Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Траби 601 - БФ 109 Е 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Проблемът не е в кечетата като технология. Голфа също има кече, но за 20 години пода дори боята не му се е олюпила. Проблема е, че уплътненията на трабант са некачествени и с времето заминават. Като се почне от тези на вратите, които на старияте модели дори нямат балон, тези на предния и задния джам, които няма трабант, на който да не са сцепени и т.н. Като е каран трабанта няколко години с издухани уплътнения и при дъжд е влизала вода, кечето се напоява с вода и пода ръждясва. Решението е нови уплътнения. Не че не може да се махнат кечетата и периодично да се "подсушава" пода, но шумоизолацията отива подяволите и трабанта става два пъти по-шумен.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 22.06.2009 г. 11:38 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ммммм да тука си прав за оплътненията и за кечето. Същия беше и проблема при мен.обаче проблемните ми оплътнениябяха само тези на вратите (тези дето като се отвори вратата се виждат). В продължения на 2 дена съм сушил кичета. Позакърпъх няколко дупки тук таме и се оправи. Решението ми за оплътненията беше да ги залепя на ново, и стана. Сега вътре е сухо като в пустиня.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Понеделник, 22.06.2009 г. 13:47 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Занитих неръждавейка и отстрани яко нахаках санитарен силикон. Ама това писание не е за тази тема.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Понеделник, 22.06.2009 г. 14:45 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
То да беше само тези на вратите. Те се сменят с нови оригинални или ладови и си решаваш проблема. Истинския проблем е с уплътненията на предното и задното стъкло и това на багажинка. Новите уплътнения ако изобщо ги намериш за предно и задно стъкло са прави. Тоест трябва някой да си играе да ги огъне.....надали ще стане като с оригиналното. Това на багажника съм търсил....няма го ново. Каквото мога съм направил и пак ми влиза по-малко вода вътре.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 22.06.2009 г. 14:58 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
При мене само там беше проблема. Сега вътре си е съвсем сухо, и няма следа от проникване.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Понеделник, 22.06.2009 г. 15:12 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Вече имам здрава глава благодарение на Лудака и мога да почна работата по колата ,надявам се лека -полека да я доведа до годна за използване :)


Неделя, 05.07.2009 г. 19:52 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Здравейте , от днешния опит да запаля трабанта ,се оказа ,че главата която купих от Лудака е сьщо с пренавира и изпуснала резба !!!!!!!!!!!!!!!!

Може ли да ме посьветвате как се процедира вариянта с втулките ,мога да купя втукла но дали трябва да се престьргва старата резба или се нарязва с мечик директно и какьв размер мечик ми трябва ?


Понеделник, 06.07.2009 г. 20:07 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
fokke написа:
Здравейте , от днешния опит да запаля трабанта ,се оказа ,че главата която купих от Лудака е сьщо с пренавира и изпуснала резба !!!!!!!!!!!!!!!!

Може ли да ме посьветвате как се процедира вариянта с втулките ,мога да купя втукла но дали трябва да се престьргва старата резба или се нарязва с мечик директно и какьв размер мечик ми трябва ?

Извиняваи за неодобството но просто грабанах една и ти я дадох утре ще ти дам нова :wink: [smilie=2beers]


Понеделник, 06.07.2009 г. 20:45 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ако знаете пича с какво се занимава ще ви падне шапката!!! Нека колегата ви покаже какви страхотни работи твори. Аз лично онемях като ги видях


Понеделник, 06.07.2009 г. 21:26 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
doctorZizi написа:
fokke написа:
Здравейте , от днешния опит да запаля трабанта ,се оказа ,че главата която купих от Лудака е сьщо с пренавира и изпуснала резба !!!!!!!!!!!!!!!!

Може ли да ме посьветвате как се процедира вариянта с втулките ,мога да купя втукла но дали трябва да се престьргва старата резба или се нарязва с мечик директно и какьв размер мечик ми трябва ?


знаеш къде съм и мога да ти помогна много лесно - 15 - 20 мин - стига ти да пожелаеш.

Аз му дадох нова днес така, че няма да има проблем да си го направи.


Вторник, 07.07.2009 г. 19:53 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Днес трабанта запали без никакьв зор ,,впечатленията са ми ,че сега работи много по добре ,всичко е смазано ,затегнато ,трябвяа да реголирам сьединитела и сьм готов за следващия етап ,а именно ,тестове и каране на ламаринаджия :)


Вторник, 07.07.2009 г. 20:51 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч.
Мнения: 30
Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Въпрос :
Искам да сменя маслото на скоростната ,посьветвайте ме ,ако има някакви хитринки , какво масло като марка да ползвам ,колко литра масло са нужни и вьобще как се процедира ,кои пробки се развиват и как се разбира до кьде да се налива маслото ?


Четвъртък, 09.07.2009 г. 09:43 ч.
Профил WWW
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13447838

Аз съм с такова масло.
Може и по-редичко, но специално с това съм доволен и нямам проблеми с превключването на предавките .
Ще са ти нужни два литра, от които в кутията ще влязат по-малко и ще ти остане за доливане.

Във форума има няколко теми за това как се сменя маслото и препоръки за масло, затова няма да обяснявам как става и тук .


Петък, 10.07.2009 г. 11:38 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ако имаш книжката с инструкциите по експлоатацията или Библията, там си пише. Ако не намериш такова масло, възможно най-близкото число взимаш, не се изхвърляай въобще на някакви маркови и скъпи, важното е вискозитета да е както е препоръчан. Относно тънкости - няма. Отвиваш долната пробка на кутията като преди това си направил 5-6 кръгчета на квартала, като не забравиш да избършеш пробката от мръсотии, тъй като тя и е магнит. Маслото се сипва през отвора от горната част на кутията, там където има една червена гумена пробка във формата на болт. Количеството е 1.3 литра.

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Петък, 10.07.2009 г. 14:57 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Натина има доста изписани теми. Накратко - трябва ти масло 80W-90 , минерално, 2 литра. Сипваш колкото са ти казали колегите, другото за доливане. Лично аз ползвам Mobil, преди 2 години струваше 11лв литъра, с него дори при -15 градуса скоростите влизат с лекота.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 12.07.2009 г. 10:14 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов