Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Проблемът не е в кечетата като технология. Голфа също има кече, но за 20 години пода дори боята не му се е олюпила. Проблема е, че уплътненията на трабант са некачествени и с времето заминават. Като се почне от тези на вратите, които на старияте модели дори нямат балон, тези на предния и задния джам, които няма трабант, на който да не са сцепени и т.н. Като е каран трабанта няколко години с издухани уплътнения и при дъжд е влизала вода, кечето се напоява с вода и пода ръждясва. Решението е нови уплътнения. Не че не може да се махнат кечетата и периодично да се "подсушава" пода, но шумоизолацията отива подяволите и трабанта става два пъти по-шумен.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 22.06.2009 г. 11:38 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ммммм да тука си прав за оплътненията и за кечето. Същия беше и проблема при мен.обаче проблемните ми оплътнениябяха само тези на вратите (тези дето като се отвори вратата се виждат). В продължения на 2 дена съм сушил кичета. Позакърпъх няколко дупки тук таме и се оправи. Решението ми за оплътненията беше да ги залепя на ново, и стана. Сега вътре е сухо като в пустиня.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Понеделник, 22.06.2009 г. 13:47 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Занитих неръждавейка и отстрани яко нахаках санитарен силикон. Ама това писание не е за тази тема.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Понеделник, 22.06.2009 г. 14:45 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
То да беше само тези на вратите. Те се сменят с нови оригинални или ладови и си решаваш проблема. Истинския проблем е с уплътненията на предното и задното стъкло и това на багажинка. Новите уплътнения ако изобщо ги намериш за предно и задно стъкло са прави. Тоест трябва някой да си играе да ги огъне.....надали ще стане като с оригиналното. Това на багажника съм търсил....няма го ново. Каквото мога съм направил и пак ми влиза по-малко вода вътре.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 22.06.2009 г. 14:58 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
При мене само там беше проблема. Сега вътре си е съвсем сухо, и няма следа от проникване.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Понеделник, 22.06.2009 г. 15:12 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Вече имам здрава глава благодарение на Лудака и мога да почна работата по колата ,надявам се лека -полека да я доведа до годна за използване
|
Неделя, 05.07.2009 г. 19:52 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Здравейте , от днешния опит да запаля трабанта ,се оказа ,че главата която купих от Лудака е сьщо с пренавира и изпуснала резба !!!!!!!!!!!!!!!!
Може ли да ме посьветвате как се процедира вариянта с втулките ,мога да купя втукла но дали трябва да се престьргва старата резба или се нарязва с мечик директно и какьв размер мечик ми трябва ?
|
Понеделник, 06.07.2009 г. 20:07 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Извиняваи за неодобството но просто грабанах една и ти я дадох утре ще ти дам нова
|
Понеделник, 06.07.2009 г. 20:45 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ако знаете пича с какво се занимава ще ви падне шапката!!! Нека колегата ви покаже какви страхотни работи твори. Аз лично онемях като ги видях
|
Понеделник, 06.07.2009 г. 21:26 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Аз му дадох нова днес така, че няма да има проблем да си го направи.
|
Вторник, 07.07.2009 г. 19:53 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Днес трабанта запали без никакьв зор ,,впечатленията са ми ,че сега работи много по добре ,всичко е смазано ,затегнато ,трябвяа да реголирам сьединитела и сьм готов за следващия етап ,а именно ,тестове и каране на ламаринаджия
|
Вторник, 07.07.2009 г. 20:51 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Въпрос : Искам да сменя маслото на скоростната ,посьветвайте ме ,ако има някакви хитринки , какво масло като марка да ползвам ,колко литра масло са нужни и вьобще как се процедира ,кои пробки се развиват и как се разбира до кьде да се налива маслото ?
|
Четвъртък, 09.07.2009 г. 09:43 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13447838Аз съм с такова масло. Може и по-редичко, но специално с това съм доволен и нямам проблеми с превключването на предавките . Ще са ти нужни два литра, от които в кутията ще влязат по-малко и ще ти остане за доливане. Във форума има няколко теми за това как се сменя маслото и препоръки за масло, затова няма да обяснявам как става и тук .
|
Петък, 10.07.2009 г. 11:38 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ако имаш книжката с инструкциите по експлоатацията или Библията, там си пише. Ако не намериш такова масло, възможно най-близкото число взимаш, не се изхвърляай въобще на някакви маркови и скъпи, важното е вискозитета да е както е препоръчан. Относно тънкости - няма. Отвиваш долната пробка на кутията като преди това си направил 5-6 кръгчета на квартала, като не забравиш да избършеш пробката от мръсотии, тъй като тя и е магнит. Маслото се сипва през отвора от горната част на кутията, там където има една червена гумена пробка във формата на болт. Количеството е 1.3 литра.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Петък, 10.07.2009 г. 14:57 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Натина има доста изписани теми. Накратко - трябва ти масло 80W-90 , минерално, 2 литра. Сипваш колкото са ти казали колегите, другото за доливане. Лично аз ползвам Mobil, преди 2 години струваше 11лв литъра, с него дори при -15 градуса скоростите влизат с лекота.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 12.07.2009 г. 10:14 ч. |
|
|