Реставрация на трабант 601 комби
Автор |
Съобщение |
Markov
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Събота, 06.04.2013 г. 19:33 ч. Мнения: 82 Местоположение: Бургас
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Позволих си да демонтирам тавана. Не ми се щеше да го правя, но някой от лайсните му бяха закрепени с по-дълги самонарезни винтове, които са пробили на две-три места рамката и оттам е тръгнала ръжда по снадките на отворите за вратите. Когато го свалих, цялото външно надлъжно протежение под основата на тавана бе като дантела от ръжда. Някой се е опитвал безуспешно да го уплътни със силикон. Кому е притрябвало да сваля тавана? Така и не можах да установя видими причини да го прави. Това само ще ми отвори допълнително работа. Ако не бях предприел таз интервенция, сигурно ръждата щеше постепенно с времето да превземе цялата горна конструкция. Вътре в самите колонки няма да мога съвсем да я предотвратя, но ще се опитам да въздействам на всичко видимо и достъпно за ръка и инструмент.
_________________ I Love This Car!
|
Неделя, 14.04.2013 г. 22:51 ч. |
|
|
antoniy
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 05.02.2012 г. 23:27 ч. Мнения: 118 Местоположение: БУРГАС
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Песъкоструйка задължително там е трудно за търкане , поне в Бургас има !
|
Неделя, 14.04.2013 г. 22:58 ч. |
|
|
Markov
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Събота, 06.04.2013 г. 19:33 ч. Мнения: 82 Местоположение: Бургас
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Междувременно отделих и време за двигателя. Не можех да го оставя настрана занемарен, а и изгарях от любопитство да разбера състоянието на коляновия вал. След консултации с местни капацитети стигнах до заключението, че всичко вътре е оригинално + бутала и сегменти. Валът няма страничен луфт. Разгеле. Доста си поиграх докато изчистя до блясък двигателя. То не бе миене с бензин, то не бяха пароструйки и подсушаване. Същото сполетя и скоростната кутия, а на динамото, карбуратора и стартера спестих съприкосновението с водата.
_________________ I Love This Car!
|
Неделя, 14.04.2013 г. 23:14 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Ихааааа мед на сърцето ми капе ,като гледам още димящи дула да идват в редиците! Поздрави колега труда ти е повече от похвален! П.С. Купето изглежда доста запазено не виждам видни дупки на нормалните места добра основа за проект си намерил!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Неделя, 14.04.2013 г. 23:24 ч. |
|
|
Markov
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Събота, 06.04.2013 г. 19:33 ч. Мнения: 82 Местоположение: Бургас
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Колега antoniy, на теб лично шапка ти свалям за реставрацията, а може би не само аз. Ще чакам с интерес и другата такава - с комбито. Ще се радвам да се срещнем и видя на живо сътвореното от теб. Та по въпроса за пясъкоструйката - мислех за такава, още повече, че колата е във Ветрен, но взеха да ме разубеждават, че състоянието на трабито не плаче за такова нещо. Всичко що е ръжда по купето и е по силите ми да се справя с нея, собственоръчно ще я отстраня, а видя ли зор и ако преценя ,че е наложителна пясъкоструйката, ще я направя. Не съм за 80 или 100 лева. Правя го веднъж.
_________________ I Love This Car!
|
Неделя, 14.04.2013 г. 23:37 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Браво колега Трабантчето е идеално за реставрация доста е запазено поздравления. Важното е да не бързаш за да стане както трябва реставрацията Успех!
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Понеделник, 15.04.2013 г. 22:36 ч. |
|
|
Markov
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Събота, 06.04.2013 г. 19:33 ч. Мнения: 82 Местоположение: Бургас
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Не бързам за никъде. Вече обявих основната ми идея и единствената ми цел е да стане каквото съм си наумил. Не гоня никакви срокове. Колкото повече го обезкостявам, толкова повече мизерийки започват да излизат. Мънички са ама достатъчно.
_________________ I Love This Car!
|
Вторник, 16.04.2013 г. 11:15 ч. |
|
|
Markov
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Събота, 06.04.2013 г. 19:33 ч. Мнения: 82 Местоположение: Бургас
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
_________________ I Love This Car!
|
Вторник, 16.04.2013 г. 11:25 ч. |
|
|
Markov
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Събота, 06.04.2013 г. 19:33 ч. Мнения: 82 Местоположение: Бургас
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Олекотих пода на купето от бои, грундове, ръжди. Не съм ги теглил, но като количество възлизат на кофа и половина.
_________________ I Love This Car!
|
Вторник, 16.04.2013 г. 11:43 ч. |
|
|
antoniy
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 05.02.2012 г. 23:27 ч. Мнения: 118 Местоположение: БУРГАС
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Тая РЪЖДА не можеш да я махнеш,с каквото да я търкаш или мажеш.Багажника това дето е изтъркано пак е ръжда само че замазана от телената четка за ъглошлайфа.Закарай го да го духнат на пясъка , няма да ти намали от дебелината на ламарината ако това те притеснява!
|
Четвъртък, 18.04.2013 г. 22:57 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Бащата се занимава с неорганична химия и ме снабдява с киселини ,който също вършат работа при мен .После с оловен миниум и става доста резистентно на ръжда тествал съм го на доста коли.
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Събота, 20.04.2013 г. 23:37 ч. |
|
|
Москвичът
Сивият котарак
Регистриран на: Събота, 07.04.2012 г. 06:15 ч. Мнения: 48 Местоположение: София
Automobile: Москвич 1360
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Маха се,но с много постоянство,с четка и флекс става най-добре,имах такава ръжда под лайстните на багажника и с флекса се очисти до огледален блясък,после ръждопреобразувател и грунд.Става и с бормашина и четка ама трябва много натискане,време,нерви и колоритна лексика.
_________________ Студ,ветър,дъж-Трабанто пали от веднъж!
|
Неделя, 21.04.2013 г. 01:57 ч. |
|
|
TRABI_BS
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч. Мнения: 107 Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Браво колега за ентусиазма, накрая ще стане доста добра кола Успех.
П.П Случайно комбито да е от комплекс Зорница зад пикадилито?
_________________ STREET RASING TEAM BS
|
Вторник, 23.04.2013 г. 01:59 ч. |
|
|
TRABI_BS
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч. Мнения: 107 Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
Задължително ръждопреобразователя да е на Вюрт, иначе след 6-7 месеца пак ще я има..
_________________ STREET RASING TEAM BS
|
Вторник, 23.04.2013 г. 02:01 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Реставрация на трабант 601 комби
E чак пък задължително... Вюрт не са производител на ръждопреобразователя. Те си го поръчват и после му надуват яко цената. Ето ръждопреобразовател на същата основа на чувствително по-ниска цена http://store.emk-33.com/product/382002/preobrazuvatel-na-razhda-453-gr-permatex.htmlМежду другото това е USA производителя, от който Вюрт взима преобразователя. А по повод снимките на колегата, някой може ли да ми каже дали е нормално да се образува тази дъга точно под колонката, която съм нарисувал в червено
_________________
|
Сряда, 24.04.2013 г. 11:40 ч. |
|
|