под ?



Поздрави.
:wink:

Ами по добре периодично да си повдигаш изолацията и да наглеждаш отколкото да си стои така.Кечето при ежедневно каране никога няма да изсъхне напълно особено зимата си е гъба.
Ако на тебе ти е хоби да си режеш парчета от пода на мен не е.Все някога ще се наложи но предпочитам да отложа този момент.
Без лоши чувства [smilie=2beers]

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Сряда, 17.11.2010 г. 20:47 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Моя нов трабант
Жълтия трабант го изтърках много мизерно по пода и го намазах със сиво боди, мисля че 930. Имаше по 2 кечета едно върху друго и се караше ежедневно, включително и в адски сняг. Отпред беше влажно, особено зимата. Отзад течеше от багажника и в определени моменти беше тотално подгизнало. Веднъж в годината вадех кечетата за изсушаване и пране. След почти три години като разкостих трабанта общо взето няма ръжда. Така че наистина много му се плашите. При добри уплтнения, така че единствената влага да е от обувки и при обратботка на метала - търкане на ръждата и антикорозионно покритие мисля че няма толкова ядове с ръждата. Доколкото знам лимузината на зизи е с битумна хидроизолация за покриви, от тия дето се топят с горелка. Но за целта трябва доста сериозна обработка на метала преди това за да няма грам ръжда отдолу.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 17.11.2010 г. 23:00 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 22:48 ч.
Мнения: 8
Местоположение: София
Мнение Re: Моя нов трабант
Привет колега,
помниш ли че ти бях казал, че се радвам понеже точно ти проявяваш интерес към колата ми. Търсех собственик, който ще я оцени и ще се грижи за нея подобаващо.
Сега като гледам се оказва че съм бил прав, за което много се радвам! Наистина не съжалявам че ти я продадох!

С интерес ще следя темата с развитието на колата и ще се радвам да я видя на някоя от месечните срещи.


Събота, 20.11.2010 г. 16:58 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Моя нов трабант
Аз като го видях останах приятно изненадан, колегата добре го гледа!Плановете му да го остави оригинал а не да го грози ми допадат ! [smilie=2beers]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Сряда, 24.11.2010 г. 14:56 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение Re: Моя нов трабант
Нали наля отработено масло във фугите за смазване на купето?

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Събота, 11.12.2010 г. 17:06 ч.
Профил YIM WWW
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Моя нов трабант
филип3 написа:
Нали наля отработено масло във фугите за смазване на купето?


Аз съм против това с маслото.

Васко има компресор, по - добре да вкара под налягане консерватор за кухини, отколкото да прави нещата както едно време, когато е нямало нито техника нито нищо за качествена защита .


Събота, 11.12.2010 г. 17:56 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Моя нов трабант
Нищо не съм наливал. Първо трябва да се изкърпи, защото сега ако налея масло ще изтече през разнообразни места. Иначе дали масло или консервант - не е ясно.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 11.12.2010 г. 20:00 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 61 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов