Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Моя нов трабант
Въпрос на време....даже имам някакви емблеми по кашоните, както и свесна изолация под предния капак, че оригиналната направо се рони.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 02.11.2010 г. 14:05 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Моя нов трабант
Еее айде за 7-ми тия дреболийки са осъществими, ама поне една емблема от пред да завършиши визията !
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Сряда, 03.11.2010 г. 11:41 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Моя нов трабант
E честито за Трабанта , малко със закъснение от мен. Ръждата убедих се че борба с нея няма.Колкото и до метал да търкаш, колкото и да мажеш с преобразуватели и други мръсотии , тя пак ще възкръсне.Цаката е да няма влага. Тези кечета трябва да се отправят към кофата-има съвременни изолации които не попиват, колата да се уплътни , до колкото е възможно/да не влизат много големи кучета през дупките/ макар че и това не спасява-влага има винаги , за това швабите са оставили и дупчици като тази под резервната гума за оцеждане.Като газиш през гьолищата пък точно през тях се пълни с вода.За това често проверяване и подсушаване.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Понеделник, 15.11.2010 г. 23:37 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Моя нов трабант
,,Тези кечета трябва да се отправят към кофата-има съвременни изолации които не попиват'' Въпрос : И като не се попие от кечетата тая вода та после да се изпари, какво става между съвременната изолация дето не попива и ламаринения под ? И спрете да се плашите от тея ръжди. Най - нормалното е да имате изгнило по минимум 20 годишната кола. Реже се старото и се сменя с ново. Някои други автомобили и толкова не доживяват. Поздрави.
|
Понеделник, 15.11.2010 г. 23:45 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Моя нов трабант
Аз съм защитавал като луд и съм изолирал цялото купе ,всички дупки! Сложих нови уплътнения и пълних със силикон на всякъде!! Сега не ми тече никъде и затова съм запушил на всякъде, всичките дупки по праговете, нали знаете кола не гние от вънка на вътре а обратното! Така,че спасиш ли я да не влиза вода и я намажеш стабилно от вънка и пълниш яко с масло праговете може да се спасиш ! Особено аз като я държа в гараж и не я карам ,когато е мокро на вънка!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Понеделник, 15.11.2010 г. 23:54 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Моя нов трабант
Съвременната изолация решава въпроса само донякъде. Ватата поне като се намокри все някога изпарява влагата. Влезе ли вода под сивата изолация става тежко. Такава изолация може да се ползва само идеално залепена и уплътнена навсякъде. Общо взето в момента имам кечета в салона и сива изолация под предния капак и в багажника под резервната гума. Всички възможни дупки за дишане/оттичане са отпушени. Не ме притеснява че може и да влезе от там, тъй като на дъжд не карам.
В момента търся прословутия черен битумен силикон за уплътнение на предния и задния прозорец.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 16.11.2010 г. 00:02 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Моя нов трабант
_________________
|
Вторник, 16.11.2010 г. 00:39 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Моя нов трабант
Със същият съм изолирал заварките, като последен слой защита! Много ефикасен продукт, доволен съм !
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 16.11.2010 г. 00:43 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Моя нов трабант
Ами по добре периодично да си повдигаш изолацията и да наглеждаш отколкото да си стои така.Кечето при ежедневно каране никога няма да изсъхне напълно особено зимата си е гъба. Ако на тебе ти е хоби да си режеш парчета от пода на мен не е.Все някога ще се наложи но предпочитам да отложа този момент. Без лоши чувства
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Сряда, 17.11.2010 г. 20:47 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Моя нов трабант
Жълтия трабант го изтърках много мизерно по пода и го намазах със сиво боди, мисля че 930. Имаше по 2 кечета едно върху друго и се караше ежедневно, включително и в адски сняг. Отпред беше влажно, особено зимата. Отзад течеше от багажника и в определени моменти беше тотално подгизнало. Веднъж в годината вадех кечетата за изсушаване и пране. След почти три години като разкостих трабанта общо взето няма ръжда. Така че наистина много му се плашите. При добри уплтнения, така че единствената влага да е от обувки и при обратботка на метала - търкане на ръждата и антикорозионно покритие мисля че няма толкова ядове с ръждата. Доколкото знам лимузината на зизи е с битумна хидроизолация за покриви, от тия дето се топят с горелка. Но за целта трябва доста сериозна обработка на метала преди това за да няма грам ръжда отдолу.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 17.11.2010 г. 23:00 ч. |
|
|
ivailinio
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 22:48 ч. Мнения: 8 Местоположение: София
|
Re: Моя нов трабант
Привет колега, помниш ли че ти бях казал, че се радвам понеже точно ти проявяваш интерес към колата ми. Търсех собственик, който ще я оцени и ще се грижи за нея подобаващо. Сега като гледам се оказва че съм бил прав, за което много се радвам! Наистина не съжалявам че ти я продадох!
С интерес ще следя темата с развитието на колата и ще се радвам да я видя на някоя от месечните срещи.
|
Събота, 20.11.2010 г. 16:58 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Моя нов трабант
Аз като го видях останах приятно изненадан, колегата добре го гледа!Плановете му да го остави оригинал а не да го грози ми допадат !
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Сряда, 24.11.2010 г. 14:56 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Re: Моя нов трабант
Нали наля отработено масло във фугите за смазване на купето?
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Събота, 11.12.2010 г. 17:06 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Моя нов трабант
Аз съм против това с маслото. Васко има компресор, по - добре да вкара под налягане консерватор за кухини, отколкото да прави нещата както едно време, когато е нямало нито техника нито нищо за качествена защита .
|
Събота, 11.12.2010 г. 17:56 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Моя нов трабант
Нищо не съм наливал. Първо трябва да се изкърпи, защото сега ако налея масло ще изтече през разнообразни места. Иначе дали масло или консервант - не е ясно.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 11.12.2010 г. 20:00 ч. |
|
|