Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Турбо на Вартбургов двигател?! http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=20&t=5511 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Turbo [ Вторник, 12.11.2013 г. 17:54 ч. ] |
Заглавие: | Турбо на Вартбургов двигател?! |
Случайно попаднах на ТОЗИ клип. Някой друг срещал ли го е и има ли представа как са успели да сложат турбо на този двигател? |
Автор: | NOSleto [ Неделя, 05.01.2014 г. 00:25 ч. ] |
Заглавие: | Re: Турбо на Вартбургов двигател?! |
турбина с отделно мазане, маслена помпа - предполагам че и хидравлична може да свърши работа, малка турбина, за да я задвижи двигателя. |
Автор: | Turbo [ Понеделник, 06.01.2014 г. 15:29 ч. ] |
Заглавие: | Re: Турбо на Вартбургов двигател?! |
По-интересното ми беше какво се случва с налягането от турбината, при положение че в момента на пълненето с горивна смес са отворени и изпускателните канали на двигателя. Мазането на двигателя и турбината са по-малката болка май. |
Автор: | NOSleto [ Вторник, 07.01.2014 г. 18:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: Турбо на Вартбургов двигател?! |
това вече наистина е интересно! не се бях сетил, ако има някой знаещ да сподели, че почват грешни мисли да се въртят отново в главата ми! |
Автор: | Оги [ Сряда, 15.01.2014 г. 12:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Турбо на Вартбургов двигател?! |
В момента на пълненето от карбуратора или турбото не са отворени изпускателните канали, защото буталото е горе. Пълненето на двутактовия става на 2 етапа- 1. пълни се картера; 2. пълни се цилиндъра през продухвателните канали. Пълненето на картера се осъществява при движение на буталото нагоре, по пътя си то е създало необходимото подналягане /вакуум/ в картера и при отваряне на всмукателния канал в картера нахлува гориво-въздушна смес. Турбото спомага иманно този процес. Пълненето на цилиндъра става, когато буталото се движи надолу /в този момент над него е експлозия/ и при достигането му около ДМТ се отварят продухвателните канали и от създаденото налягане в картера- горивовъздушната смес се изстрелва в цилиндъра. В този момент изпускателния отвор е вече отворен и над буталото изгорялата смес се издухва в ауспуха. Почти едновременно. Затова и двутактовия "дъвче и плюе". Турбото вдига налягането при пълненето, но това е обусловено и от плътността на картера, цилиндро-буталната група, сегментите и уплътненията на коляновия вал. Така че ако мотора не е първа младост- това турбо е само експеримент. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |