Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Trabant 601s 1989г.
Аз на моя трабант винаги тръгвам с повече газ - иначе придърпва и тресе. Нормално - все пак е 26 коня.
За масло - най-доброто съотношение на цена и качество е IGAT 9лв литъра, продава се в магазините на Евро07. Ако искаш и има и други масла, по-евтини. Важното е да е двутактово и да не е българско.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 18.08.2010 г. 10:31 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Re: Trabant 601s 1989г.
Наистина ми напомни моят Трабчо като дойде от Германия - оригиналната боя, отдолу оригиналното боди, всичко автентично и с мили погледи на фаровете. Това Траби има голямо бъдеще, ако слушаш баща си и ако не го разваляш, а се оставиш само на основна поддръжка. Разучи всички детайли, ремонти и консумативи(с периодите им на смяна по книжка-намери си оригиналната!); слушай само проверени съвети(на доайените и майсторите от клубовете); питай активно, което не ти е ясно за сериозни въпроси; стегни го по боята отвън, почисти си моторното пространство и пребоядисай професионално всичко, за да лъсне( в оригиналният цвят)! Препоръчвам ти да му сложиш радиални гуми (ако нямаш много средства- Лассата да добри на първо време само на двигателните колела) R145/80/13. Глези го само с хубави масла и бензини, за да удължиш ресурса на двигателя. Така ще ти е и по-икономично за теб и удоволствието от возията ще е по-голяма. Капсулирай си ресорите и провери амортисьорите. Най-добре е да минеш на един пълен преглед при майстор Добрин в Русе.( viewtopic.php?f=23&t=428) Той ще ти даде добри насоки в поддръжката на този красавец. Той може да се превърне в истински класна машина, за която да ти завиждат много съфорумци(те вече започнаха;). Купувай само класни греси и добре гресирана ще разбереш как се изминават 1 км. само с едно леко засилване и колко леко се върти волана с два пръста. Не тряскай вратите, а ги притваряй и затваряй леко - само до щракване на ключалката. Мисля този модел има вградена балансировка на вратите, при която само лекичко придъпване на вратата и тя се затваря сама. Бих се радвал да си член на Лознишкият и Русенският клубове. Такъв красавец и културен млад водач, ще бъдат истинска перла в короната на нашето братство.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Понеделник, 20.09.2010 г. 01:10 ч. |
|
|
Трабантист
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 04.08.2010 г. 17:39 ч. Мнения: 49 Местоположение: Добрич
Skype: citroen__ds
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Trabant 601s 1989г.
Тунинг е абсурд да правя. Първо че на моята възраст и с моите финанси няма да стане нищо свястно, а и нямям желание. Аз съм на мнение, че толкова съвършен автомобил като Трабант не може да се подобри. За майсторите, бившата собственичка ми даде координатите на един добрички майстор при който мисля да отида на обстоен преглед, иначе тоя русенския ми идва надалеч. Боята ще я отложа за по късно, защото сега тепърва ще изкарвам книжка и ще свиквам с габаритите на колата и не е изключено да добавя някоя драскотина към вече наличните. А за клубовете ще проуча въпроса как да стана член.
Иначе в началото на месеца оборотите му взеха да падат и решихме да видим дали не е от карбуратора. Като го свалихме, забелязахме че едното бутало има изронени парченца и като изкарахме цилиндрите се оказа че са надрани а на буталата им ги нямаше чоповете за сегментите. Сега съм му взел нови бутала четвърти ремонт и събирам пари за шлайф. След това сглобявам и дано да запали.
_________________ Старата любов ръжда не хваща, особено ако е от картон!
|
Сряда, 22.09.2010 г. 12:33 ч. |
|
|
Трабантист
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 04.08.2010 г. 17:39 ч. Мнения: 49 Местоположение: Добрич
Skype: citroen__ds
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Trabant 601s 1989г.
От доста време не съм писал по темата. И така след като едни "майстори" ми сглобиха и поставиха двигателя, се появиха няколко проблема. Първо карбуратора правеше проблеми и го дадох на майстор, да го види. Междувременно купих нов акумулатор. След това сложихме карбуратора и запали. На третото запалване, обаче се чуха странни звуци и угасна. Оказа се че щифта на вала, който задържа маховика се е скъсал. Маховика се върти, а вала - не. Вероятно това е станало благодарение на "професионализма" на "майсторите". Извадих двигателя и точно тогава се запознах с един по-опитен от мен трабантаджия, който ми помогна за смяната на щифта и ме инструктира подробно как да сложа двигателя. Сложих двигателя, запалих и се оказа че гърнето е пробито и трябва да се прави центровка на запалването. Закърпихме гърнето и направихме центровка, за която пак ми помогна колегата. Днес му нагласих оборотите на свободния ход и сега всичко е идеално. Пали и върви перфектно Много съм щастлив, защото всички тези ремонти съм ги почнал още от началото на септември и оттогава не съм го карал. Сега остава да му платя гражданската и да мина технически преглед и после ще си го карам из града, или по скоро ще се возя, защото още нямам книжка http://moskvich408.snimka.bg/automobile ... 4.22453908П.С. Искам специално да благодаря на колегата, който много ми помогна.
_________________ Старата любов ръжда не хваща, особено ако е от картон!
Последна промяна Трабантист на Четвъртък, 19.05.2011 г. 06:58 ч., променена общо 1 път
|
Понеделник, 16.05.2011 г. 18:20 ч. |
|
|
barkas1000
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч. Мнения: 81 Местоположение: Добрич
|
Re: Trabant 601s 1989г.
Добре, че проблемите с двигателя са ти решени! Похвално е и желанието ти да съхраниш този запазен Трабант в близко до заводското състояние. И един съвет: ако ще си пазиш трабанта постепенно започвай да се учиш как да го обслужваш и ремонтираш сам. Не е трудно, а като гледам желанието ти, ще ти доставя и удоволствие! Поздрави и продължавай все така уверено напред!
|
Понеделник, 16.05.2011 г. 19:05 ч. |
|
|
Трабантист
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 04.08.2010 г. 17:39 ч. Мнения: 49 Местоположение: Добрич
Skype: citroen__ds
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Trabant 601s 1989г.
Ами колегата не е регистриран във форума. Предлагал съм му, но той няма желание. Иначе се казва Мардирос.
_________________ Старата любов ръжда не хваща, особено ако е от картон!
|
Вторник, 17.05.2011 г. 07:24 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Trabant 601s 1989г.
Колегата има нужда от помощ " Ами и аз не знам, много съм объркан. Нагласих му аванса и излязах да го видя как е, дали е пъргав, дали върви нормално. Тръгна добре, като за незагряла кола, спрях на едно кръстовище, потеглих и нещо загуби мощност. Като натисна съединителя двигателя си държи обороти, форсира се добре, обаче като пусна съединителя и започва да мре, и угасва. Помислих си че е от съединителя и го избутах до гаража, прибрах го. Реших да видя дали някое колело не е задържало, дигнах предницата, свалих предните гуми. Барабана откъм двигателя се върти малко трудно, а този откъм ск. кутия изобщо не се върти. Явно е задържал. Може и съединителя да е заминал."
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
Последна промяна mladen201 на Сряда, 16.11.2011 г. 17:42 ч., променена общо 1 път
|
Вторник, 15.11.2011 г. 21:06 ч. |
|
|
Трабантист
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 04.08.2010 г. 17:39 ч. Мнения: 49 Местоположение: Добрич
Skype: citroen__ds
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Trabant 601s 1989г.
Тъкмо мислех да пиша във форума и ти си ме цитирал
_________________ Старата любов ръжда не хваща, особено ако е от картон!
|
Сряда, 16.11.2011 г. 10:10 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|