Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Трабант-прототипи и редки модели 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 22:56 ч.
Мнения: 53
Местоположение: Огняново,Благоевград
Мнение Трабант-прототипи и редки модели
Уважаеми съфорумци в тази тема ще публикувам информация относно някои лимитирани модели и прототипи,които са интересни:
1.Заксеринг Р240 Repraesentant
Представителният автомобил на германската номенклатура.Реализира се през 1969 година и на практика е недостъпен за обикновените потребители.От гледна точка на лукса автомобилът не отстъпва по нищо на другите съветски лимозини като чешките Татра и руските ЗИЛ и Чайка ГАЗ.Двигателят на този Р240 е използваният от Аугуст Хорх преди войната 6 цилиндров с обем 2,4 литра и мощност от 80 конски сили.
Изображение
Изображение
Изображение
2.Trabant-Wartburg "P-100"
Този прототип се появява през 1961 година и е оборудван с познатият от Вартбург 1000 кубиков 3 цилиндров двигател с водно охлаждане и мощност от 47 конски сили.Любопитното тук е че двигателят е задно разположен,а не както при Вартбург отпред.Именно поради тази причина конструкторите срещат известни трудности с приспособяването на двигателя за задно предаване и това се оказва решаващо за реализацията на проекта.Интересното в случая също е че радиаторът на охлаждането също е разположен отзад.Моделът е известен и под името Палома.
Изображение
Изображение
Изображение
3.Трабант Хеч бек
Този модел е наречен от конструкторите Р602 V.Прототипът представлява хеч бек с 3 врати,който е оборудван с 4-тактов 4 цилиндров двигател на Шкода с обем 1000 кубически сантиметра.Така и не влиза в производство.
Изображение
Изображение
4.Трабант Р 603
Това е моделът,който е трябвало да замести легендарният и добре познат на всички нас Р601.Прототипът е конструиран в средата на 60-те години и за този модел е било предвидено оборудване с Ванкелов двигател с един ротор и мощност 55 конски сили.Този двигател е бил констроуиран и дори са били предвидени модификации съответно с 2 и 3 ротора за следващо поколение автомобили от този модел.За съжаление обаче както Р 603 така и Ванкеловите дивгатели никога не влизат в производство.
Изображение
Изображение
Изображение
Еднороторен Ванкелов двигател:
Изображение
Двуроторен:
Изображение
5.Трабант Р601 дизел
По същото време, в което се конструира прототипа Р603 инжeнерите разработват и 3 цилиндров дизелов агрегат за произвеждащият се Р601
Изображение
Той обаче също остава на хартия.
6.Трабант Р610
В в периода между 1979 и 1982 година конструкторите в Цвикау разработват прототипа Р610 в типичният за тези години стил и купе все още направено от дуропласт.Автомобилът е екипиран с двигател то Шкода 1100,който е 4-тактов,4 цилиндров с мощност 50 конски сили и обем 1100 кубически сантиметра.Конструирани са и модели с двигатели от Вартбург,както и със стандартният двутактов двуцилиндров двигател,който се монтира на модела 601 по това време.В периода 1988-1991 година се появява и модификация на прототипа с двигател на Фолксваген Поло(последната снимка)Този автомобил също никога не вижда бял свят.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
7.Трабант 800RS
През 1986 година в сформиран и заводският състезателен отбор.Произведен е състезателният модел 800RS.Той разполага с 800 кубиков двигател с мощност 65 конски сили,който е разработен на базата на обикновеният двутактов двигател използван в серийното производство.
Изображение
Изображение
8.Трабант 1,1 Е
Това е прототип базиран на серийния модел Р601,но оборудван с двигател от Фолксваген Поло,който се монтира на произвежданият по това време Трабант 1,1.Прототипът представлява грозновата модификация на купето на Р601 и никога не влиза в производство.Конструиран е в края на 80-те години.Заедно с него е конструирано и ново купе съвсем различно от досегашното,което обаче не е оборудвано с никакъв двигател.Това са били и последните отчаяни опити на ръководството на завода и на инжинерите да спасят производството и да избегнат фалита.За съжаление обаче това се случва и на 30-ти април 1991 година.Последният произведен Трабант е розов и е със сериен номер 3 096 099.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
9.UNI 1
Въпреки,че производството спира през 1991 година,завода в Цвикау продължава да произвежда компоненти и прототипи за автомобилната индустрия.Така през 1996 година се заражда идеята за възобновяване на серийното производство на собствен автомобил,който да наследи Трабант Р601.Разработен е прототипът UNI 1.Той представлява миниван с хибриден двигател,който е предназначен за каране в градски условия като таксиметров автомобил или друг вид средство за обществен транспорт.Предвиден е монтаж на двигател Ауди-1,9 литров турбодизел с мощност 90 конски сили или с електрически двигател за градско шофиране.Купето е цялото от алуминий.Производственият капацитет е 10 000 автомобила годишно,но този прототип,който също носи на капака си знака S никога не влиза в производство и се оказва всъщност началото на опитите за възраждане на марката Трабант.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
10.Trabant nT
През 2007 година компанията,която произвежда малки макети на коли-Херпа закупи правата върху марката Трабант с намерение да поднови производство.Така бе създаден прототипът Тrabant nT.Той трябва да бъде градски автомобил.Ще бъде снабден с електрически двигател,който ще изминава 160 километра с едно зареждане.Батерията на автомобила ще може да се зарежда за 2 часа на 380 волта и за 8-на 220 волта.За реализацията на проекта обаче се изискват над 30 милиона евро,които Херпа няма от къде да намери за сега и срок за начало на производството не може да бъде посочен.
Изображение


Неделя, 16.01.2011 г. 02:08 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Трабант-прототипи и редки модели
Нищо важното е че цял свят чу за херпа-интересен начин за реклама.жалко за проекта изглеждаше че този път ще стане, но като опре нещата до пари романтиката и носталгията не стигат в кризата.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Неделя, 16.01.2011 г. 08:03 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Сряда, 15.07.2020 г. 20:03 ч.
Мнения: 40
Местоположение: София
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Трабант-прототипи и редки модели
Снимките ги няма. Да се опитам ли да ги възстановя? Ето още нещо:
Трабант 604 (удължен с 4 врати) Ето и малко данни:
Цитат:
Оригинално 4-врато трабантче, едно от 10-те бройки произведени 1981 за X конгрес на Партията (SED - СЕПГ).

Вартбург 353 купе


Прикачени файлове:
IMG_20201114_024318.png
IMG_20201114_024318.png [ 59.17 KiB | Прегледано 91 пъти ]
IMG_20201114_024243.png
IMG_20201114_024243.png [ 51.02 KiB | Прегледано 91 пъти ]
Събота, 14.11.2020 г. 03:55 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Сряда, 15.07.2020 г. 20:03 ч.
Мнения: 40
Местоположение: София
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Трабант-прототипи и редки модели
Трабант 1.1 пикап (quick-trans)
Вартбург 353 хечбек (прототип). Малко прилича на Рено 16, но е много рядък, ако не и единствен в света.


Прикачени файлове:
IMG_20201114_184324.png
IMG_20201114_184324.png [ 54.07 KiB | Прегледано 68 пъти ]
WARTBURG-HEDGEBAG-PROTOTYP.png
WARTBURG-HEDGEBAG-PROTOTYP.png [ 37.07 KiB | Прегледано 68 пъти ]
Вторник, 17.11.2020 г. 03:35 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Сряда, 15.07.2020 г. 20:03 ч.
Мнения: 40
Местоположение: София
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Трабант-прототипи и редки модели
Ето и нещо подобно на Трабант, сглобявано в Унгария с части от Трабант и Фиат 127

Цитат:
Alma (ябълка) 903
Двигател: Фиат 128, 900 куб. см, 47 к.с, Макс. скорост: 110 км/ч
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 22с.
Тегло: 690 кг
Разход: градско 6,3/извънгр. 5,8 л/100 км
Дължина: 3,5 метра
Ширина: 1,56 метра
Височина: 1,45 метра
Години на производство: 1990-1995
Цена през 1995-около 720 хил. HUF


Прикачени файлове:
IMG_20201123_221600.png
IMG_20201123_221600.png [ 41.58 KiB | Прегледано 16 пъти ]
IMG_20201123_221625.png
IMG_20201123_221625.png [ 39.83 KiB | Прегледано 16 пъти ]
BIG_0007255744.jpg
BIG_0007255744.jpg [ 70.54 KiB | Прегледано 16 пъти ]
Понеделник, 23.11.2020 г. 23:51 ч.
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов