Виж темите без отговор | Виж активните теми
Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Автор |
Съобщение |
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Ако е за това за което си мисля,че говориш, значи на главите гарнитурите са ми нови и не съм ги пипал със силикони! Използвах силикон (масло устоичив) за гарнитурите на поплавковата камера на карбуратора ,да не смуче въздух. И съм проверил дали е криво с намокрено стъкло сложено на мястото на гарнитурата ,там където има балонче е криво (при мене всичко е ok)!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Неделя, 06.02.2011 г. 23:51 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
И може ли да ми отговорите като е крив капака и "смуче въздух" какво се получава? Та нали този карбуратор има отвор за изравняване на подналягането и оттам смуче колкото иска.
|
Понеделник, 07.02.2011 г. 00:59 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
На поплавковата камера има гарнитури сложени точно за тази цел, защото там все пак се подготвя сместа преди да влезне в цилиндрите. Точно тези гарнитури пречат на въздуха да влиза и да преобогатява сместа, (повече въздух, по малко бензин )което и влияе силно на работата на двигателя ... Повърхността на поплавковата камера трябва да е гладка за да залепне хубаво гарнитурата но, като имам в предвид ,че е сваляно хиляди пъти, отвивано и развивано ,гарнитурата се е сплескала..От развиването на болтовете и завиването им малко или много тази повърхност се е изкривила и, като прибавим и вече смачканата гарнитура се получава мазало и двигател почва да хърка да хлопа, да няма мощ и подобни... Ние сменихме гарнитурата и изолирахме със силикон за гарнитури ,след този ремонт колата върви отлично ,което говори само по себе си.....
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Понеделник, 07.02.2011 г. 14:46 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Моето момче, ти май не познаваш конструкцията и принципа на действие на карбуратора. Поплавъковата камера няма нищо общо с "подготвянето на горивовъздушната смес" - това се случва в дифузьора и смесителната камера. Та айде пак да ми кажеш какво е значението дали поплавъковата камера е затворена херметично или не, при положение че има отвор за изравняване на подналягането, откъдето може да смуче въздух? Освен това повишаването на количество въздух в сместа се счита като "обедняване" а не като "обогатяване", тъй като горивото е мярката която показва дали сместа е бедна или богата, а не въздуха.
Таа чакам да ми се обясни на мен като на тотален невежа, какво е значението дали гарнитурата на капака на поплавъковата камера прилепва плътно, или не?
|
Понеделник, 07.02.2011 г. 21:39 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Здравейте колеги изказвам лично мое мнение съгласен съм, че смуче въздух от шлауха на капака на пополавъковата камера, но е определено количество въздух и ако не е добре гарнитурата какво значи, че засмуква още повече и от там се предполага обедняване на сместа все пак щом заводът производител е предвидил да има гарнитура значи трябва да има и да се поддържа здрава по книжка съм го чел, че е отвор за проветряване на поплавъковата камера, но както и да е лично мое мнение
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Понеделник, 07.02.2011 г. 22:21 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Ivak За да има гарнитура там тя трябва да изолира нещо нали чаткаш ???Има някаква цел! ''Иначе дай да я маним бааа? Ии ни треааа ,де**а дай да я вЪрнИм на пункта за стинкИИ ?!?!Напрао и капака да маним а? ААААА то най-добри ще да е целия карб да сиктирним ?Той ни ни треа директно с един марку мислим, че ке стани?? И него за Джелезо да върним?!?!'' Нищо лично , използвах да дам този пример, значи мене така са ми го казали, аз на тебе такак ти го казвам?!? Добре аз не знам кажи ти ? Нали трябва да се уча?
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Понеделник, 07.02.2011 г. 22:24 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Тя тая гарнитура служи предимно да не се "олива" отвън карба като се плацика бензина вътре. Все пак ако се махне или силно деформира /дебелината е променена/оказва някакво влияние върху нивото на горивото,оттам косвено върху качеството на сместта..
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Понеделник, 07.02.2011 г. 22:25 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Точно това имах в предвид да кажа .... Поне на мене също така са ми го казвали, а пък от къде да се знае можем да сме грешни?
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Понеделник, 07.02.2011 г. 22:27 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Капака на поплавъковата камера служи за да държи поплавъка. Нищо повече не прави .
Това дали ще има или не гарнитура. Или пък дали ще смуче или не въздух от там абсолютно по никакъв начин не влияе на работата на този агрегат . Гарнитурата е сложена чисто и просто да не се излива бензина при движение .
Затова твърденията, че смуче въздух или каквото прави там - дали ще изпуска налягането през тази гарнитура са просто смешни с оглед конструкцията на тази техника .
|
Понеделник, 07.02.2011 г. 23:28 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Ми значи този феномен, който се случва при мене е извънземен ... Защото, като всичко беше нас*ано долу и течеше и свистеше и се*еше е било мираж?!?!? Странното ,че като сменихме гарнитурата и залепихме със силикон колата почна да върви?!?!? Преди нямаше ряз, не можеше да се изстреля, гаснеше, давеше се и не търпеше обороти ??? Сега се едно съм с нов двигател,само с това малко ремонтче което направихме ?? Казвам ти ,какво ми оправи колата да върви ,защото преди правеше всичко но не и вървеше! Обясни този феномен ,аз не мога!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Понеделник, 07.02.2011 г. 23:59 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Феномена си самия ти Просто не знаеш какво правиш . А до това заключение стигам като ти чета техническите мнения основно в тази твоята тема . Преди да пипаш - питаш . Ама да, аз пък забравих, че ти критики не приемаш и си правиш нещата както знаеш .
|
Вторник, 08.02.2011 г. 00:21 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
| | | | Kiril Terziev написа: Ми значи този феномен, който се случва при мене е извънземен ... Защото, като всичко беше нас*ано долу и течеше и свистеше и се*еше е било мираж?!?!? Странното ,че като сменихме гарнитурата и залепихме със силикон колата почна да върви?!?!? Преди нямаше ряз, не можеше да се изстреля, гаснеше, давеше се и не търпеше обороти ??? Сега се едно съм с нов двигател,само с това малко ремонтче което направихме ?? Казвам ти ,какво ми оправи колата да върви ,защото преди правеше всичко но не и вървеше! Обясни този феномен ,аз не мога! | | | | |
Налягането в камерата е атмосферно-т.е. не би следвало от там нито да свисти или да тече гориво.Възможное ако е скъсана гарнитурата при шофиране да прокапва по малко,което не би повлияло сериозно на работата на двигателя/ освен ако не се запали от искра в генератора, тогава ще повлияе сериозно / Пишеш че си изолирал ВСИЧКИ гарнитури,така че подобряването на работата да е от изолиране на фланеца. Другия по малко вероятен вариант е да ти е била заяла иглата и при свалянето на капака и барникането да се е "отяла" . Пишеш че се е давела преди това-така че може и за това да е
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 08.02.2011 г. 00:29 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Аз че съм феномен феномен съм ама с това съм си и горд !! Аз все още чакам да ми обясниш, като гарнитурата там е за красота, как точно тя оправи проблема ??????????? Как изолирането на толкова маловажна и тъпа гарнитура повлия на работата на двигател на колата толкова много Сисо хайде покажи колко си умен и разкажи ! Сисо осъзнаваш ли ,колко безобразно ми бъркаш под кожичкатаи аз как те търпя??? Сдържай се и си мери приказките относно мене защото съм равнопоставен ,колкото всеки друг и знам, че имам да уча много,НО ТИ НЕ СИ РОДЕН НАУЧЕН! Хайде вместо да ме изкарваш колко съм тъп, а ти последен на този свят го имаш това право, вземи и научи тука малко тези ,който не знаят. Нищо лично ,но се пак на никой все още не давам да ме прави див и щастлив...
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 08.02.2011 г. 00:57 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Знам, ама няма да ти кажа, защото не търпиш критики .
|
Вторник, 08.02.2011 г. 01:09 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Кириле, почваш да дразниш щото не стига че твърденията ти са твърде глупави и смешни за всеки технически грамотен човек, а и продължаваш да настояваш че си прав. Е ДА АМА НА МЕН С НЕГРАМОТНИ ТЪПАНАРИ не ми се занимава. От вчера се занимава с коли и се пише голям разбирач. Вземи прочети някоя книжка първо, че ставаш смешен! Гарнитурата е както каза "fraxinus" за да не се олива карбуратора отвън от плацикането на бензина. И нищо друго! Цялото смесообразуване се осъществява в частта от карбуратора под този капак. На събора мога да ти демонстрирам как Вартбурга ми ще запали и работи БЕЗ ТОЗИ КАПАК-изцяло махнат и демонтиран. Да видим тогава какво ще кажеш Карал съм и с крив капак, и е оливало карбуратора, но отклонения в работата на мотора не е имало и няма как да има - ясно е защо. А че при теб е давел и нямал обороти и гаснел и незнам си кво - може например да ти е заяждала иглата на поплавъка, от това възникват редица проблеми, а като си свалил капака да го "уплътняваш" боклука който е заседнал там се е махнал и всичко е дошло по норма. Впрочем имах подобен случай преди няколко години - Вартбург който пали, работи малко след което гасне и няма палене. Проблема се оправи точно така - с продухване на игления клапан и след монтирането на въпросния капак обратно колата пееше. Така че вземи се образовай малко преди да изказваш мнения като разбирач и да спориш с много по-опитни от теб!
|
Вторник, 08.02.2011 г. 01:10 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|