Автор |
Съобщение |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Аз нямам нищо против модерна визия.Само,че тия пластмасови тасове убиват .
Да бяха лети джанти супер.
Както каза ултимата и с хубава боя ще са гот.
По-добре отколкото с пластмасите.
Просто някои неща не се връзват .
Като спойлер ,алуминиева кутийка от газирано на края на ауспуха с дупка по средата,турски пластмасови тасове с ей такива ( ) дупки в които се крият ръждите по джантата,броня от кадет комби на трабант и такива .
|
Вторник, 11.03.2008 г. 11:27 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
siso е прав! За тасовете аз мисля че за трабант са подходящи по еластични и с по-малки дупки. Защото има едни дето са като клечки и всякакви джанти седят грозно отдоло. А ако питаш мене, бих си боядисал хубаво джантите и никакви китайски боклуци! Това е моето мнение. А ако някой иска, нека и без джанти да кара .
|
Сряда, 12.03.2008 г. 21:37 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Цялата кола, включително дажнтите, ще се боядисва лятото.
|
Сряда, 12.03.2008 г. 23:17 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Не е лошо от сега да огледаш козметичните "дефекти"(нещата които не харесваш) по колата ...
А иначе джантите най-хубаво стават като ги занесеш на песъкоструйка и после ги пръснеш прахово...друг вариянт(по евтин) е с компресор да ги пръснеш със сребърен феролит(по желание после може да им "удариш една ръка" лак за повече блясък )
|
Събота, 15.03.2008 г. 11:01 ч. |
|
|
ЧеФи
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:38 ч. Мнения: 37 Местоположение: София
|
Васко какъв цвят си избрал за трабанта?
|
Неделя, 16.03.2008 г. 16:39 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Незнам какъв цвят ще е, трябва да разгледам каталога. Тоя път обаче мисля да направя нешата като хората - да го изкърпя и да изчистя ръждата, да залепя наново калниците (поне задните), да китна всичко хубаво и чак тогава вече да мисля за боядисването. А може би и още шумоизолация ще наблъскам, защото задните кори и калници доста ми дрънчат от музиката, а и около таблото има доста вибрации.
|
Понеделник, 17.03.2008 г. 01:11 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Добре става,но иска изпипване и периодична грижа.
Всеки си има стил на мислене и прави колата така,както му харесва.
Но има две приказки-Може да е Трабант,но какъв
И "По дрехите посрещат,а по акъла изпращат".
Сам виждаш,че не струва много пари доработката.
Май нямаш много пространство в багажника
---------------------------------------------------------------------------------
Хубаво е да се увеличават гледаните и хубавите Трабита във форума.
Последна промяна филип3 на Неделя, 07.09.2008 г. 21:29 ч., променена общо 2 пъти
|
Събота, 22.03.2008 г. 00:34 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Не се и очертава да имам. За лятото мисля да последвам примера ти с хладилната чанта в стеропорена кутия Колата се използа предимно за да пътувам сам по работа, така че свободното място рядко го използвам.
|
Събота, 22.03.2008 г. 00:42 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
От доста време не съм писал в темата. Направих светлина за заден ход, смених разни втулки, смених феродо на предните колела с полско ковано. Сега спира екстра като за трабант. Скоро идва момента, в който трабанта ще стане втора кола. Нямам абсолютно никакво намерение да го заебавам/продавам. Напротив - другата кола ще ми даде възможност да го ремонтирам като хората - трябва прагове да се сменят, както и левия шарнир. И евентуално да се изкърпи навсякъде и една хубава боя след което да се шибне на платен паркинг за да не го мисля(и сега бих го пратил там, ма е далече за ежедневно използване). Имам малко снимки но още имам проблеми с камерата.
|
Понеделник, 18.08.2008 г. 00:13 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
http://www.theultimate.snimka.bg/album.php?album_id=279315
Ето доста снимки правени преди месец-два. На тях съм снимал трабанта като цяло и най-вече доста от нещата, които съм добавил като екстри.
Ето и клипче как работи: http://vid.data.bg/5f6vi3i4?ct=
http://vid.data.bg/oqg5k4ud?ct= Това е малко снимано в движение, след това ускорение до 100 от летището към младост по моста (баирче).
Последна промяна theultimate на Петък, 29.08.2008 г. 22:12 ч., променена общо 3 пъти
|
Петък, 29.08.2008 г. 20:53 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Те понеже ще се избият да го купуват...
Ама за светлината за заден ход исках да пиша-това ключе н е за външен монтаж.Няма да изкара много.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 29.08.2008 г. 21:27 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Те може да не се избият, но мисълта ми е че няма като някои други да го продавам за една заплата или да го зарязвам като паметник пред блока да гние. Относно ключето за заден ход - като се строши струва 2-3лв и го сменям. Няма по-удачен вариант. Ако сложа нормален бутон, лоста има такъв луфт, че надали ще зацепва винаги.
|
Петък, 29.08.2008 г. 21:31 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Гледах аз клипа та да ти кажа малко "диагноза".
Първо - тези обороти са излишно високи, намали ги, така не постигаш нищо.
Второ - гърнетата за позапушени, ясно доловимо е по звука през аспуха(затова ти е тих трабанта).
Трето - вала вече отива да се разхърква, ама има хляб, но двигателя определено не е "първа младост".
Четвърто - вътре си го направил доволно тих като за трабант - поздравления
Другото ми мнение за колата го знаеш - евала за ентусиазма!
|
Събота, 30.08.2008 г. 01:01 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Оборотите са такива, защото иначе тресе ужасно много. Сменил съм всички тампони с меки немски, всичко е стегнато и пак тресе.
|
Понеделник, 01.09.2008 г. 10:31 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Вече не са. Благодарение на колегата Rockstarr имам тръба и задно гърне на няколко стотин километра. Като ги почукна бие на метал. Старото гърне бие на нещо като плътно дърво, а като го разклатя падат сажди на парчета. Сега звука е малко по плътен, за вървежа още не съм тествал. Също така смених едно спукано задно спирачно маркуче. Проверявайте ги....това го открих случайно като лежах под колата заради гърнето. Старото се разпадна на връщане от Монтана. Само по права тръба е ад - шумно и мирише на бензин, но пък на светофари ускорява по-бързо и всичко живо бяга от мен. В радиус от 100 метра всякакви пешеходци напускаха улицата
|
Събота, 06.09.2008 г. 22:56 ч. |
|
|