Автор |
Съобщение |
trabsster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч. Мнения: 113 Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
|
Re: Зеления + Сивия
Парното е мн шибана работа,аз на моя бях започнал да прая още преди да боядисам коша ,но ми се видя мн зор за да стане как трябва и без парно го завършех не е болка за умиране ако нямаш.тъй че може да го прежалиш, гледам в добра насока си почнал да го правиш ,евала.
_________________ powered by ivan_trabant_stz
|
Сряда, 05.06.2013 г. 17:19 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Зеления + Сивия
Най-културното изпълнение на парното, което съм видял към момента е малък радиатор, през който да циркулира водата и пред него монтирана ел. перка :
|
Сряда, 05.06.2013 г. 18:00 ч. |
|
|
trabsster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч. Мнения: 113 Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
|
Re: Зеления + Сивия
Ае и аз си намерех радиатор подходящ ,но стигнах до извода че трябва да е вътре в купето радиатора и вентилатора,понеже сега както е на снимката вентилатора ще смуче въздух от коша на двигателя и ще минава през радиатора и вътре в купето ,едно че ще смучи какъвто е въздуха вънка и второ че ще се чува двигателя през парното.
_________________ powered by ivan_trabant_stz
|
Сряда, 05.06.2013 г. 22:42 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Зеления + Сивия
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Четвъртък, 06.06.2013 г. 20:30 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Зеления + Сивия
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Петък, 07.06.2013 г. 20:57 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Зеления + Сивия
абе само малко дразни това, че не си изчистил боята преди да го закърпиш, стават лайняни заварките..
|
Сряда, 10.07.2013 г. 23:13 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Зеления + Сивия
Колега , следя темата от доста време ,казвам ти едно голямо браво! Но сега видях че не си почистил преди да завариш (за бомбетата снимките). Това може да ти изиграе лоша шега и ръждата да излезе отново. Почисти хубаво да няма остатъци от боя, ръжда и други покрития и окиси на мястото където ще заваряваш! Така е най-ефективно! Има сериозни идеи в проекта , които ми допадат , давай в същия дух!
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Четвъртък, 11.07.2013 г. 00:05 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Зеления + Сивия
Защото аз вече минах през тоя процес да ти напомня да не забравиш следното : Маркуча на казанчето за вода, ако ще го криеш в купето е хубаво да знаеш и откъде ще излезе после, че аз това съм го пропуснал Подпиралката на капака измисли как искаш да е. Моята е трабантовата, само че преместена по-надясно. Става и с амортисьор, ама къде ще го търсиш такъв малък и слаб и как ще го монтираш ... това е голяма играчка за нещо толкова елементарно. Ако акумулатора ти е отпред пак можеш да скриеш + кабела в левия калник. Така става доста културно. Ако ти е отзад хубави кабели, изолирани допълнително в пластмасово гофре с подходящия размер. Кабелите от бубини, електронни не забравяй да предвидиш. Като всички кабели трябва да минават през ламарината в гумени маншони. Аз използвах маншоните от жилата на парното и ми стигнаха. Използвах и маншоните от двата големи снопа жици отстрани при прекарването на + кабела на акумулатора през калника. Ако ще качваш варелов мотор къде ще седи казанчето и ще има ли такова ? Радиатори и маркучи, как ще се съчетаят с другите неща и от къде ще минават. А без парно е кофти, да Аз просто отварям прозореца леко и решавам проблема. Голям минус е липсата на парно, дори Трабантовото, но като се има предвид, че ще се кара в хубаво време и не целогодишно не е чак такъв проблем.
|
Четвъртък, 11.07.2013 г. 11:46 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Зеления + Сивия
Целта на махането на ''куфара'' на парното е не да скрия всичко. Всичко ще си е оригинално. А, за не изчистеното - изчистил съм добре с дремел по краищата. А, пък и това купе няма да е вечно, и Вие всички го знаете. Такива болежки по бомбетата има на не малко трабанти. Варговия мотор за сега е само мираж. Изработката на фланец+материала е 272 лева, което никак не е малко. Живи и здрави, да свърша практиката и ще има още прогрес.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Четвъртък, 11.07.2013 г. 18:57 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Re: Зеления + Сивия
272 лева това за алуминиев фланец ли е?
|
Четвъртък, 11.07.2013 г. 19:28 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Зеления + Сивия
Мисля, че за стоманен. Не ги проверявах аз цените и не мога да кажа какъв е материала.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Четвъртък, 11.07.2013 г. 23:57 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Зеления + Сивия
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Вторник, 23.07.2013 г. 19:47 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Зеления + Сивия
Днес дойде ъгъла от Иван. Китнах малко в коша.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Вторник, 13.08.2013 г. 21:00 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Зеления + Сивия
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 09.09.2013 г. 21:44 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Зеления + Сивия
Малко придобивки. Колектор от баркас - Намерих една тръба с фланец който е 1 към 1 с баркасови, само, че не е плаващ. И ето най-голямата придобивка. Двигател, кутия, ECU, инсталация, полуоски. Пълен комплект.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Неделя, 15.09.2013 г. 20:03 ч. |
|
|