Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Трабант и Вартбург 353 на газ
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=20&t=619
Страница 1 от 5

Автор:  theultimate [ Събота, 07.06.2008 г. 21:31 ч. ]
Заглавие:  Трабант и Вартбург 353 на газ

Някой знае ли кординатите на хора които имат такива коли на газ или ги правят? Много ме интересува, понеже трабанта ако се направи на газ, наистина ще е най-евтината за каране кола, а на градско предполагам че пак ще върви нормално. Моля само за сериозни отговори, без тъпотии дали има смисъл.

Автор:  Nasakoto [ Събота, 07.06.2008 г. 22:03 ч. ]
Заглавие: 

Проблем ще ти е разделното смазване. Надеждният вариант е маслена помпа от японски маторь, евтиният - румънска за ЧЗ. Разпръсквача е един инжектор от произволен инжекцион. Някъде бях чел как се прави (мазането), остава и да го намеря. А изпарителя не ти е никакъв проблем. Ама никакъв. Има изцяло електрически изпарители - въпроса е колко ще те одръгнат за него.

Аз имам и лично виждане по въпроса. Искаш ли го? Върви в комплект със една камара сметки (яко физика, копеуе) :D

Автор:  ivan [ Събота, 07.06.2008 г. 22:25 ч. ]
Заглавие: 

Мазането е лесно-прави се на самотек през карба-двигателя си засмуква масло колкото му трябва,а до испарителя-поставя се обикновен варху двигателя(главите)или пак се прави водна риза на гарнето

Автор:  theultimate [ Събота, 07.06.2008 г. 22:47 ч. ]
Заглавие: 

Според мен със самотек няма как да се регулира количеството на маслото. Независимо от това което дърпа мотора, пак можеш да налееш примерно 50 грама на литър бензин :)

Автор:  Nasakoto [ Събота, 07.06.2008 г. 23:01 ч. ]
Заглавие: 

Божееее, помилуй ме и ме опази от изкушение...

Значи на самотек, и то само ще си вземе колкото му трябва, а?

В какво състояние го подаваш маслото по този начин?
Ще ми гарантираш ли, че в даден момент долу в картера няма да имаш 3 литра масло дето да се кандилка, а горе буталните лагери да работят на сухо?
Нещо пулверизация, маслена мъгла... или ние сме над тези неща?...

И после "ама вартбург и трабант на газ не могат да вървят - скапват се за 10 хиляди..." Ами като некадърните "майстори" им осигуряват такова мазане - ще се скапват. Ама за това не са виновни двигателите и колите.

Васко, това нещо МОЖЕ да стане. Намерих файла, сега ще го метна на сървъра.

Ето го и файла:
Прикачени файлове:
Oleomat.pdf [1.1 MiB]
1636 пъти


P.S. Файла се беше позатрил - добавям го отново (благодарности на колегата mrusev, че ми обърна внимание върху липсата).

Автор:  theultimate [ Неделя, 08.06.2008 г. 08:52 ч. ]
Заглавие: 

Ами аз си го представям примерно 500-600лв за газова с монтажа, след което разход 12-13 газ градско, което е все едно 5/100 бензин. Метана е тежък и няма навсякъде - друго си е да има поне една бензиностанция до вкъщи и една до работата. Двете коли....го+винетка+данък е около 200лв само за едната кола, отделно една кола да е както трябва е поне 2000лв.

Автор:  Santa [ Неделя, 08.06.2008 г. 12:13 ч. ]
Заглавие: 

Траба е 26 коня.С ниска компресия и не позволява кой знае какво сгъстяване на мотора.Между бензин и газ разликата в мощноста е 15-20% според настройката на газовата.Може да се направи и да е 5%.Но загуба винаги има.

Автор:  Dikata [ Неделя, 08.06.2008 г. 13:00 ч. ]
Заглавие:  газ

трабант и вартбург могат да варвят на газ но маслото нее на самотек има си помпичка тук в казанлак има майстор на газови уредби и неговия трабант беше на газ раш пак това им се скапват моторите както твардят някои колеги нее вярно

Автор:  Torsi [ Неделя, 08.06.2008 г. 23:09 ч. ]
Заглавие: 

Темата е страхотна! Браво..Аз ако успея да го направя това сислагам една бутилка метан и не ме интересува...Трабанта има голям багажник, тамън ще се стабилизира задницата...Няма да ги има страничните ефекти при горенето на метана, тъй като траби няма клапани...само ме притеснява дали няма да загрява много , метана нали гори с по-висока температура...

А сега и да попитам дали някой има желание да се позанимава с такова нещо????

:roll: :roll:

Автор:  Turbo [ Понеделник, 09.06.2008 г. 12:52 ч. ]
Заглавие: 

Аз си мисля че монтажа на самата газова уредба няма да е по-различен от на която и да е друга кола, въпроса е да се намери някой който може да направи качествено разделното мазане. С тия цени на бензина и аз почнах да се замислям за газ и ако скочи още малко сериозно ще се захвана.

Автор:  Nasakoto [ Понеделник, 09.06.2008 г. 13:16 ч. ]
Заглавие: 

Специално за Трабант - електрическият изпарител ще е излишен товар в системата (смятахме го че при разход от 6 литра газ на час ще трябва 300W нагревател), а колегата Иван даде много добра идея за водна риза на гърнето, така че според мен истината ще е някъде в тази посока.

Автор:  boycho [ Понеделник, 09.06.2008 г. 15:48 ч. ]
Заглавие: 

а аз да попитам колко литра има в 1 килограм метан

Автор:  Nasakoto [ Понеделник, 09.06.2008 г. 17:05 ч. ]
Заглавие: 

Зависи при какво налягане.

Автор:  boycho [ Понеделник, 09.06.2008 г. 17:48 ч. ]
Заглавие: 

смисъл като го зареждаш от бензиностанцията

Автор:  Torsi [ Понеделник, 09.06.2008 г. 20:44 ч. ]
Заглавие: 

около 3

Страница 1 от 5 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/