Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Моят Бодигард
Аз да питам за релето то трабантово ли е или от нещо друго понеже ако е трабантово отваряш го и зачистваш контактите отвътре и става супер !
|
Събота, 20.02.2010 г. 20:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Моят Бодигард
Гумите е важно да са две по две еднакви - няма проблем ако предни и задни са различни, но лява и дясна трябва да са еднакви (не само като размер) и еднакво напомпани, иначе ще бяга при една страна и като цяло няма да е стабилно.Иначе за релето - на новото реле все пак трябва да има извод за лампичка - то всички коли имат. В краен случай може да се пусне един кабел от плюс на предния мигач до плюс на лампичката. Иначе е кофти, защото трабантовото лостче за мигачите не се връща автоматично и може да забравиш сключен мигач.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 20.02.2010 г. 23:47 ч. |
|
|
XalinaX
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 06.11.2009 г. 14:41 ч. Мнения: 21 Местоположение: Varna
|
Re: Моят Бодигард
Значии, новото реле не е за трабант, моето не беше съвсем заминало, но много бързо загрявало и скоро щяло "да ми направи голяма беля". Майсторът ми сложи ново реле, немско производство, но все пак нямало изход за лампичката, той се опита да я свърже към аварийните, но и това не беше вариант. Иначе мисля, че наистина всичко опита, все пак си е електротехник човека и имаше желание да го направи като хората. Хубавата страна на това да си момиче с трабант е, че всъщност повечето ти се кефят на мерака (пък то аз съм си и оправна, де и не е трудно да ги спечеля ) и гледат да ти помогнат с каквото могат. Що се отнася до риска да си забравя мигача включен, напълно е вероятно, тъй като релето цъка тихичко или поне на фона на запален двигател и музика в колата, няма много шанс да го различиш. Ще се наложи да съм още по-внимателна явно. Иначе за гумите и аз си мисля да си взема просто две еднакви за отзад, тази 135 мм не ми вдъхва доверие, май ще е най-добре да си намеря 2 по-запазени, а тая да я ползвам за резервна, но все пак мерси за предложението, д-р Zizi, много мило! Пък и без друго ми се иска близките дни да приключа и с този въпрос, че то постоянно изникват нови и нови неща за оправяне..
|
Неделя, 21.02.2010 г. 01:06 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Моят Бодигард
М дааа риска о тзабравен пътепоказател съществува но явно майстора не е дал всичко от себе си могло е да ти сложи два диода и пак да си имаш контролна лампа! Ето я и схемата елементарна и еФтина и еФективна Ето това е схемичката елементарна е можеш и сама да си направиш и поставиш диодите 1N4003 si купуиваш от магазин за електроника по 20 ст са питай в магазина да ти покажат къде е катода и после събираш двата катода както са на схемата общият край свързваш към контролната лампичка а другите краища без значение кой къде се свързват към ключа за пътепоказателите лесна работа и за 30 ним си ОК
|
Неделя, 21.02.2010 г. 21:09 ч. |
|
|
XalinaX
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 06.11.2009 г. 14:41 ч. Мнения: 21 Местоположение: Varna
|
Re: Моят Бодигард
Ок, мерси много, ще пробвам схемата "Направи си сам", вярно е, че често тя е най-ефикасна.
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 01:47 ч. |
|
|
XalinaX
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 06.11.2009 г. 14:41 ч. Мнения: 21 Местоположение: Varna
|
Re: Моят Бодигард
Ей момчета, забравихте ли ме вече? Аз се позагубих, но от известно време пак сме на линия с моя траби:) Аз съм му вярна до гроб, но той яко ме измъчва напоследък - харчи 12-15/100... Имам и други проблеми, които се натрупаха, но не са големи, 3 пъти ми правиха стартера за 10 дена, слава богу не се наложи 4-ти, че вече щях сама да си го оправя До скоро като тръгнех нагоре по малко по-стръмен баир спираше. Все едно минава на един цилиндър. Като се доберях до равното и пак тръгваше нормално. Със свещите виждам зор да си намеря качествени и сменям по 2 пъти месечно. Възможно е да е от цилиндъра наистина, но не знам кой може да го диагностицира като хората. Знаете, че трабантът не е кола за всеки майстор От известно време не го прави тоя номер на баирите, но и аз честно казано гледам да ги избягвам:) Не мога да си намеря майстор на ТРАБАНТИ, който да ми помогне за всички проблеми. То такова понятие не съществува вече де, знам, но ако имате предложение към кого да се обърна тук във Варна, ще съм благодарна. Както и ако можете да дадете идеи какви са причините да се държи така милият.
|
Понеделник, 28.03.2011 г. 22:55 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Моят Бодигард
Здравей. Значи имам съмнения от към горивоподаването! Първо почистване на резервоара, кранчето за горивото, филтърчето в него, повредено корково уплътнение вътре в кранчето, Проверка на капачката на резервоара да не и е запушено отворчето т е резервоара да "диша" да не се образува вакуум. Второ разглобяване и почистване на карбуратор. Според мен мотора не се храни добре, не му стига гориво! Лесна проверка на горивоподаването от към резервоара към карба: Значи вади се маркуча на входа на карба подлага се съд и се пуска кранчето може и на резерва или нормално както се кара и се наблюдава струйката която изтича от маркучето, освен това ако ти работи разходомера подаваш контакт и гледаш светодиодчетата трябва постепенно да светнат всичките значи дебитът гориво към карба е нормален и струйката да е плътна и постоянна значи е добре от към кранчето въпроса е приключен и така на татък поетапно едно по едно, след това почистване на карба ако не е отварян скоро и проба.... Успех!
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Вторник, 29.03.2011 г. 00:18 ч. |
|
|
XalinaX
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 06.11.2009 г. 14:41 ч. Мнения: 21 Местоположение: Varna
|
Re: Моят Бодигард
Благодаря, Младене за съветите, при всички случаи ще имам нужда от помощ да ги приложа, щото не разбирам достатъчно за съжаление, за да си представя това, което си ми описал. Но то проблемите един след друг се сипят, сега съм и без чистачки, ей така решиха да откажат в един момент и то точно при последните дъждове. Да де, исках просто да ти благодаря, а като се заема с ремонта пак ще пиша и ще питам в движение.
|
Събота, 02.04.2011 г. 21:25 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Моят Бодигард
Браво личи си че много добре си се грижила за трабанта. Много е пазен
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Неделя, 03.04.2011 г. 21:10 ч. |
|
|
eed123
Музикалният
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
|
Re: Моят Бодигард
какво стана с проблема с баирите? аз бих казал че сместа ти е прекалено много богата на горивни пари, щом ти гори много и на зор "позамацва" свещите симптома е ясен
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
|
Петък, 06.05.2011 г. 14:52 ч. |
|
|
XalinaX
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 06.11.2009 г. 14:41 ч. Мнения: 21 Местоположение: Varna
|
Re: Моят Бодигард
Откакто се постопли времето издържаме на баирите, странна работа, но иначе проблемът с горенето над 12 над 100 си остана. Майсторът ми ще може да го погледне другата събота неделя.. Но не ми вдъхва много доверие, иска да ми сменя симерингите, макар че дори не е сигурен, че двигателят ми е на такива, а не на сегменти. Аз държа да ми замери карбуратора, но той не смята, че причината е в него. С две думи, много ми се иска да отида и да си платя на някой, който просто да го оправи качествено и бързо...
|
Неделя, 08.05.2011 г. 19:51 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Моят Бодигард
| | | | XalinaX написа: Откакто се постопли времето издържаме на баирите, странна работа, но иначе проблемът с горенето над 12 над 100 си остана. Майсторът ми ще може да го погледне другата събота неделя.. Но не ми вдъхва много доверие, иска да ми сменя симерингите, макар че дори не е сигурен, че двигателят ми е на такива, а не на сегменти. Аз държа да ми замери карбуратора, но той не смята, че причината е в него. С две думи, много ми се иска да отида и да си платя на някой, който просто да го оправи качествено и бързо... | | | | |
Няма ли човек от форума който е от варна да ти помогне?
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Неделя, 08.05.2011 г. 19:55 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Моят Бодигард
Поне замери компресията преди да го разколачи тоз мастур, че май му се вика така, що не му се знае името... "Майсторите" много обичат да поставят тежки диагнози, особено когато са гладни
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Неделя, 08.05.2011 г. 21:48 ч. |
|
|
eed123
Музикалният
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
|
Re: Моят Бодигард
сизирам - Teo да утиде да въфли едно око на девойката и нейния трабант
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
|
Петък, 27.05.2011 г. 13:02 ч. |
|
|
XalinaX
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 06.11.2009 г. 14:41 ч. Мнения: 21 Местоположение: Varna
|
Re: Моят Бодигард
Ох, ами и аз все си чакам, няколко души поеха инициатива да го видят (те мен са ме виждали, така че аз нямам нужда да ми хвърлят око , но това ще стане, когато имат възможност, все пак си имат работа. Между другото на 20 май дойдох с надежда на организираната среща на 2Т на бензиностанцията до техникумите във Варна, но сама нещо не можах да извлека много от нея... На състезанието в Лозница си поговорих с няколко души и евентуално може някой от тях да ми помогне. Но е факт, че във Варна сме нещо доста несериозни от "Трабант Клуб"а... Както винаги, най-добре е да не разчитам на неволята, но пък сама най-много да оплескам още повече нещата. Няма да ви обяснявам, че всички други настоятелно ме съветват да зарежа и да си взема "нормална кола", включително няколкото майстори, с които обсъждах проблема и как може да се реши и честно ми писна от хора, за които трабантите са стари и безполезни коли. За мен моят си е много, много повече от "просто кола" и няма да се откажа от него, но не знам вече и какво ми остава да направя.
|
Понеделник, 30.05.2011 г. 22:07 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|