Виж темите без отговор | Виж активните теми
Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Автор |
Съобщение |
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Ivak забележката до някъде ти е уместна ,от друга страна малко и тъпа... Значи нека изкараме фактите .. Аз съм на 16 и ,на истина се занимавам от 2,3 години с това начинание, въпросът е че всичко сам трябва да разбирам ,кое, как и защо е.От време ,на време мине някой и ми подаде някой кокал да се захапа за нещо ,но никой никога не е дошъл да ми покаже или помогне, но от много малак се оправям сам.. Защото всички мислят като тебе ''като е малак ,НЯМА ДА ЗНАЕ, НЯМА ДА ГО НАУЧИМ'' Аз съм прочел доста книжки и доста интернет е минал.. Нито съм тъпанар нито съм идиот! Вземи ти ,както казах и на Сисо не само да ме изкарвате ,че съм тъп ,хвани нещо покажи, научи някой, ти също не си роден научен ! Знаещ за какво говоря. Твойта помощ ще дойде ,когато wзема Wartburg-a Колкто за до карбураторът ми имаше един човек (мой приятел) просто ,който ми казваше кое какво е. НЕ знам, как е проработил но колата се роди...
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 08.02.2011 г. 01:37 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Кириле Никой не се опитва да те изкара тъп Който си спомня и аз започнах като тебе в този форум. - на колко бях съм забравил, ама бях някъде колкото тебе. Имах една морга пред нас и една книга за нея и нищо повече. В самия процес на работа и с времето правех доста грешки, обаче къде се поучавах от собствените грешки, къде другите ме съветваха какво да направя и къде греша и така нещата вървяха. Докато да се стигне, че моята машина се движи основно с подкрепата от този форум и вложените от мен в тази насока усилия и средства Ама при тебе нещата седят по друг начин, дето сега дори да ти ги обяснявам, ти пак няма да се вслушаш чисто и просто защото си такъв, какъвто си. Ей това ти е феноменалното . Нито ще си първия, дето отвлича вниманието, нито ще си последния. Кофтито е, че заради ей такива като тебе сумати знаещи хора нито пишат, нито четат форума. Ама то всяко нещо с времето си, нали знаеш.
|
Вторник, 08.02.2011 г. 02:07 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Добре де...нали това ти е 3-4ти карбуратор и всичките имаха еднакъв проблем - колата върви и в даден момент угасва и с часове не иска да запали. Всичките ли карбуратори имаха проблем с гарнитурата на поплавковата камера? По-скоро покрай нея да си уплътнил и нещо друго, като фланеца към двигателя.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 08.02.2011 г. 08:54 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Смених 3 карбуратора ,2 от тях ги ремонтирахме ,чистихме и пак давиха,или пресушаваха и не стигаше бензин. После сложихме карбуратор от Трабант 600 и го изчистихме и изолирахме проблемите спряха.Но го ръчках с часове докато има идеалните обороти и не гасне и не дави! Колата вече се държи адекватно на пътя ,за сметка на това че гори над 10 на 100...
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 08.02.2011 г. 10:35 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
За мен нормалния разход на трабант в София без пенсионерско каране е 9-10. С икономии ми е падал на 7, с екстремно каране на пълна кола 13. Най-добре е ако подкараш последния модел карб.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 08.02.2011 г. 12:24 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Кирчо, а ти случайно да си се сетил да регулираш нивото в поплавъковата камера?
|
Вторник, 08.02.2011 г. 12:45 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Ето къде била работата.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Вторник, 08.02.2011 г. 13:03 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Нивото е регулирано ,както по книга ..До колкото помня беше ,бензина да залива точно стъпалцето или нещо такова??
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 08.02.2011 г. 14:36 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Аз да се включа с нагледни материали, не съм за никого, вие си правете изводи. 1-во има карбуратори със собствени изисквания (няма 1 с 1 еднакъв и всеки има различен проблем) 2-ро на снимката тази жълта тръба от камерата къде отива? Отива във въздуховода. Там няма налягане. Карал съм го без гумената тръба за филтъра и нямаше проблеми (само където намаля топ спиида на колата, за сметка на ускорението) следователно няма да има проблеми ако не е уплътнена камерата. За да подкрепя мнението направи един опит - махни тръбичката при камерата за въдуха и запали колата (от там ще започне да смуче въздух като "смуче" е малко пресилено) и кажи какво е станало.
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 08.02.2011 г. 14:37 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Две неща са ми непонятни тук. 1.Зизи така ми е казано, ще ти доведа човека на него му приказвай( аз още се уча) ,меннието ти е ненужно в този момент . 2.Защо все още се коментира проблем по колата ,който е отстранен преди месеци ? Аз казах ,какво сме направили и колата върви! Аз съм доволен за другите не ми пука.. П.С. моят карбуратор няма нищо общо с този на снимката, нямам никакъв маркуч и е доста по малак. и невероятно капризен. Казвам край на тази дискусия!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 08.02.2011 г. 15:25 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
То затова е форум да водим дискусии Като погледна тема с 20 страници писано и за какво. Трябваше да си има чат, та там да пишем тези мнения. Не че тези са излишни, но .... Също така искам да се изкажа относно критиката която не можеш да търпиш, но по този начин разбираш за някой неща, които не си направил за да можеш да се похвалиш с тях. Имаш идеите, но не можеш да ги реализираш професионално, но с времето ако продължаваш ще се подобряваш - не трябва да спираш. Аз на твоите години си играех с малки колички и си мечтаех за голяма. Плюс това във форума с тези писаници винаги не се разбира посланието към другата страна, но запомни че никой не ти желае лошото тук, както и на никой друг колега. Всеки иска да ти помогне. Например с коповете в предишни снимки - хубаво, измислил си ги. Но е кофти направено с подръчни материали. Ако имахме карбоново фолио и подходящите копчета щеше да е друго. Колегите го критикуват, защото наистина не ти се връзва в тази кола, на фона на хромираните капачки. Вярвам в теб че можеш да правиш по-добри неща, нещо като бета версии. Ето тук какви комплекти копчета има. (скъпи са, затова и аз в моята кола съм сложил обикновени и при мене е куцо, но все пак трябва и да ям) И както го има в една приказка - поздрав най-сърдечен
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 08.02.2011 г. 15:51 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Ами Кирчо като разбира толкова много и е толкова по-напред от нас в техническите познания нека сам да си прави колата и после да се чуди що не върви, дави и не пали
|
Вторник, 08.02.2011 г. 16:19 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Нищо подобно. Мери се с шублер.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 08.02.2011 г. 16:58 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Остави го, той много разбира и ще си го направи както си знае, пък после що не върви ба ли маа му. Кирчо е над нещата, над книгите и технически грамотните Сигурно се учи от някой бог на двигателите, който твърди че двутактовото е напълно нормално да цапа свещи и че трябва да се кара с поне 30 грама на литър, та да не блокира. Ааа и да не се кара на високи обороти че се износва и ще скапе вала
|
Вторник, 08.02.2011 г. 18:10 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Ивак ти не ме разбираш и говориш глупости ,аз не намеквам нито казвам ,че знам всичко ,напротив ... Колета ми не цапа свещи,керемидено червени са си Слагам по 1:50 масло в бензина както е за моят модел .. Колата ми работи повече от идеално ! Пък и Ивак ,споко аз ако разчитах на вас ехеее....... Имам си достатъчно приятели с опит ,които намерих покрай колата, те оважават труда ми и помагат! И такак ето малко Пресни снимки от днес...(пусто му и качество на Iphon-a) Тук също може да се види с малко по добро качество... http://kirilterziev.snimka.bg/automobil ... 01s.516624
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 08.02.2011 г. 18:48 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|