Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
88' 601 deluxe 
Автор Съобщение
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 331
Местоположение: София
Automobile: 601Ks'89/601Ks'90
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Честито! Коя версия е Trabitronic-a и цената каква е?
С оригиналните бобини ли ще караш или с BOSCH ?
700 ccm кой ремонт се води?...или са тунинг бутала?
...съответно кой размер са?
Друго ще се прави ли по двигателя?
(глави,вал,преливни канали,резонатор)


Четвъртък, 03.02.2022 г. 12:11 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
MSTT написа:
Честито! Коя версия е Trabitronic-a и цената каква е?
С оригиналните бобини ли ще караш или с BOSCH ?
700 ccm кой ремонт се води?...или са тунинг бутала?
...съответно кой размер са?
Друго ще се прави ли по двигателя?
(глави,вал,преливни канали,резонатор)


Трабитроника е версия D, даже се вижда на снимките които съм качил. Карам с оригиналните бобини, силиконови кабели бош и иридиеви свещи. Буталата са тунинг, 76мм са. Имам картер на който съм разширил отвора на карбуратора до 30мм. Отворите към шибрите също ще преоразмеря. Набавил съм си и 45милиметрови части за изпускателната система. Вала ми е от стария модел, с ролкови лагери в средата, тунинг лагери с цели ролки на биелите и е преработен за сегменти към ремъчната шайба. Глави имам от 600 с изместена горивна камера, но за тях не съм решил дали ще се ползват. Предното гърне още е под въпрос какво да е. Карбуратора ще си остане сегашния, който изпозлвам - китайско микуни 30мм. Целта ми за двигателя, не е максимума от възможностите. Просто ми трябва някой друг кон в повече защото в момента си глася кутия с дълга 4та скорост и за нея е нужна малко повече мощност.
Естествено кутията ще е и с фрайлауф на 3та скорост, като всичко е готово нагласено, остава само да изчистя един корпус и да сложа всичко в него.

Изображение20220215_183525 by Младен Кьосев, on Flickr

Това е грамажа на буталото което ще използвам - 76мм, спрямо оригинално бутало 72.25мм

Изображение20220203_163929 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220203_163917 by Младен Кьосев, on Flickr

А това е последното нещо което взех за колата. Моите халогени са същите, само, че с черна основа, а тези са с хром.

Изображение20220302_124630 by Младен Кьосев, on Flickr

В събота минах технически преглед. За една година, имам изминати 10 260км, като не съм карал колата през всичктие 12 месеца.
Предстои да ревизирам задните спирачки, защото там нищо не съм пипал от както имам колата, като за целта съм набавил накладки АТЕ и цилиндърчета (от 1.1) LPR. Та ще смъкна носачите да ги обработя външно и да консервирам вътрешно. Ще използвам момента да сменя тампоните и да боядисам ресора. Тампони ще използвам оригинални Pneumant.
Имам купени нови уплътнения за задните странични стъкла, трябва да намеря време само да ги сменя.
В търсене съм на една дясна седалка и да ги дам на тапицер да ми ги направи, че салона от много време ме дразни в какво лошо състояние е.
За в бъдеще най-вероятно ще си поръчам трабитроник R, защото сегашния няма да върши работа за двигателя който си подготвям.

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Сряда, 02.03.2022 г. 14:20 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Колата е на трупчета отзад от 1 седмица. Единия носач е чисто нов, грундиран с епоксиден грунд и боядисан. Другия носач го дадох на пясък и също получи същите покрития. Взех им нови лагери SNR. Ресора го почистих и боядисах, намазах го с графитна грес и го събрах. Джантите бяха почистени на пясък, след това им положих епоксиден грунд и днес ги боядисах и лакирах.
Остава тези дни да сглобя колата и да мога събота да присъствам в Търново.

Изображениеreceived_703671387303513 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_1135656083935104 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220314_175806 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220315_200102 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220315_200027 by Младен Кьосев, on Flickr

[url=https://flic.kr/p/2n8Nmj6]Изображение20220315_145834 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220315_151126 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_816875485936952 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_269235075371616 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_986314332307490 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Вторник, 15.03.2022 г. 21:57 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Изображение20220318_124757 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220318_200217 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220318_170407 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220318_205212 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_303559805178462 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Събота, 19.03.2022 г. 00:05 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 31.03.2020 г. 14:36 ч.
Мнения: 52
Местоположение: София-град
Automobile: Трабант 601S L
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Браво за положения труд! Сега като си намазал ресора, вземи нарежи едни дънки и го опаковай, за да го предпазиш от прах, пясък и т.н., които да налепнат по греста. Кажи нещо повече за испускателната уредба и задното гърне.


Събота, 19.03.2022 г. 09:16 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 331
Местоположение: София
Automobile: 601Ks'89/601Ks'90
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Странно решение - грес между два слоя боя. :roll:
На носачите им направи по един отвор и ги консервирай. [smilie=ok]


Неделя, 20.03.2022 г. 12:22 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Марио, четеш между редовете .. По назад съм писал, че носачите ще бъдат консервирани.
Успях да прочета битката, която проведохте преди да бъде изтрита. Като човек, който подканва тоя и оня да пишат в темата си, да споделят развитието на автомобила си, в мен изниква един въпрос - защо аджеба ти не пишеш за твоите коли? Аз те познавам бегло, но понятие си нямам какво имаш. Айде направи една тема, да качиш малко снимки, да споделиш малко информация. Ще следя и чета с интерес :)

Ресора няма да завивам с нищо. Просто през 2-3 години го смъквам и мажа с грес. Смятам, че завиването ще доведе до влага, корозия и последващо счупване на лист. За изпускателната система ще споделя снимки, когато имам нещо готово направено. Въпрос на свободно време е :D

Изображение20220319_133624 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220319_163552 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220325_145307 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Събота, 26.03.2022 г. 23:17 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 331
Местоположение: София
Automobile: 601Ks'89/601Ks'90
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Следя темата, но явно съм пропуснал тази част в която си писал за консервацията на носачите.
Подканвам хората от този форум(и не само) да пишат тук, за да има развитие форума, защото
в последно време комуникацията се пренася в други платформи, като Facebook например.
Аз защо не пиша - заради хейтъри, като доктора без диплома за образование.
Продължавам да чета темата, но няма да питам щом е проблем!
Успех с проекта!


Понеделник, 28.03.2022 г. 10:10 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Дойде време да сменя вала с рециклиран и подобрен. Сменени са му всички лагери, като на биелите лагерите са с цели ролки и стоманени сепаратори. Средните лагери са с пластмасов сепаратор. Имах постоянни проблеми с гарнитурите на изпускателния колектор. Шлайфах нови цилиндри със здрави резби и шпилки. Кубатурата стана 700 кубика. Махнах лекия маховик и сложих стандартен. Сложих нови шибри и за мой късмет картера е в идеално състояние, без надирания там където уплътняват шибрите. Стария съединтиел беше със счупени пружини, та сложих нов немски комплект. Смених и скоростната кутия, като вътре е с диференциал от последния модел и 4та скорост от първите трабанти. Фрайлауфа съм направил и на 3та и на 4та. Качвам 2 снимки на разликата с дългата и стандартната 4та скорост.

Двигателя в момента е следния - 700 кубика, 76мм бутала. Карбуратор - китайско микуни 30мм. Запалване - трабитроник.

Все още не съм го запалил. Бях забравил да си купя сегменти, та като дойдат го събирам и ще разработвам.

Изображение20220405_214959 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220519_204053 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220519_214904 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220526_125158 by Младен Кьосев, on Flickr

Смених също така и ресора с друг, който беше прахово боядисан, намазан с грес и събран. Сменени му бяха и втулките.

Изображение20220525_174528 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220525_174532 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_586924372599641 by Младен Кьосев, on Flickr

Преправих леко захващането на чашката на която се хваща спирачната помпа.

Изображение20220525_174537 by Младен Кьосев, on Flickr

Другото нещо което промених в колата е и салона. Дълго време търсих някакъв плат, който да ми допадне и съответно кожа, та най-накрая мога да се похваля с нова тапицерия.

Изображение20220515_165814 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220523_173204 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220526_212500 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220526_212452 by Младен Кьосев, on Flickr

Стандартна кутия :

ИзображениеDiff. neu by Младен Кьосев, on Flickr

Кутия с дълга 4та :

ИзображениеLanger 4. Gang by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Петък, 27.05.2022 г. 00:32 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
След като сглобих двигателя се оказа, че е нужно да преработя главите. Буталото опираше, поради това, че новите бутала имат различно чело.

Изображение20220611_092426 by Младен Кьосев, on Flickr

Сглобих и вече разработвам

Изображение20220611_205312 by Младен Кьосев, on Flickr

Бях си поръчал от Германия ново уплътнение за багажника. Използвах момента и да презалепя и да сменя нитовете на ламаринките към които се държат пантите. Смених и едната панта. Друго си е да не ти хлопа капака :D

Изображениеreceived_359999939367530 by Младен Кьосев, on Flickr

Смених и тази гумичка на избирача на кутията

Изображение20220603_141726 by Младен Кьосев, on Flickr

Изпаднаха ми и задни маркучи с метална оплетка, та ги взех. Остана да си ги монтирам и да си взема и за отпред.

Изображение20220602_164550 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Понеделник, 13.06.2022 г. 00:19 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Колата присъства на Тетевен. Навъртях и 800км за 2 дни. Представи се добре. Доста върви с новата кутия и двигател.

Изображение20220702_123802 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220703_195824 by Младен Кьосев, on Flickr

ИзображениеIMG-db1637b2c20bd49ad0ef1d28029bb397-V by Младен Кьосев, on Flickr

Монтирах мека връзка непосредствено след предното гърне

Изображениеreceived_566988101550273 by Младен Кьосев, on Flickr

Направих и нещо друго което планувах от много време.

Изображение20220707_185634 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220707_204349 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Четвъртък, 07.07.2022 г. 22:36 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Време беше да обърна внимание и на частично разлепените панели. Добавих профили между бомбетата и колонките на вратите с цел усилване. На вратата също добавих оригиналната разпънка в средата. На тоя етап съм до тук. Лявата вежда беше изцяло запазена, нямаше дори язви от ръжда. Дясната имаше 2-3 дупчици и леки язви. Изрязах всичко което не ми харесваше и го смених с ново.

Изображение20220713_180241 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220713_172735 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220713_181750 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_1760329057652956 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_608991757314970 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Четвъртък, 14.07.2022 г. 11:25 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 31.03.2020 г. 14:36 ч.
Мнения: 52
Местоположение: София-град
Automobile: Трабант 601S L
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Похвални неща правиш по машинката и то доста прецизно. Може би единственото, което не можах да разбера, е функцията на меката връзка след гърнето. Може би за намаляване на вибрациите и съответно на шума?


Четвъртък, 14.07.2022 г. 11:36 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Всичко е изкърпено, добавихме и усилващи профили. Някой ден като ми стане скучно, ще направя и предните калници, за сега стига толкова.
Понеделник ще ида за шумоизолация, да залепя във вратите и вътре на калниците.

Изображение20220715_132514 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220716_085235 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220716_085227 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220716_103522 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220716_160104 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220716_182825 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220716_182831 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220716_182837 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220716_182819 by Младен Кьосев, on Flickr

Трабант 601S L 83г. написа:
Може би единственото, което не можах да разбера, е функцията на меката връзка след гърнето. Може би за намаляване на вибрациите и съответно на шума?


Точно заради вибрациите съм я сложил тази мека връзка. Едно е да ти мести само предното гърне, друго е освен предното гърне да се мести и задното.

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Събота, 16.07.2022 г. 23:46 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 443
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Продължавам с работата по колата. Лепилото изсъхна и отидох до местния магазин за изолационни материали и взех шумоизлация 13мм, самозалепваща се.

Изображениеreceived_445983857158505 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220718_210057 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220718_175938 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220718_175941 by Младен Кьосев, on Flickr

От много време исках да осигуря вентилатора с лента като на стария модел, та сега вече го имам.

Изображение20220719_190323 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220719_190318 by Младен Кьосев, on Flickr

Пробих маската от страната на вентилатора, за да влиза достатъчно свеж въздух за охлаждането

Изображениеreceived_757135348859229 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_1439407413138670 by Младен Кьосев, on Flickr

Миналата седмица поръчах нови части, та ето ги и тях :

Оригинално Микуни TMX 30mm
Trabitronic версия R
Блутут модул за да мога да си глася нещата през телефона

Изображение20220720_111946 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220720_112201 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20220720_110727 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Сряда, 20.07.2022 г. 12:58 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: niki_k и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов