Автор |
Съобщение |
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Много благодаря на всички за отговорите !
|
Неделя, 31.07.2011 г. 23:03 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Да сега виждам постовете и благодаря на хората .Завъртя ме такава шайба, че сега се врьщам кьм трабанти и свободно време Трабантите са два , този по който сега работя се намира в едно селце с.Борима в Троянския балкан. Трабанта го правя няколко години и днес свьрших гадната част да сватя задните барабани и да почистя и боядисам всичко. Утре следва сглобяване и хубавото усещане за ползотворен ден )) Щях да пиша в темата с въпрос кьм запознатите , искам да инпрегнирам частично изгнилия под с епоксидна смола и стьклен плат.Имате ли представа дали тази процедура е удачна ? Някой правил ли е подобно мазане сьс смола ? Смятам ако става да намажа и предната греда с двата гога за двигателя . А ето и кратко филмче на машинката http://www.youtube.com/watch?v=9v455Kk34Z4
Последна промяна fokke на Четвъртък, 11.08.2011 г. 21:06 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 31.07.2011 г. 23:44 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Здравейте отново, днешния ден е определено ползотворен. Смених задното гърне с чисто ново на IFA, разликата в теглото е гигантска , 3,200г за новото и 5,500 за старото ,което значи че старото е толкова затлачено ,че има 2,300г сажди Сега очаквам Трабанта да литне ако отворя вратите в движение смених на едната главина вътрешния лагер с български 2606 и главинката запя Този в ляво с гумените предпазители . Главините ги изчистих от ражди , минах ги с преобразувател и боди 930 .Наложи се да сваля жилата за рьчната ,макар едното жило да беше в перфектно сьстояние другото беше така спекло,че при опит да го раздвижа сьс спирачна течност и други започна да се прокьсва. Явно ще отварям пак задните барабани за да сложа новите жила когато ги закупя незнайно от кьде......... Слева обезвьздушаване на системата и сглобяване на колелата .
|
Понеделник, 01.08.2011 г. 15:38 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Късото е тотално зле ,като дойда в София ще се отбия , тамьн да навестя другия Спътник Защо другата накладка да не е добре , тези наклатки са оригинални и явно така трябва да им е феродото (предполагам) , а и нямам други с цяло феродо .... Нуждая се от сьвет за обезвьздушаване на системата ,което обаче ще правя и след разглобяване на предните барабани и подмяна на гумените маркучи . Оказа се че след като сглобих днес двата барабана и нагласих всичко по строги указания от книгата и от тукашна тема за обезвьздушаване спазих всичко ,но педала остана мек ,няма налягане и челюстите помрьдват едвам .Обезвьздушаването го направих по следния начин : най- далечното колело , слагам маркуче на пробката , леко отвивам и казвам на другия да помпи докато спря да излиза вьздух(при мен нямаше вьпреки палното разгобяване на цилиндьрчетата ) .След това казвам на другия да спре да помпи с педала и да натисне педала бед да пуска като аз в това време затягам пробката . Един тукашен селски майстор спомена за обезателно обезвьздушаване на помпата ,което не знам дали е редно ,предпочитам да се допитам тук вьв форума .
|
Понеделник, 01.08.2011 г. 21:32 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Почти вярно-помощника помпи при стегната пробка и задържа педала натиснат, след което ти отвиваш пробката , излиза каквото излиза , стягаш и помощника пуска педала.Това се повтаря докато спре да излиза въздух или ако просто подменяш течността докато почне да тече бистра.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 02.08.2011 г. 08:58 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ето тук сьм направил грешката , защото пьрво отвивам и се помпи , а не да се помпи на затегнато положение .....
Благодаря за корекцията !
|
Вторник, 02.08.2011 г. 09:12 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Поредния вьпрос от моя страна Има ли разлика по начина на обезвьздушаване на спирачната систмема когато биват сменявани маркучите ? Смятам да сменя задните 2 гумени маркуча и предните сьщо , как става това , който го е правил били дал сьвет как става ?
|
Четвъртък, 04.08.2011 г. 10:49 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Сменяш маркучите и обезвъздушаваш по гореописания начин. Продухваш и проверяваш всички останали метални тръбички, цилиндърчета, буталца и т.н. Разликата при обезвъздушаването на системата няма - целта е да излезе въздуха. Разлика има само в това дали се прави от двама с натискане или от един със специална машина.
Греста, която си сложил на лагерите ще излезе вътре в барабана, след като го поставиш и става зле. Зад самите лагери има една гумена капачка при носача - там се маже.
И Бодито е само за пода, не го мажи така наляво и надясно !
|
Четвъртък, 04.08.2011 г. 19:03 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Не смятам че мажа насам-натам , а и черния цвят ми допада . Да греста е отзад на капачката , отпред кьдето сьм сложил имаше стара грес която махнах и сложих нова . Благодаря за сьвета за маркучите , утре ще ми донесат и задните и смянам всички заедно . не разбрах единствено как да продухам системата от метални трьби на сприрачната. Поздрави от Троянския балкан
|
Четвъртък, 04.08.2011 г. 19:54 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Аз не разбрах какво не разбра , сменяш каквото сменяш и обезвъздушаваш, най добре смени изцяло спирачната течност с нова
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Четвъртък, 04.08.2011 г. 23:17 ч. |
|
|
eed123
Музикалният
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
масово не го правят но смени и задните маркучи (намират се под колата) че да ти пей сърце
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
|
Вторник, 09.08.2011 г. 23:05 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Задьлжително ще ги сменя , старите са напукани , а и без това ще вдигна колата на една страна за да ми е удобно да мажа сьс смола. Какво свьрших между дьждовете : По препорька на Доктор Зизи изчистих калта под уплътненията на предния и задниа и двата странични прозореца и ги силиконизирах сьс санитарен силикон. понеже колата е изгнила вьтре в краката поради една единствена причина , а имено ,че тече вода в купето точно през тези уплътнения на прозорците .Да се надявам че вече сьм спрял теча самия под го минах с телена четка с машина след което го намазах 2 рьце с преобразувател и НЕсъобразявайки се с няколко сьвета си сложих смолата и стьклените платове както си знам Резултата е пластмасов под , който след като вдигна колата на 2 колела ще запечатам и от вьншната страна. На снимката пода е до половината в смола , следва и намазване на задната част
|
Четвъртък, 11.08.2011 г. 19:03 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
|
Неделя, 21.08.2011 г. 18:53 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Първо навий маркуча в 3-ника и след това раздвижи резбата на трабичката, тя трабва да се вътри свободно от тръбичката
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Неделя, 21.08.2011 г. 19:04 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Лошо е състоянието на предната греда.Редното е да се изкърпи и тогава да се боядисва.Имай предвит че тази греда носи буквално всичко
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Неделя, 21.08.2011 г. 19:38 ч. |
|
|